Kukkien tuominen treffeille
Urpo kysymys, yrittäkää kestää :D
Mutta siis kun joillain on tapana antaa kukkapuska treffien alkuun, niin kannetaanko niitä kukkia sitten koko ilta mukana? Kauhean epäkäytännöllistä!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö jotkut noin? Elokuvissa korkeintaan.
No kun minun nettideittini kysyi, että mistä kukista tykkään, koska haluaa tuoda kukkakimpun, kun tavataan ensi kerran (elokuva + ravintola). Meinasin jo sanoa, että älä hemmetissä... En minä osaa käyttäytyä kukkien kanssa! :D
Vierailija kirjoitti:
Vanhoina hyvinä aikoina oli yleisestikin herrasmiesten tapana. Eikä se kukkapuska sen vaikeampi ole kuin käsiveska.
Ei. Unohda ne kukat. Päälleliimattua, epätoivoista ja omituista viedä kukkia treffeille. Jos saisin kukkia ekoilla treffeillä, tuntisin oloni kiusaantuneeksi. Ainoa poikkeus tästä saattaisi olla se, että treffit olisivat naisen kotona, mutta enpä ole koskaan kuullut kenenkään naisen kutsuneen miestä kotiinsa ensitreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun minun nettideittini kysyi, että mistä kukista tykkään, koska haluaa tuoda kukkakimpun, kun tavataan ensi kerran (elokuva + ravintola). Meinasin jo sanoa, että älä hemmetissä... En minä osaa käyttäytyä kukkien kanssa! :D
Suloista, mutta ehkä hiukan tökeröä kyllä. Minusta on ihan ok kysyä mistä kukista tykkää ja tuoda niitä sitten vaikka kun saa kutsun toisen kotiin. Mutta että leffaan ja syömään jonkun kukkapuskan kanssa ja etukäteen ilmoitettuna, hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, ettei tuo kukkia. Tuo sitten vasta kotiin jos tapailut jatkuu. Kiva niitä on tosiaan mukana kiikuttaa ja kuoleehan ne illan aikana.
ai ap onkin nainen. Luulin että mies täällä kyselee neuvoja kukista ja treffeistä
Vierailija kirjoitti:
Ei. Unohda ne kukat. Päälleliimattua, epätoivoista ja omituista viedä kukkia treffeille. Jos saisin kukkia ekoilla treffeillä, tuntisin oloni kiusaantuneeksi. Ainoa poikkeus tästä saattaisi olla se, että treffit olisivat naisen kotona, mutta enpä ole koskaan kuullut kenenkään naisen kutsuneen miestä kotiinsa ensitreffeille.
Olen siis olemassa siellä vastaanottavassa päässä... Ja olen ihan samaa mieltä! En kaipaa mitään kukkia, mutta mies on ajatuksesta innoissaan... Ja ihan kaupungilla ollaan tapaamassa! Ja koko ilta ns. ulkona. Johan ne kukat kuolee siinä.
Deitti toi kerran kauniin punaisen ruusun. En ole tottunut mousiin niin kauniista eleestä huolimatta mulla oli hieman kiusallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, ettei tuo kukkia. Tuo sitten vasta kotiin jos tapailut jatkuu. Kiva niitä on tosiaan mukana kiikuttaa ja kuoleehan ne illan aikana.
Ei muuten kuole jos hyvälaatuista ruusua.
Monennetko treffit teillä on? Arvaan että toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloista, mutta ehkä hiukan tökeröä kyllä. Minusta on ihan ok kysyä mistä kukista tykkää ja tuoda niitä sitten vaikka kun saa kutsun toisen kotiin. Mutta että leffaan ja syömään jonkun kukkapuskan kanssa ja etukäteen ilmoitettuna, hohhoijaa...
Ottaisin mieluummin vaikka jonkin pienen konvehtirasian, jonka saa sujautettua käsilaukkuun. Mutta kukkapuska... Kuvittelen jo, miten kävelen Helsingin katuja kuollut kukkapuska kädessäni. Ehkä vaan sanon, että tuo sitten, kun/jos tavataan minun kotonani...
Vierailija kirjoitti:
Monennetko treffit teillä on? Arvaan että toiset.
Ihan ekaa kertaa ollaan tapaamassa :)
Pirkkamies nahistuneen tulppaanipuskan kanssa.
Anna ennemmin Lidlin kahdenkympin lahjakortti ja käske hakemaan sieltä jälkeenpäin jotain mieleistä.
Kaunis ajatus, muttei toimi, jos niitä ei saa heti maljakkoon. Eli jos treffit johtavat toisiin ja tapaatte sinun luonasi, niin silloin kukat ovat ihana tuliainen. Saanko kysyä, minkä ikäinen mies on kyseessä? Tuo tuntuu jotenkin todella harvinaislaatuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoina hyvinä aikoina oli yleisestikin herrasmiesten tapana. Eikä se kukkapuska sen vaikeampi ole kuin käsiveska.
Mutta kun on jo se käsilaukku, ja jos takkiakin pitää riisua, niin onhan siinä nyt liikaa tavaraa käsissä! :D
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ajatus, muttei toimi, jos niitä ei saa heti maljakkoon. Eli jos treffit johtavat toisiin ja tapaatte sinun luonasi, niin silloin kukat ovat ihana tuliainen. Saanko kysyä, minkä ikäinen mies on kyseessä? Tuo tuntuu jotenkin todella harvinaislaatuiselta.
Mies on vähän yli 40-vuotias. On muutoinkin romanttisen oloinen. Suloinen ja lupaavan oloinen tapaus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän peräkammarinsankarin se olet löytäny?
Tosiaan kukat joissain hömppäelokuvissa ja jossoin vanhustenhoivakodin treffeillä. Mulla nyt ainakin rupeisi pikkuisen soimaan kellot päässä jos joku nuori/ aikuisikäinen alkaisi kukkapuskaa lykkäämään ekoilla treffeillä, että onkohan kyseinen janari nyt ihan tässä maailmassa.