Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekarit suuhun 35-vuotiaana sinkkumiehenä...Tuntuu että olen tullut umpikujaan

Vierailija
03.03.2020 |

Hammaslääkärin tuomio on, että hampaani pitää ottaa pois koska perinnöllinen tekijä vaikuttaa ikenien ja hampaiden kuntoon niin paljon, että olen pian vakavassa riskissä sydänkohtauksen suhteen.

Tuo oli kyllä kovin isku kasvoilleni ikinä...En tiedä miten jaksan edes elää tämän asian kanssa.

Tekohampaat 35-vuotiaalle 2020-luvulla : (

Luulen että tämän takia tulen varmasti myös jäämään yksin, sillä jokainen nainen varmasti juoksee karkuun heti kun asia selviää

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/47 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekareitahan saatiin aikanaan rippilahjaksi. Käsittääkseni esim anoppi on näitä. En kuitenkaan ole huomannut surkastunutta leukaluuta vaikka hän on yli 70 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain osaproteesin 14-vuotiaana, taustalla sairaudet.

En jaksa ymmärtää näitä kitisijöitä!

Vierailija
44/47 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tekareitahan saatiin aikanaan rippilahjaksi. Käsittääkseni esim anoppi on näitä. En kuitenkaan ole huomannut surkastunutta leukaluuta vaikka hän on yli 70 v.

https://www.banrbarbatdds.com/missing-teeth-happens-jaw-bone-without-to…

Tuolla on hyvin selitetty kuvien kanssa mitä leukaluulle tapahtuu ilman hampaita.

Samasta syystä hammasproteeseja pitää aina välillä käydä "pohjaamassa": Leukaluu surkastuu alta pois

Vierailija
45/47 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hampaat ollaan menettämässä parodontiitin eli hampaan kiinnityskudossairauden takia, niin implantteja ei kannata laitattaa. Parodontiitti etenee myös implanteissa eikä niistä ole silloin apua kovin moneksi vuodeksi ennen kuin ovat poistokunnossa nekin. Tosin eipä välttämättä olisi edes tarpeeksi paljoa leukaluuta jäljellä mihin implantit saisi edes kiinnitettyä.

Komppaan aikaisempaa; hyvät irroitettavat tekohampaat on paremmat kuin todella huonot omat.

Vierailija
46/47 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnölliset syyt...just joo. Olisit hoitanut hampaitasi.

T: Hammastohtori

Vierailija
47/47 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.banrbarbatdds.com/missing-teeth-happens-jaw-bone-without-to…

Tuolla on hyvin selitetty kuvien kanssa mitä leukaluulle tapahtuu ilman hampaita.

Samasta syystä hammasproteeseja pitää aina välillä käydä "pohjaamassa": Leukaluu surkastuu alta pois

Juuri tällaista pelkään : (

ap