Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa syödä skitsofreniaan tarkotettua lääkettä vuosikausia

Vierailija
03.03.2020 |

Vaikka mitään sellaista diagnoosia ei ole. Ja en saisi lopettaa sitä, koska menen kuulemma huonoon kuntoon ja osastojakso edessä. Just.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abilify maintena tosiaan lääke. Ja aloituksessa väärä sana, en siis syö sitä vaan käytän. (Injektio)

Vierailija
2/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joille määrätty norsuntappo-psykoosilääkkeitä vaikka ei ole psykoosia tai skitsofreniaa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sairauteen sitä sitten pakkokäytät?

Vierailija
4/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sairauteen sitä sitten pakkokäytät?

Ei minun sitä ole varsinaisesti pakko käyttää, mutta painostetaan kovasti. Epävakaa persoonallisuushäiriö on diagnoosina. Ap

Vierailija
5/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saat lääkkeitä jos ei ole diagnoosia?

Vierailija
6/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita joille määrätty norsuntappo-psykoosilääkkeitä vaikka ei ole psykoosia tai skitsofreniaa? Ap

Minulle oli. Ja sanottiin että menen psykoosiin ja joudun osastolle jos lopetan. Lopetin. 5. vuosi menossa kun odottelen sitä vääjäämätöntä sekoamistani.

Vierailija
7/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se lääkitys.

Vierailija
8/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat lääkkeitä jos ei ole diagnoosia?

Psykoosilääkkeet on vissiin jotain monitoimi-lääkkeitä nykyään. Syötetään joka vaivaan. Unettomuuteen yms.

Vierailija
9/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ei edes määrätä jos ei ole psykoosisairas tai esim. kaksisuuntainen, jolla ollut maanisia jaksoja/ maanisia psykooseja tiheästi. Injektio annetaan vain sairaudentunnottomille, jotka eivät syö lääkettä suun kautta koska ajattelevat että eivät ole sairaita. Ap on ilmeisesti omasta mielestään terve mutta sairaseläkkeellä?

Vierailija
10/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei samoja lääkkeitä kuin tässä ap tapauksessa, mutta mulla oli työuupumus hetkellisesti ja siihen määrättiin ssri lääkkeet. En alkanut syömään, vaihdoin työpaikkaa. Oli vähän kun ois tykillä yritetty kärpästä ampua.

Vierailija
11/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta se lääkitys.

Kyllä minä lopetan sen. Kaikesta pelottelusta ja syyllistämisestä huolimatta. Täytyy vain pitää pääni, vaikka kuinka ylipuhuisivat. Ap

Vierailija
12/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun myös syömään, olin unettomuuden takia psykoosissa. 3-4v syönyt Abilifyä.

Vierailija
13/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä ei edes määrätä jos ei ole psykoosisairas tai esim. kaksisuuntainen, jolla ollut maanisia jaksoja/ maanisia psykooseja tiheästi. Injektio annetaan vain sairaudentunnottomille, jotka eivät syö lääkettä suun kautta koska ajattelevat että eivät ole sairaita. Ap on ilmeisesti omasta mielestään terve mutta sairaseläkkeellä?

Aijaha? No kun kylläpä vain määrätään. Kun en ole psykoosisairas enkä bipolaarinen. Ap

Vierailija
14/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten sekoa, jooko!

Vierailija
15/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten sekoa, jooko!

Tuun sun oven taakse sekoileen.

Vierailija
16/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta luetaan iltapäivälehdestä kuinka AP on riehunut psykoosissa puukon kanssa, toivottavasti ei tule ruumiita.

Ennemmin joku ilkeä ja paatunut nettitrolli (sinä) riehuu puukon kanssa kuin minä. Haluat satuttaa ihmisiä henkisesti, joten miksi ei fyysisestikin. Ap

Vierailija
17/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan määrätään nykyään tosiaan vähän joka vaivaan. Unettomuuteen, masennukseen, ahdistukseen jne. Itse sain kerran unettomuuteen mutta jätin käyttämättä luettuani sivuvaikutuslistan ja sen, että esim. jenkeissä ko. lääkettä on kiellettyä käyttää muuhun kuin skitsofrenian ja psykoosin hoitoon. Suomessa Ketipinor on koko kansan yleislääke kohta...

Vierailija
18/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo diagnoosin nyt saa kuka tahansa eikä se vaadi bipoa.

Vierailija
19/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bipo diagnoosin nyt saa kuka tahansa eikä se vaadi bipoa.

Niinpä. Ja kun mulla on tosiaan epävakaa personaallisuushäiriö diagnoosina, eikä bipoa. Ap

Vierailija
20/59 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen sairaseläkkeellä, mutta ei se tarkota että pitäisi silti psykoosilääkkeitä käyttää, jos ei ole todellista tarvetta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi