Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei voida auttaa?

HemmoP
03.03.2020 |

Hei

Mistä tulee väite jonka mukaan ei voida auttaa ihmisiä, koska ei ole varaa eikä valtion talous kestä?
Me olemme lihavampia, mukaavudella kyllästettyjä pullukoita, kunto rapistuu ja sisällä lämpimässä nautitaan sossun rahoista kovemmin kuin koskaan. Tälläistä hyvinvointia kuin meillä ei ole ikinä nähty missään. hyvinvointia on niin paljon, että se aiheuttaa sairauksia kaikissa ikä/yhteiskuntaluokissa. Pojilla isommat tissit kuin teinitytöillä.
Nyt jos pitäisi luopua tästä meille haitallisesta "hyvinvoinnista", että toinen saisi elää, niin ei käy. Miksi ei käy?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maailmassa on monin verroin enemmän apua tarvitsevia kuin koko Euroopassa ihmisiä. Oikeasti apua tarvitsevat ei luultavasti edes pääse koskaan Eurooppaan tai Suomeen? Jossain vaiheessa on pakko sanoa "Ei" ja minun mieletä on hyvä sonoa niin jo hyvissä ajoin.

Vierailija
2/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska maailmassa on monin verroin enemmän apua tarvitsevia kuin koko Euroopassa ihmisiä. Oikeasti apua tarvitsevat ei luultavasti edes pääse koskaan Eurooppaan tai Suomeen? Jossain vaiheessa on pakko sanoa "Ei" ja minun mieletä on hyvä sonoa niin jo hyvissä ajoin.

Ainoa tapa auttaa on siirtä kaikki ihmiset suomeen?

Voisiko olla jonkin muukin keino? Keino joka auttaisi meitä luopumaan, meille vahingollisesta elämäntavasta ja auttaisi ultimaattisessa köyhyydessä eläviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP monelta pöytä on katettuna? Olen jo matkalla.

Vierailija
4/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmo Paskiainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla jonkin muukin keino? Keino joka auttaisi meitä luopumaan, meille vahingollisesta elämäntavasta ja auttaisi ultimaattisessa köyhyydessä eläviä.

Näytä muille esimerkkiä ja mene vaikka Syyriaan perustamaan orpokoti omakustanteisesti. Siitä se lähtee.

Vierailija
5/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun minäminältä jäisi pian joku kovalla työllä ansaittu euro saamatta ja kesämökin saunaremontti tekemättä. 

Vierailija
6/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17.00 ois valmiina, tervetuloa.

Vierailija
7/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP sitten halua auttaa täysissä vaipoissa nälissään olevia suomalaisia vanhuksia?

Kummasti heidän auttamisessa ei kiinnosta näitä maailmanparantajia.

Vierailija
8/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei asiassa ole kysymys pelkästään ruuasta!!

Vierailija
9/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä muille esimerkkiä ja mene vaikka Syyriaan perustamaan orpokoti omakustanteisesti. Siitä se lähtee.

En ehdi kun pitää jäädä tänne lihoamaan ja solvaamaan jokaista joka edes kehtaa yritää parantaa asioita jotenkin. Se todella auttaa.

Myös vanhuksilla ja sotaveteraaneilla ratsastamista pitää ehtiä harrastaa. Jos oikein tiukka paikka tulee, niin voin vedota, että entäs ne mökin mummot. En kuitenkaan tee asialle mitään, tai tavallaan teen, äänestän persut leikkaamaan mummolta vähän tukia pois.

Vierailija
10/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Saanko minäkin tulla? Tai kuka sitä nyt lupia kyselemään. Laita osoite näkyviin ja hae muutama tuoli varastosta. Meitä voi tulla useampiakin, kun osoite selviää.

Vierailija
11/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AP sitten halua auttaa täysissä vaipoissa nälissään olevia suomalaisia vanhuksia?

Kummasti heidän auttamisessa ei kiinnosta näitä maailmanparantajia.

Kummasti jengi tosiaan vastustaa nykyhallitusta joka asialle tekee jotain. Valtaan toivotaan persuja joilta mummojen vaippabudjetti saa vain leikkuria.

Vierailija
12/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettei asiassa ole kysymys pelkästään ruuasta!!

Tästä syystä käytin sanaa hyvinvointi.

Vierailija
13/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!

En suostu nukkumaan ikean sängyssä.

Tarvitsen auton käyttööni.

viikkoraha vähintään 500e + harkinnanvarainen viikonloppuraha (pakollinen saat päättää summan vähintään 100e)

Ainoastaan tuoreista raaka-aineista tehty ruoka kelpaa.

Loput vaatimuksista annan ensimmäisen yön jälkeen.

Vierailija
14/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!

viikkoraha vähintään 500e + harkinnanvarainen viikonloppuraha (pakollinen saat päättää summan vähintään 100e)

On hyvä, että sulla on tavoitteita. Mene töihin, niin me muutkin joudutaan tekemään.

Vierailija
15/15 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!

On hyvä, että sulla on tavoitteita. Mene töihin, niin me muutkin joudutaan tekemään.

Miksi vihaat ihmisiä?

Taidat olla fassisti perspersu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi