Vanhempien naisten huomion väheneminen.
Tiedän monta vanhempaa naista, joilla ottaa koville, kun miehet eivät enää katso perään.
Kommentit (89)
Kas kumma.
Mä taas en tunne yhtään naista, jota moinen asia huolettaisi.
Mitä sä tarkalleen ottaen kuvittelet ketään
hyödyttävän, että tuijotetaan?
Miksi luulet, että se on miellyttävää?
Tiedoksesi: tuijottaminen on ärsyttävää, kiusallista ja pelottavaa.
En lukenut kaikkia viestejä, mutta ovatko he niitä, jotka nuorena surivat liiallista huomion saantia?
Ei huomion väheneminen miehiltä ole koskaan ollut mikään angstin aihe minulle ja tuttavilleni. Sen sijaan työpaikkojen ikärasismi on. Vanhemman kokeneen naistyöntekijän vähättely ja ohittaminen kaikissa keskusteluissa lisääntyy huimasti 50 ikävuoden jälkeen ellet ole jo siinä vaiheessa tarpeeksi korkeassa asemassa niin ettei sinun mielipiteitäsi uskalleta ohittaa. Oletetaan ilman muuta että vanhempi nainen on myös tyhmä ja muutosvastainen eikä esim opi uusia ohjelmia. Minä viis veisaan siitä toljottaako joku äijänkuvatus kadulla perään. mutta työyhteisössä tuo huomaamattomuus ja lyttääminen syö naista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin todella ujo nuorempana ja miesten huomio lähinnä hämmensi. Nyt kun ikää ja kiloja on tullut lisää, niin miehet eivät enää huomaa ja huomioi mua samalla tavalla. Toisaalta helpottavaa ja toisaalta surullista. Luulin, että olivat kiinnostuneita minusta myöskin ihmisenä. Nyt huomaan, että se olikin lähinnä ulkonäkö mikä veti miehiä puoleensa. Ei mun ajatukset erityisemmin ketään kiinnosta :p Miehet ovat myös vähemmän mukavia nykyään. Etuilevat ja tönivät.
Miehet on niin kauan mukavia kun luulee saavansa reikää.
Voi kun saisikin olla rauhassa, mutta ei. Päivittäin joku mies yrittää iskeä, useampi flirttailla yms ja olen 62-vuotias ylipainoinen , meikkaamaton nainen. Jättäkää, pliis, miehet rauhaan-siis ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin todella ujo nuorempana ja miesten huomio lähinnä hämmensi. Nyt kun ikää ja kiloja on tullut lisää, niin miehet eivät enää huomaa ja huomioi mua samalla tavalla. Toisaalta helpottavaa ja toisaalta surullista. Luulin, että olivat kiinnostuneita minusta myöskin ihmisenä. Nyt huomaan, että se olikin lähinnä ulkonäkö mikä veti miehiä puoleensa. Ei mun ajatukset erityisemmin ketään kiinnosta :p Miehet ovat myös vähemmän mukavia nykyään. Etuilevat ja tönivät.
Miehet on niin kauan mukavia kun luulee saavansa reikää.
Ja sama toisin päin: Naama menee ennenaikaiseen ryppyyn, kun ei saa tappia.
Olen ns keski-ikäinen nainen, joka nuorempana oli kaunis, pukeuduin naisellisesti, käytin korkokenkiä, pitkät hiukset jne. Usein sain pitkiä silmäyksiä ihan ventovierailtakin. Nyt, hiukset ovat lyhentyneet, korkokenkiä enää harvoin, mutta edelleen hoikka ja pukeudun hyvin. Minusta on suorastaan helpottavaa, että saan olla rauhassa miehiltä (oma mies löytyy ja se riittää). Katselen nuoria naisia ihaillen, mutten enää haluaisi olla kokoajan framella ja miettien miesten katseita. Minusta on oikeastaan ihanaa olla itsestään huolta pitävä, keski-ikäinen ja itsevarma nainen.
Minä saan huomiota enemmän kuin nuorempana. Tyylini on parantunut ja olen itsevarmempi. Ehkä se näkyy ulospäinkin.
N48
Helvetissä miehen kädessä on pullo konjakkia ja polvella istuu nainen, pullossa on reikä, naisessa ei.