Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempien naisten huomion väheneminen.

Vierailija
03.03.2020 |

Tiedän monta vanhempaa naista, joilla ottaa koville, kun miehet eivät enää katso perään.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sain hyvin epätoivottua ja runsasta huomiota miehiltä vain ikävuosina 11-14, jonka jälkeen varmaan aloin näyttää liian tympääntyneeltä ja aikuiselta. Ei ole kyllä lainkaan ikävä sitä rasvaista huutelua ja vislailua, sellaiset "miehet" ovat ja olivat silmissäni kuvottavia olmeja.

Jos sulle ap tulee parempi mieli, niin voit kutsua mua kateelliseksi ja katkeraksi.

<3: 42-vuotias aseksuaali

Vierailija
62/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai minä aseksuaalille ole katkera, pahoittelut sun saamasta huomiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa on todella helpottavaa mitä vanhemmaksi tulee.

Ainakin sinkkunaisille se tarkoittaa sitä, että jos samanikäinen mies kiinnostuu vanhenevasta sinkkunaisesta, on varmasti kysymyksessä todellinen kiinnostus, eikä pelkkä seksi.

Kukaan ei myöskään enää katsele sillä silmällä himoiten, tietää että kaikki on aitoa kiinnostusta.

Jokainen on ollut aikoinaan nuori ja kokenut kaikki nuo katseet ja kiinnostukset kehossaan ja muutoinkin.

Ja tarkoitan nyt todella ikääntyviä naisia, sellaisia lähemmäs kuusikymmpisiä , alkaen 55 plus.

Ei pidä lainkaan paikkaansa, itse olen saanut erittäin vähän huomiota pojilta teini-ikäisenä ja nyt aikuisena miehiltä. Olen aina ollut lähestulkoon ilmaa miehille. Ne ainoat kerrat kun olen saanut huomiota edes hitusen, on laskettavissa yhden käden sormilla. Nuoruus ei takaa sitä, että olisi huomioitu romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Tämä on asia, joka on harmittanut vuosikausia ja harmittaa yhä. Se että ei ole haluttu millään tasolla, ei ole imartelevaa eikä todellakaan hivele itsetuntoa. Olen äärettömän huono itsetuntoinen ja kärsin kovasti yksinäisyydestä.

Vierailija
64/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kaivannut huomiota miehiltä. Mitä sillä tekisin. En yhtään mitään. Päinvastoin. En siis kaipaa sitä nytkään, kun olen 40.

Vierailija
65/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni myös vapauttavaa. Nykyään saa vaikkapa auton huollossa asiallista palveluakin eikä mitään hämmentynyttä änkytystä.

Vierailija
66/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sinkkunaisille se tarkoittaa sitä, että jos samanikäinen mies kiinnostuu vanhenevasta sinkkunaisesta, on varmasti kysymyksessä todellinen kiinnostus, eikä pelkkä seksi.

Kukaan ei myöskään enää katsele sillä silmällä himoiten, tietää että kaikki on aitoa kiinnostusta.

Jokainen on ollut aikoinaan nuori ja kokenut kaikki nuo katseet ja kiinnostukset kehossaan ja muutoinkin.

Ja tarkoitan nyt todella ikääntyviä naisia, sellaisia lähemmäs kuusikymmpisiä , alkaen 55 plus.

Miksi samanikäinen mies, nuorempiko ei voi olla oikeasti kiinnostunut vanhemmasta naisesta, iäkkäällä miehellä jo potenssiongelmat ja seksihalut poissa joten oikea kiinnostus jne.?

Nuoremmalla miehellä puumat ovat lähes aina ns. hoitoja, eivät seurustelua.

Eiköhän se oli molemminpuolinen win-win tilanne. En halua enää ns. perinteistä suhdetta, vaan tapailusuhteen 1-2 kertaa viikossa.

:D :D

Vierailija
67/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma tulevaisuuteni, kun mitään huomiota ei ole tullut tähän asti.

Vierailija
68/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset harhat tällä kertaa.

Ei haittaa yhtään, että saa olla rauhassa.

Harhat?? Eihän ap väittänyt kaikkien noin kokevan! Mutta tottakai osa kokee.

Olen aina saanut olla rauhassa, mutta tottakai miehiltä saatu huomio on kivaa enkä toivo sen ikinä loppuvan.

Vierailija
69/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet kiinnostu aidosti ikääntyvistä naisista. He ainostaan tyytyvät, kun eivät saa sitä nuorempaa. Miesten rakkaus on rakkautta nuoruuteen, kauneuteen ja hoikkuuteen. Mitä lähempänä noita olet, sitä aidompaa ja suurempaa on "rakkaus".

Eivätkä kaikki nuoretkaan naiset koe tuota miesten kiinnostusta. Jos on vähänkin keskitasoa rumempi ja/tai ylipainoinen, ei miehiä juuri pörräile ympärillä.

En siltikään näe tässä mitään ongelmaa.

Vierailija
70/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasiko otsikko sinua jotenkin? Varsinkaan, jos olet tyytyväinen kun saat olla rauhassa.

Outoja tosikkoja.

Noin taas kerran itse,itsesi esittelit.Luulosairaus on ikävä ja varsinkin noin täydellinen.

Vierailija
71/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että kaikenlainen peräänhuutelu, vislailu ja perseelle taputtelu on loppunut. Ja hyvä niin.

Vuosi sitten eronneena koen saaneeni kuitenkin ihan riittävästi kaipaamaani huomiota miehiltä. Toinen seurustelukumppani menossa eron jälkeen ja on kyllä ollut tosi ihanaa.

Parisuhteesta puuttuu kaikenlainen jännite tulevaisuuteen liittyen, koska molemmilla lapsiluku täynnä ja jälkikasvu niin isoa, että saadaan omaa aikaa tarvittaessa. Elän ehkä parasta aikaa elämässäni.

N44

Vierailija
72/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se surullista kun jotkut naiset määrittelevät oman arvonsa ja merkityksellisyytensä sen mukaan, kuinka moni limanen mies huutelee perään. Surullisempaa on vielä se, että ne, ketkä ei vanhempana saa huomiota on juuri niitä pinnallisia ilmapäitä, joilla ei ole minkäänlaista persoonaa. Hyvät tyypit saavat huomiota minkä ikäisinä tahansa.

Vierailija
73/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu pihlajan-marjoista :D

Vierailija
74/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastatakseni otsikon kysymykseen:

Huomioni on vähentynyt ainakin seuraavia asioita kohtaan: Parisuhteet, tukan värjääminen ja muu "kauneudenhoito", vaatteiden ostelu, sisustaminen, miehet ja niiden hyvällä mielellä pitäminen, turhanpäiväiset pikkuasiat, kuten kuka sanoi mitä ja kuka siitä suuttui, sosiaalinen media ja johtajien seuraaminen. Nämä nyt ekana tulee mieleen.

n51

Vierailija
75/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että joku Maisa hyppää ikkunasta 40 syntymäpäivänsä päätteeksi.

Vierailija
76/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasiko otsikko sinua jotenkin? Varsinkaan, jos olet tyytyväinen kun saat olla rauhassa.

Outoja tosikkoja.

Noin taas kerran itse,itsesi esittelit.Luulosairaus on ikävä ja varsinkin noin täydellinen.

Tsemppiä sinunkin elämääsi, taas kerran! Muista päivystää!

Vierailija
77/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ole ikinä tiennyt katsotaanko perääni vai ei. Mulle on riittänyt, että saan huomiota silloin kun itse haluan ja niiltä joilta itse haluan. Suurin osa miehistä ei ole kiinnostavia niin kuin ei varmaan miehiä kiinnosta myöskään kaikki naiset, ei edes ne kauniit. Perän katsomisen olisin tajunnut vähän paremmin kuin perään katsomisen, koska naisen pää ei käänny kuin pöllöllä.

Vierailija
78/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä huomion väheneminen vaikuttaa kauniisiin naisiin ei muihin. Kun olet tottunut kehuihin, iskuyrityksiin ja huomion saamiseen ja se loppuu niin onhan se outoa, mutta siitä pääsee yli. Aluksi se hämmensi, mutta nyt 50+ elämässä henkinen ja fyysinen terveys on tullut tärkeämmäksi ja niistä pidän huolta, vartalo on kun nuorempana, mutta kasvot ikäiset. Näin se menee eikä ole maailmanloppu.

Vierailija
79/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia, sanoi kettu pihlajan-marjoista :D

Melkoisen harhainen maailmankuva sulla, jos luulet miesten huomion olevan jokin palkinto naisille.

Eri

Vierailija
80/89 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin todella ujo nuorempana ja miesten huomio lähinnä hämmensi. Nyt kun ikää ja kiloja on tullut lisää, niin miehet eivät enää huomaa ja huomioi mua samalla tavalla. Toisaalta helpottavaa ja toisaalta surullista. Luulin, että olivat kiinnostuneita minusta myöskin ihmisenä. Nyt huomaan, että se olikin lähinnä ulkonäkö mikä veti miehiä puoleensa. Ei mun ajatukset erityisemmin ketään kiinnosta :p Miehet ovat myös vähemmän mukavia nykyään. Etuilevat ja tönivät.