Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! En halua seurustella koskaan!!

Vierailija
02.03.2020 |

En tiedä mikä minua vaivaa, mutta en ole koskaan ollut kiinnostunut seurustelusta (tai seksistä).
Vielä muutama vuosi sitten pystyin kertomaan itselleni että olen ehkäpä myöhäisherännäinen, kyllä se siitä, sitten olen ”kuin kaikki muutkin”.
No eipä kiinnosta. Mietin voisinko olla lesbo, ei naiset on kyllä mukavia, mutta eivät hekään sillä lailla kiinnosta.
Nyt kaikki ympärillä on jo jalat vahvasti seurustelu/seksi alueella ja minä tunnen itseni täysin kummajaiseksi!

Tykkään olla yksin. Kaipaankin paljon omaa rauhaa.
Mutta jumantsuikka , kuinka ääni mun päässäni huutaa mikä friikki minä olen!

Onko täällä ketään jolla olisi (ollut) samaa tuntemusta?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti sinkku ja hyvin tyytyväinen ilman suhdetta, miestä tai naista tai mitään muutakaan. Ei mulla kyllä mikään ääni huutele, että olisin joku friikki. Nautin vaan olostani ja elostani täysin siemauksin juuri sellaisena kuin olen. Ei ole mitään tarvetta tehdä jotain mitä en halua vain koska muut tekee niin.

Vierailija
2/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, kun itsekin olisin pysynyt tässä ratkaisussa, niin eipä olisi elämässä paljon ongelmia ollut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua mikään vaivaa, eivät kaikki halua parisuhdetta ja se on OK.

Vierailija
4/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaaehtoisesti sinkku ja hyvin tyytyväinen ilman suhdetta, miestä tai naista tai mitään muutakaan. Ei mulla kyllä mikään ääni huutele, että olisin joku friikki. Nautin vaan olostani ja elostani täysin siemauksin juuri sellaisena kuin olen. Ei ole mitään tarvetta tehdä jotain mitä en halua vain koska muut tekee niin.

Kiitos vastauksesta!

Toivottavasti minäkin saan sisäisen rauhan.

Minulla se ääni varmaan johtaa juuret siihen, että olen usein tuntenut itseni vähän ulkopuoliseksi ja erilaiseksi.

Sen takia kova halu kuulua joukkoon ja ns.olla kuin muut.

Mutta, kuten sanoin, kiitos vastauksesta!

Ap

Vierailija
5/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana. Nauti omasta seurastasi, jos mielesi joskus muuttuu seurustelun suhteen, se on sitten eri tilanne, ei kannata miettiä sitä nyt.

Älä ota paineita siitä, mitä muiden mielestä pitäisi tehdä ja millainen pitäisi olla. Yksinolo on ihanaa, mutta kaikki eivät siitä nauti. Nyt olosi on juuri sellainen, kuin sen pitääkin olla tässä elämäsi vaiheessa. Rentoudu, hengitä syvään ja ääni päässäsi hiljenee.

Vierailija
6/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveestä panettaa jatkuvasti, mutta eihän kukaan mun kanssa halua olla.

M22

Vierailija
7/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei vaivaa yhtään mikään. On täysin normaalia, jos ei halua seurustella tai harrastaa seksiä. Lopeta välittömästi itsesi vertailu muihin ja elä ihan omaa elämääsi juuri sillä tavalla kuin itse haluat. Onnellisuuteen ei tarvita parisuhdetta. 

N36, vapaaehtoisesti sinkku ja neitsyt

Vierailija
8/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Toivottavasti minäkin saan sisäisen rauhan.

Minulla se ääni varmaan johtaa juuret siihen, että olen usein tuntenut itseni vähän ulkopuoliseksi ja erilaiseksi.

Sen takia kova halu kuulua joukkoon ja ns.olla kuin muut.

Mutta, kuten sanoin, kiitos vastauksesta!

Ap

Ota vaan rennosti ja opettele hyväksymään itsesi. Vaikka olet oma itsesi, et jää silti mistään paitsi. Monet voi olla jopa kateellisia sinulle. Kun on sinut oman elämänsä kanssa, on helppo myös olla ihmisten kanssa, toimia yhteisöissä yms. Ei mua ainakaan kukaan ole koskaan tullut haukkumaan sen taka, etten suhdetta halua tai uhkaillut, etten voisi sen takia kuulua joukkoon. Ja jos tulisi, en haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä, koska minun suhteeni tai niiden olemattomuus ei ole muiden asia.

Nauti elämästäsi ja anna itsellesi lupa olla oma itsesi. :)

Vierailija
9/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No worries kirjoitti:

Olet ihana. Nauti omasta seurastasi, jos mielesi joskus muuttuu seurustelun suhteen, se on sitten eri tilanne, ei kannata miettiä sitä nyt.

Älä ota paineita siitä, mitä muiden mielestä pitäisi tehdä ja millainen pitäisi olla. Yksinolo on ihanaa, mutta kaikki eivät siitä nauti. Nyt olosi on juuri sellainen, kuin sen pitääkin olla tässä elämäsi vaiheessa. Rentoudu, hengitä syvään ja ääni päässäsi hiljenee.

🤗KIITOS!

Ap

Vierailija
10/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa mitään vikaa ole, älä huoli. Kukin saa olla ihan itsensä. Mutta oletko koskaan pohtinut, josko olisit aseksuaali?

Vierailija
11/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on aseksuaaleja eli eivät ole lainkaan kiinnostuneita seksistä. Se on täysin normaalia. Setan sivustolta saa luotettavaa tietoa aiheesta, jos haluat tutustua. 

Vierailija
12/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostanut seurustelu seurustelun vuoksi, mutta sitten löysin ihmisen johon rakastuin, ja nyt haluan olla hänen kanssaan. Aloin seurustella 27-vuotiaana ja sitä ennen olin sinkku koko elämäni.

Edelleen olen sitä mieltä, että en menettänyt mitään kun en ollut Tinderissä ja käynyt loputtomasti huonoilla treffeillä. Monet kaverini halusivat poikaystävän/miehen ja perustelivat sitten sillä, että eivät halua olla yksin. Jotkut pysyivät vuosia onnettomassa liitossa, eivät halunneet nukkua yksin. En ymmärtänyt sitä.

Rakkaus voi odottaa sinuakin, tai sitten ei. Sekin on taito, että osaat olla yksin. Olet ehkä aseksuaali, kannattaa ottaa selvää asiasta. Et todellakaan ole ainoa, jolla on tällaisia ajatuksia.

Jos voisi valita, kaikki haluaisivat olla "tavallisia", mutta outoutensa kanssa pitää vaan oppia elämään. Ehkä opit vielä arvostamaan sitä, mikä sinussa on erilaista kuin muissa.

Vierailija
13/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen miettinyt että olisin aseksuaali.

Ja lukenut muiden kokemuksista, heilläkin ollut samaa kokemusta tuntien itsensä erilaiseksi ja oudoksi.

Vierastin laittaa sitä tähän.

En tiedä miten ihmiset suhtautuu asiaan...

Kiitos teille!

Ap

Vierailija
14/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet mukavia?

Vierailija
15/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta en minäkään haluaisi olla kenenkään kanssa väkisin ai pakoeuna parisuhteeseen. - Mutta ny kun olen ollut koko ikäni vailla parisuhdetta, lähinnä tahtomattani ja löytämättä ja saamatta mahdollisuutta elää parisuhteessa. Toisinaan olen kokenut syvää itseinhoa ja itsetuhoisuutta kysyen samalla, että mikä minussa on viella kun en saa tai löydä itselleni kumppania... Ei ole helppoa olla lähemmas nelikymppisenä parisuhdeasioissa "täysin kokematon"

Vierailija
16/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan pakota seurustelemaan. Onneksi! Nykyään on ihan ok olla sinkku, toista se oli joskus 60-luvulla kun oli pakko olla joku ja mielellään mennä heti 18-vuotiaana naimisiin. Tai ihan viimeistään kun pulla uunissa. Pahin pelko monilla oli jäädä vanhaksipiiaksi.

Nykyään on ihan hyväksyttyä olla sinkku ja tyhmäähän se olisi seurustella vain tavan vuoksi. Monet ihmiset on aidosti paljon onnellisempia ilman parisuhdetta. Tykkään tästä nykyajan meiningistä, että on vapaus valita.

Vierailija
17/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut anaaliseksiä?

Vierailija
18/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos ei halua.

Vierailija
19/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan pakota seurustelemaan. Onneksi! Nykyään on ihan ok olla sinkku, toista se oli joskus 60-luvulla kun oli pakko olla joku ja mielellään mennä heti 18-vuotiaana naimisiin. Tai ihan viimeistään kun pulla uunissa. Pahin pelko monilla oli jäädä vanhaksipiiaksi.

Nykyään on ihan hyväksyttyä olla sinkku ja tyhmäähän se olisi seurustella vain tavan vuoksi. Monet ihmiset on aidosti paljon onnellisempia ilman parisuhdetta. Tykkään tästä nykyajan meiningistä, että on vapaus valita.

Ei sinällään liity tähän ketjuun, mutta tuli 60-luvusta mieleen. Jokseenkin huvittavaa, että vielä 70-luvullakin oli voimassa vanhanpiian/pojan vero, jota joutui maksamaan jokainen naimaton 24 täyttänyt. Vero poistui vasta 1975. Miettikääpä, jos nykyisin ehdotettaisiin tuollaista veroa :D

Vierailija
20/70 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät ole kiinnostuneita seksistä, niin eivät ole kyllä koskaan saaneet kunnon seksiä! Sehän siinä on, kun ei tiedetä miten hyvää jokin asia on, niin sitä ei luonnollisesti myös haluta.

Esim. jos sinulla on jokin lempiruoka ja tiedät miten hyvää se on, niin tottakai haluat joskus syödä tätä ruokaa. Sama seksissä. Pitää olla kokemusta ihanasta seksistä, niin johan sitä haluaa aina vain lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme