Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joidenkin ulkonäkö ärsyttää, esim Lotta Hintsa, Bottaksen Tiffany,

Vierailija
02.03.2020 |

Sokos/Emotionin vaalea mainosnainen. Sit taas Emilia Pikkarainen ei ärsytä.
Bottaksen Tiffany on ihan kuin pikkupoika, Hintsa taas on vaan ärsyttävä samoin kuin se Sokoksen mainosnainen. Oon miettinyt, mistä tää ärsyyntyminen johtuu. Kateus ei voi olla syynä, koska on paljon kauniita ja seksikkäitä naisia, joiden ulkonäkö ei mua ärsytä. Noita nun mainitsemia naisia en edes näe yhtään seksikkäinä enkä edes kauniina.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syynä juuri tuo hymy, joka ei ulotu silmiin asti. Ehkä selitus on alkukantainen selviämisvaisto: älä luota ihmiseen, joka näyttelee. Ja vaikka tiedämme, että ihmiset hymyilee juuri samoin valokuvissa, niin Jokin alitajuinen nousee ylös.

Kiitos tämän ketjun, niin tajusin juuri monta asiaa. Miksi jonkun työkaverin kanssa olen varautuneempi kuin jonkun toisen. Syy on hymyssä suin annettu kritiikki.

Vierailija
42/49 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta on nätti. Hänellä ei vissiin mitään kumihuulia ja muutenkin ns luonnonkaunis.

Nyrpeä ja ylimielinen tyyli ei kaunista ketään, kuten Hintsu ja Blörf.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiffany ärsyttää varmaan siksi että ei ole suomalainen tyyliltään. Harvalla suomalaisella on noin upeita hampaita esittää noin leveän hymyn kera. Mä olen asunut Suomen ulkopuolella parikymmentä vuotta ja se miten näen kauniin, ruman, teeskentelijän jne on muuttunut. Mun mielestä suomalaiset ovat nykyään todella oudon näköisiä ja näen ne tietyt jutut joita en Suomessa asuessa nähnyt. Silloin ajattelin että tietyt naiset ovat kauniita mutta nykyään en tiedä miksi niin ajattelin. esim. tuo Tiffany näyttää mun mielestä tosi nätiltä ja rehellisen oloiselta, reippaalta ja luontaisesti iloiselta, luonnolliselta, urheilulliselta. Kun taas Emilia näyttää sohvalla makoilevalta pullamössöltä ja todella laskelmoivalta peroksidiblondi- tylsimykseltä. 

Kivittäkää vaan mutta olen huomannut että suomalaisten miesten naismaku muuttuu myös kun ovat pitkään asuneet ulkomailla. Suomalainen versio kauniista naisesta ei enää sytytä. 

Kai tuossa on kyse siitä mihin silmä tottuu, ei siitä että suomalaiset olisivat mitenkään erityisen oudon näköisiä.

Jos muuttaisit asuinpaikastasi nyt johonkin kolmanteen maahan ja asuisit pitkään niin varmaan alkaisit pitämään kyseisen maan kansalaisia "normalin näköisinä".

Mä olen asunut monessa maassa. Suomalaiset kuuluvat samaan ulkonäkökastiin muiden alkuperäiskansojen kanssa eli outo, muista runsaasti poikkeava ulkonäkö johon kiinnittää huomiota. Mä olen itse toki suomalainen mutta sukujuuret on muualta. Niistä suomalaisista joilla on sukujuuret muualta näkee heti etteivät ole geeneiltään suomalaisia. Suomalaiset itsekin näkevät ne erot ja sen muista eroavan yksilön pärstä häiritsee. Suomessa on eletty aika pienessä poolissa. 

No tuohan on ihan subjektiivista, että mikä kenenkin silmään näyttää oudolta.

Minusta vaikka osa keskieurooppalaisista naisista näyttää erikoisilta, mutta en silti ajattele, että se on mikään absoluuttinen fakta vaan kysymys on siitä mihin olen tottunut. Kyllä kaikilla kansoilla on omat tietyt piirteensä, mutta ei suomalaisten piirteet ole mitenkään sen kummallisemmat kuin muillakaan.

Vierailija
44/49 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lotan naama vaatii taidokkaasti tehdyn meikin, jotta näyttää kauniilta:

Kuten tässä

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016061121711325

Livenä ei ole mielestäni erikoisen kaunis tai silmäänpistävä.

Vierailija
45/49 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan kestänyt Satu Silvon naamaa, siinä on jotain todella ärsyttävää vaikka nätti nainen onkin. Toinen naamaärsytys on bloggaaja Kira Kosonen kuonoineen.

Molemmilla on aavistuksen isohkot nenät. Ja kasvot kokonaisuudessaankin jotenkin miehekkäät.

Vierailija
46/49 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös Lotta H. ärsyttää suunnattomasti, enkä edes tiedä miksi. Hyviä ehdotuksia tässä tuli, mutta jotenkin se että se ihminen on aina niin hukassa, siis puheiden perusteella, ja niin teeskentelevä ja teennäinen kuin olla voi. Enkä todellakaan pidä mitenkään näyttävänä hänen ilmestystään, tämä julkkiksista turhin.... 

Vierailija
47/49 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjau kirjoitti:

Minua myös Lotta H. ärsyttää suunnattomasti, enkä edes tiedä miksi. Hyviä ehdotuksia tässä tuli, mutta jotenkin se että se ihminen on aina niin hukassa, siis puheiden perusteella, ja niin teeskentelevä ja teennäinen kuin olla voi. Enkä todellakaan pidä mitenkään näyttävänä hänen ilmestystään, tämä julkkiksista turhin.... 

On botoksia ja pistoksia. Tekee epäluonnollisen pyrkyrimäisen ilmeen kasvoille. Ei välttämättä persoonakysymys, vaikkakin nämä jotka näin leikkelevät kasvojaan usein ovatkin teennäisiä ja feikkejä.

Vierailija
48/49 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hymy ei ole aito, se ärsyttää ihmisiä. Missään Tiffanyn kuvassa hymy ei ulotu silmiin. Lotta Hintsalla on samanlainen iloton olemus koko ajan. https://is.mediadelivery.fi/img/658/7ab9683126194f31803ce2004fd8844a.jpg

Molemmilla isot silmät, jotka eivät "hymyile", vaikka suu on hymyssä. Googlen kuvahaulla löytyy kuvia.

https://i4.lisimg.com/17179614/280full.jpg

Sara Siepillähän on samanlainen sieluton hymy,  joka on oikeastaan aika creepy.

https://scontent-hel2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/39546685_258…

Tämä on totta.

Ja samaa creepyä sarjaa jatkaa pääministeri Sanna Marin. Hän on kyllä kaunis mutta hymy ei näytä lämpimältä eikä aidolta.

Onko creepyä jos miehen hymy ei ”näytä lämpimältä eikä aidolta”? Entä jos mies on hymytön, onko se creepyä?

Vierailija
49/49 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä viikolla miettinyt samaa. Ärsytyksen lähde ei ole julkkis vaan tavis Lapsi tuntemattoman kanssa -ohjelmasta. En nyt erittele kenestä on kysymys, mutta miten voi tuntematon ihminen ärsyttää NIIN paljon television välityksellä. Ihminen, josta ei tiedä yhtään mitään. Hänessä vaan on kaikki väärin, ulkonäkö, asennot ääni... Harvoin tällaista tulee edes tosielämässä. En ymmärrä. Ei muistuta ketään tuttua.