Miksi joidenkin ulkonäkö ärsyttää, esim Lotta Hintsa, Bottaksen Tiffany,
Sokos/Emotionin vaalea mainosnainen. Sit taas Emilia Pikkarainen ei ärsytä.
Bottaksen Tiffany on ihan kuin pikkupoika, Hintsa taas on vaan ärsyttävä samoin kuin se Sokoksen mainosnainen. Oon miettinyt, mistä tää ärsyyntyminen johtuu. Kateus ei voi olla syynä, koska on paljon kauniita ja seksikkäitä naisia, joiden ulkonäkö ei mua ärsytä. Noita nun mainitsemia naisia en edes näe yhtään seksikkäinä enkä edes kauniina.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kateellinen, ettet edes itse tajua sitä. Mikään muu ei selitä tuota.
Ei todellakaan ole noin. Yhtä lailla sitten ihiminen, joka ei voi sietää iskelmämusiikkia on vaan kateellinen niiden esittäjille. Tai jos joku vaate on ruma jonkun mielestä, niin oikeesti haluis sen. Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Nanna Karalahden naama aiheuttaa minussa suorastaan vihaa.
Sen niinsanottu hymy on kamala irvistys.
Vierailija kirjoitti:
Jos hymy ei ole aito, se ärsyttää ihmisiä. Missään Tiffanyn kuvassa hymy ei ulotu silmiin. Lotta Hintsalla on samanlainen iloton olemus koko ajan. https://is.mediadelivery.fi/img/658/7ab9683126194f31803ce2004fd8844a.jpg
Molemmilla isot silmät, jotka eivät "hymyile", vaikka suu on hymyssä. Googlen kuvahaulla löytyy kuvia.
https://i4.lisimg.com/17179614/280full.jpg
Sara Siepillähän on samanlainen sieluton hymy, joka on oikeastaan aika creepy.
https://scontent-hel2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/39546685_258…
Hintsan "hymy" on tuossa todella creepy. Oikeastaan irvistys.
https://is.mediadelivery.fi/img/658/7ab9683126194f31803ce2004fd8844a.jpg
Musta tuntuu että noiden kasvojen lihakset on jotenkin yli treeneissä, liiasta punttisalilla irvistelystä.
Lotta on kyllä vähän pelottavan näköinen. Ei niin kaunis, kuin missin kuuluisi olla. Ei hänen pärstä niinkään ärsytä vaan luonne. Sara on musta kyllä nätti, varsinkin vähemmällä meikillä.
Vierailija kirjoitti:
Lottahan on tosi luonnollisen oloinen, söpö ja nätti. Ihanat silmät. Siitä tulee varmaan hellunen mummeli.
Toivottavasti pysyy hengissä.
Et osaa hyväksyä muiden erilaista ulkonäköä. Suosittelen katselemaan vaikka Undateables -sarjaa, jospa tottuisit erilaisuuteen, etkä olisi niin kriittinen muita kohtaan. Voisit kasvaa ihmisenä.
Tiffany ärsyttää varmaan siksi että ei ole suomalainen tyyliltään. Harvalla suomalaisella on noin upeita hampaita esittää noin leveän hymyn kera. Mä olen asunut Suomen ulkopuolella parikymmentä vuotta ja se miten näen kauniin, ruman, teeskentelijän jne on muuttunut. Mun mielestä suomalaiset ovat nykyään todella oudon näköisiä ja näen ne tietyt jutut joita en Suomessa asuessa nähnyt. Silloin ajattelin että tietyt naiset ovat kauniita mutta nykyään en tiedä miksi niin ajattelin. esim. tuo Tiffany näyttää mun mielestä tosi nätiltä ja rehellisen oloiselta, reippaalta ja luontaisesti iloiselta, luonnolliselta, urheilulliselta. Kun taas Emilia näyttää sohvalla makoilevalta pullamössöltä ja todella laskelmoivalta peroksidiblondi- tylsimykseltä.
Kivittäkää vaan mutta olen huomannut että suomalaisten miesten naismaku muuttuu myös kun ovat pitkään asuneet ulkomailla. Suomalainen versio kauniista naisesta ei enää sytytä.
Täällä sohvaämmät tekee hirveitä johtopäätöksiä nettikuvien perustella naisten luonteesta... Varsinaisia keittiöpsykologian ammattilaisia!
Itse maratonharrastajana ymmärrän hyvin Bottaksen kiinnostuksen Tiffanyn tapaiseen naiseen, hänet itsekin tämän ketjun naisista eniten kelpuuttaisin.
Sellaiset "kaunottaret" ärsyttävät jotka eivät oikeasti ole ollenkaan kauniita. Juuri tuo Hintsa ja Martina Aitolehti, monet entiset missit jotka ovat suorastaan kummallisen tai tylsän näköisiä...
Koirillahan on kanssa tämä sama juttu. Niitä ärsyttää aivan suunnattomasti joidenkin toisten koirien naamat, ja jo ennen kuin tuntevat sitä toista koiraa. Ja toisia koiria ne rakastavat heti, ennen ensinuuhkaisuakin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset "kaunottaret" ärsyttävät jotka eivät oikeasti ole ollenkaan kauniita. Juuri tuo Hintsa ja Martina Aitolehti, monet entiset missit jotka ovat suorastaan kummallisen tai tylsän näköisiä...
Totta. Kummastakaan ei tule sellaista fiilistä, kun astuvat huoneeseen, että mieletön kaunotar. Mikä tulee monesta mallista ja missistä. Nina Kurkisesta tuli mulle aikoinaan esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hymy ei ole aito, se ärsyttää ihmisiä. Missään Tiffanyn kuvassa hymy ei ulotu silmiin. Lotta Hintsalla on samanlainen iloton olemus koko ajan. https://is.mediadelivery.fi/img/658/7ab9683126194f31803ce2004fd8844a.jpg
Molemmilla isot silmät, jotka eivät "hymyile", vaikka suu on hymyssä. Googlen kuvahaulla löytyy kuvia.
https://i4.lisimg.com/17179614/280full.jpg
Sara Siepillähän on samanlainen sieluton hymy, joka on oikeastaan aika creepy.
https://scontent-hel2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/39546685_258…
Pistä näytille oma hymysi?
En pistä, mutta siitä myöhemmin.
Katselin noita kolmea kuvaa tavallista pidempään eikä kukaan minua mitenkään ärsyttänyt, vaikka vanha täti olenkin. Saran väritys oli vähän outo, minusta ruusukulta ei ole oikein hyvä hiusväri, ja noin tasainen ruskeus näyttää hiukan turhan keinotekoiselta, mutta ne ovat muuttuvia asioita, ja itse tyttö on ihan sievä.
Sitten koitin hymyillä samalla tavalla - minulla on pieni suu ja isot hampaat, joten se näytti enemmän tuskaiselta irvistykseltä kuin miltään muulta. Se myös jännitti poskilihaksia tavoilla, jotka estivät esimerkiksi silmäkulmien liikkeen ja sen kurtistuksen, joka tuottaa naururypyt. Ehkä silmien ilmeettömyys heilläkin johtuu jostain tuontapaisesta pikemminkin kuin sieluttomuudesta tai huonosta luonteesta.
Mua ärsyttää Piia Pajusen kasvot. Tavallaan hän on ihan nätti, mutta samaan aikaan joku siinä ärsyttää kauheasti. Jos katson hänen videoitaan niin ärsytys kasvaa tuhatkertaiseksi kun sen eleet ja ilmeet korostaa asiaa.
Hänen miehensä on mielestäni ulkonäöllisesti paljon "korkeammalla tasolla".
Vierailija kirjoitti:
Tiffany ärsyttää varmaan siksi että ei ole suomalainen tyyliltään. Harvalla suomalaisella on noin upeita hampaita esittää noin leveän hymyn kera. Mä olen asunut Suomen ulkopuolella parikymmentä vuotta ja se miten näen kauniin, ruman, teeskentelijän jne on muuttunut. Mun mielestä suomalaiset ovat nykyään todella oudon näköisiä ja näen ne tietyt jutut joita en Suomessa asuessa nähnyt. Silloin ajattelin että tietyt naiset ovat kauniita mutta nykyään en tiedä miksi niin ajattelin. esim. tuo Tiffany näyttää mun mielestä tosi nätiltä ja rehellisen oloiselta, reippaalta ja luontaisesti iloiselta, luonnolliselta, urheilulliselta. Kun taas Emilia näyttää sohvalla makoilevalta pullamössöltä ja todella laskelmoivalta peroksidiblondi- tylsimykseltä.
Kivittäkää vaan mutta olen huomannut että suomalaisten miesten naismaku muuttuu myös kun ovat pitkään asuneet ulkomailla. Suomalainen versio kauniista naisesta ei enää sytytä.
Kai tuossa on kyse siitä mihin silmä tottuu, ei siitä että suomalaiset olisivat mitenkään erityisen oudon näköisiä.
Jos muuttaisit asuinpaikastasi nyt johonkin kolmanteen maahan ja asuisit pitkään niin varmaan alkaisit pitämään kyseisen maan kansalaisia "normalin näköisinä".
Itseäni jostain syystä taas ärsyttää joidenkin ihmisten ääni.
Minä en ole koskaan kestänyt Satu Silvon naamaa, siinä on jotain todella ärsyttävää vaikka nätti nainen onkin. Toinen naamaärsytys on bloggaaja Kira Kosonen kuonoineen.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa hyväksyä muiden erilaista ulkonäköä. Suosittelen katselemaan vaikka Undateables -sarjaa, jospa tottuisit erilaisuuteen, etkä olisi niin kriittinen muita kohtaan. Voisit kasvaa ihmisenä.
Mua ei ainakaan ärsytä ikinä sysirumat ihmiset.
Ihmiset ketkä ärsyttää ulkonäöllisesti on sellaisia, jotka ovat vähän epämielyttävän näköisiä tai periaatteessa normaalin näköisiä/ nättejä ihmisiä joissa on kuitenkin jotain vähän erikoista mikä tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tuossa on kyse siitä mihin silmä tottuu, ei siitä että suomalaiset olisivat mitenkään erityisen oudon näköisiä.
Jos muuttaisit asuinpaikastasi nyt johonkin kolmanteen maahan ja asuisit pitkään niin varmaan alkaisit pitämään kyseisen maan kansalaisia "normalin näköisinä".
Mä olen asunut monessa maassa. Suomalaiset kuuluvat samaan ulkonäkökastiin muiden alkuperäiskansojen kanssa eli outo, muista runsaasti poikkeava ulkonäkö johon kiinnittää huomiota. Mä olen itse toki suomalainen mutta sukujuuret on muualta. Niistä suomalaisista joilla on sukujuuret muualta näkee heti etteivät ole geeneiltään suomalaisia. Suomalaiset itsekin näkevät ne erot ja sen muista eroavan yksilön pärstä häiritsee. Suomessa on eletty aika pienessä poolissa.
Nanna Karalahden naama aiheuttaa minussa suorastaan vihaa.