Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus kuulleet jonkun kuolemasta mutta löytäneetkin hänet kaukaa netistä?

Vierailija
02.03.2020 |

Mulle kävi näin ja olin saada sydänhalvauksen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta tällä paikkakunnalla aina välillä joku "kuoli" ennen nettiäkin.

Sitten selvisi että ihan hengissähän nämä ovat. Yksi taisi kuolla kyllä aika pian tuon jälkeen kun itsekin oli naureskellut että "täällä sitä ollaan, huhuista huolimatta".

Vierailija
2/4 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että satuin kysäisemään eräästä tuttavastamme että onkos kukaan nähnyt häntä? Niin vastaaja sanoi : ---- on kuollut. Ja sanoi sen niin että ei edes juolahtanut mieleen alkaa epäilemään asiaa.

No niin vaan kävi puolen v kuluttua että vainaja kävelee vastaan ja moikkaa minulle vielä, jolloin veri melkein pääsi pakenemaan päästäni. Olin niin hämmentynyt että en edes osannut olla kanssaan tilanteessa vaan halusin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja lähetettiin jo omaisille suruadressikin. Kirjastossa sitten näin tämän henkilön ja meinasin paniikissa kaataa hyllyllisen kirjoja niskaani pakoon juostessani. Kotona iski uusi paniikki, kun muistin sen suruadressin. Todellinen nolouden huipentuma.

Vierailija
4/4 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerran, olin saada slaagin, mutta syynä käsittääkseni päivitykseen liittyvä aikaero. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi