Saako olla epävarma itsestään jos kaveri kehuu itseään?
Mun kaveri luulee olevansa Adele. Se sanoo et siitä tulee isona maailman kuuluisin laulaja. Eikä se vitsaile:D ja en tarkota et oisin parempi, sil on aika hyvä ääni. se myös kehuu itteään kokoajan, ja siis kai se on hyvä et se on varma ittestään. Ja tää on varmaan tyhmää, mut mulle tulee usein « insecure » olo ku oon sen lähellä. ja se on kaunis ja näi mut ei sillee erityisen joten se oli tulee enneminki niistä sen puheista. halusin nyt vaa purkaa tän tänne. mitä mun pitäs tehä? ku en viittis ol’a ilkee tai mitää mut mulle tulee oikeest paha olo sen lähellä mut se on mun parhaan kaverin kaveri jotenn?
Kommentit (5)
Ehkä se kehuu itteään siks, että sä oot haukkunu häntä ja se haluaa että ymmärrät, että omasta mielestään hän on ainakin parempi, kuin sun haukkujen mukaan?? Ehkä hän on tottunut olemaan erittäin kaunis, vaikka sun makuun ei olisikaan ja saanu kuulla siitä niin paljon, että ne sun mielestä kehut on hänelle ihan neutraaleja toteamuksia. :) Ehkä hän ei oo perussuomalainen luonne, suomessa lannistetaan ja haukutaan, ei koskaan sanota hyvää tyyliin - mun mielestä se on huonompi ku että kehuu itteensä ja muita.
ymmärrän sun pointin, mut eb oo todellakaan haukkunu sitä. oon ainoastaab kehunu sitä. enkä haluu et tää kuulostaa jotenki sellaselta « en mä » kompleksilta. en oikeen käsitä et miten luit mun kysymyksen, koska en oo todellakaan mikään perussuomalainen. enkä lannista sitä? mähän sanoin et se on kaunis ja näin ja mä aina nyökkäilen ku se kehuu itteään. mut jos se on epävarma (niinku sä sanoit) nii joo, ok. saa olla. mut sanoin aika selvästi et en oo ikinä lannistanu sitä. eikä mun kysymys koskenu ees sitä että onko se epävarma. harmi jos on:( mut mun kysymys koski sitä että saanko minä itse tuntea olevani epävarma. mun mielestä en tossa kommentissa loukannut ketään. sanoin myös että ei ‘erityisemmin’ kaunis mutta silti kaunis? vaikutat aika negatiiviselta:/
Miks SULLE tulee epävarma olo tommosesta?? =DD
Paremminki joku myötähäpee. mut outoo on että SÄ muutut itse epävarmaks jos joku itteensä kehuu. Wtf.
en ehkä selittäny tarpeeks hyvin. se kehuu itteään siis sillee jatkuvasti ja muillaki mun kavereilla on välil sellane olo et se kind of väheksyy meitä. toi kuulosti tyhmältä. sori. mut siis esim jos mä kehun mun toista kaverii nii se tulee aina siihe jotenki sillee säälivästi ilmottaa et se on parempi siinä ja tässä. mut jos sun mielestä ei sais tulla epävarmaks ku se ilmottaa sulle sun epäpuhtaasta ihosta ja rumasta tukasta, nii ok. you do you
Eli se on vaan sun tuttu. Ei oikeastaan kaveri.
Miksi pitäisi olla epävarma, jos toinen kehuu itseään? Hänhän se vasta epävarma on. Jos ihmisellä on oikeasti hyvä itsetunto, ei ole mitään tarvetta ihailla ja kehua itseään muille. Ehkä hän haluaisi toisten palvovan häntä.
Seuraavan kerran, kun kuulet hänen fantasioivan kuuluisuudesta, niin sanot vain, että sehän kiva, upeaa, että on tavoitteita, toivon, että ne toteutuvat. Se siitä, ja pidät jatkossa hänet hiukan etäämmällä.