Suutelun välttely kertoo miehessä tästä
Nainen, oletko pannut merkille, että miehesi ei halua suudella sinua muuten kuin suukotella? Karu tosiasia on se, että miehesi saattaa olla homppeli, koska suutelu on niin intiimiä, ja homolle se on kiinnostavaa vain toisen miehen kanssa.
Kommentit (12)
Minä aika ajoin välttelen suutelemista, koska vaimollani on pahanhajuinen hengitys.
Aamupusut annan poskelle, tai mieluiten niskaan.
Tai mies ei vaan osaa suudella ja välttelee siksi. Olen tavannut miehiä, jotka yrittävät hamuilla kirein huulin, ja eihän siitä mitään tule.
Suutelu on sellaista et jonkun ihmisen kans se vaan tuntuu mahtavalta ja jonkun kans ei yhtään miltään!
Jos pelkästään suutelun ihanuus olis kriteerinä, niin en nykyisen vaimoni/lasteni äidin kanssa olis koskaan kimppaan alkanut. En ole ikinä pitänyt suutelusta hänen kanssaan!
Muuten on kyllä ihana ja kaunis ihminen jota rakastan syvästi.
En kuitenkaan laske itseäni homoksi, vaikka välttelen suutelua hänen kanssaan
Suutelu on sielun peili. En vielä vuosien jälkeenkään tiedä suutelinko vaimoksi tullutta tyttöä ennen kuin sanoin jotain, vai sanoinko ensin jotain ennen suudelmaa. Illasta hämärä mielikuva ja ainoastaan suudelmat lähtemättömästi mielessä. Aina kun suutelen vaimoani pyörähtää isopyörä päässä ja sumenee. Kymmeniä vuosia jo naimisissa, mutta vaikutus edelleen sama. Sitä ennen edeltäviä suudellessa ei ole tuntunut miltään, ennemmin vain pakollinen toimenpide.
Aloin vältellä miehen suutelua kun rakkaus loppui.
Olen komea homomies, ja suutelu natsaa vain miehen kanssa. Haluan siis oikeasti "vaihtaa sylkiä" hänen kanssaan. Sylkien vaihto naisen kanssa olisi kuin oksennuksen syöntiä.
Kaiken lisäksi, minusta on eksoottisen sexyä suudella baari-illan aikana miestä, jonka suussa maistuu tupakka, valkosipuli ja viina. Tällaisen jätkän pitää olla myös extra hoikka ja freesi.
Itse en tupakoi.
Ihan vapaasti, mutta heteromiehenä oksettaa pelkkä teidän katselu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti, mutta heteromiehenä oksettaa pelkkä teidän katselu.
Luulen, että vikisisit nautinnosta jos saisit kerran parrua peppuun...
miehenä ei kiinnosta kauheesti edes naisen suudelma ei vaan nappaa. yhteen kohti tehoaa ainoastaan.en ole kosketusfriikkikään.
Suutelu kertoo paljon. Huono suutelija on myös usein huono sängyssä.
Mulla oli tää sama, olikin homppeli.
Tai nainen on huono suutelija ja/tai hänen henkensä haisee.
Ei paljon tee mieli suudella jos lähietäisyydellä hönkäistään nieluproppujen käry nenään.