Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen tässä tapauksessa?? (työhaastattelut yms)

Vierailija
02.03.2020 |

Eli olen sopinut kaksi työhaastattelua kesätöihin. Nyt kuitenkin olen saanut tietää että mahdollisesti pääsen yhdelle kurssille, joka sopii tilanteeseeni paremmin. Minulla olisi sittenkin kokopäivätyön sijaan mahdollisuus keikkatyöhön. Työpaikkoja hakiessani ilmoitin hakevani kokopäivätyötä. Haastattelut ovat ensi viikolla.
Täytyykö minun soittaa tai laittaa viestiä, että voinko tulla haastatteluun sittenkin keikkatyötä varten vai voiko niin edes tehdä?

Mitä teen, auttakaa. :D Työt ovat sellaisia jotka ehkä jatkossa kiinnostaa kuitenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaikissa haastatteluissa. Jos paikkaa tarjotaan sinulle, niin mieti tilannetta uudelleen.

Vierailija
2/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan haastatteluun , koska olet saanut kutsun. Siellä keskustelun ohessa sitten kerrot muuttuneesta tilanteestasi ja pyydät saada mahdollisuuden tehdä keikkatyötä. Varmaan menee hyvin ja arvostavat kun opiskelet lisää. Tsemppiä haastatteluihin. Älä ala turhaan soittelemaan, saattavat perua koko haastattelun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun siis tarvitsisin keikkatyötä ton kurssin kanssa. En siis tarvitse kokopäivätyötä, sillon en pääse tolle kursillekaan jolle nimenomaan haluan.

Eli jos meen noihin haastatteluihin ja sanon että etsin kokopäivätyötä, niin sillon en saa edes niitä keikkatöitä.

Vierailija
4/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaiketi haastattelijasta ja siitä, kuinka hyvin hän ymmärtää tilanteesi.

Vierailija
5/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No toinen paikka oli sellainen, missä he etsi kaikenlaisia työntekijöitä mutta itse sitten puhuin että kiinnostaa kokopäivätyö tms. Ja toinen paikka oli sellainen johon he etsii kokopäiväistä enkä tiedä etsivätkö keikkatyöntekijöitä myöskin, ainakaan ei mainittu.

Vierailija
6/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet haastetteluihin, kuten on kutsuttu, siellä sitten sanot, että tilanteesi on hieman muuttunut, että keikkatyö sopisi sinulle paremmin tällä hetkellä. Ehkä saat keikkaa, ehkä et. Kannattaa nyt jatkossa hakea keikkahommia. Et välttämättä noihinkaan olisi pääsemässä töihin, vasta haastatteluihin. Älä tee ongelmaa etukäteen sinne, missä sitä ei vielä edes ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi