Kohta räjähtää tämän miehen hermot tyttöystävän lässynlääromantiikkaan...
Tyttöystävä oli leiponut vuosipäivän kunniaksi sydämenmuotoisia munkkeja, joihin oli päälle kirjoitellut ”rakastan sinua” ”omalle prinssilleni” ja muuta yhtä turhaa. Siihen päälle vielä käsinkirjoitettu rakkauskirje, sekin tietysti sydämenmuotoisella paperilla ja täynnä ”rakastan sinua kultimussukka pusipusipusi” siirappia. Ja samat lässytykset vielä ääneen lässytettynä. Eihän tätä h*lvetti soikoon jaksa kukaan aikuinen mies. Vitutti niin että teki mieli paiskata munkit seinään ja raivota, mutta hymyilin vaan ja söin yhden munkin pakolla ja tekohymyilin kirjeelle. Tyttöystävä kiherteli onnellisena vieressä.
Eikä tämä jää vain vuosipäivään. Sama hömppä ja lässytys toistuu jatkuvasti. Kuukausipäivinäkin haluaa aina järjestää romanttisia yllätyksiä. Ollaan siis 25v molemmat, ei yläasteteinejä...
Asian olen ottanut puheeksi monta kertaa. Ei tepsi. Tyttöystävä alkaa itkeä saman tien, kun kritisoin eikä keskustelusta tule mitään. Hänelle on vaikeahko ymmärtää, että rakkaudessa kuten kaikessa muussakin LESS IS MORE! Hävettää ihan kun joskus meikäläisen jätkäkavereidenkin edessä kutsuu mua ”omaksi komeaksi prinssikseen”.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan molemmat miehen kanssa samanlaisia lässyttäjiä :D kaksi lasta löytyy ja takana 8 vuotta.
Miksi olet hänen kanssa sitten? Näin suoraan kysyttynä.
No miks yksikään mies naisen kans on? P i l l u n takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan molemmat miehen kanssa samanlaisia lässyttäjiä :D kaksi lasta löytyy ja takana 8 vuotta.
Miksi olet hänen kanssa sitten? Näin suoraan kysyttynä.No miks yksikään mies naisen kans on? P i l l u n takia.
Huh mitä katkeruutta.
Ja sit täällä suututaan kun naiset vihjaa et vois vähän naisen luonteellekin painoa laittaa sen hoikkuuden, pilden ja isojen tissien lisäksi. Eikä ymmärretä miks muka luonteiden yhteensopivuudella olis parisuhteessa jotain merkitystä.
Mutta toi ap on kyllä provo, vain idiootti tai suhteen kuvitellut kestäis tuota 4 vuotta, juhlien jotain hemmetin kuukausijuhliakin edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi katsot unelmahäistä mallia, millaisen muijan pokaat, kun tuo on jättänyt sinut.
Röökin polttama ääni, crocsit, kaksivärihiukset, isot rinnat yhdistettynä antavaan kaula-aukkoon, tomera puhetapa ja remakka nauru ovat hyvät tuntomerkit. Äläkä unohda tatuointeja ja sisustustarroja
Saat innokasta seksiä, ehkä useammin kuin haluaisitkaan ja turhat hempeilyt jätetään nynnyille. Joskus nainen voi olla jopa enemmän kännissä kuin sinä itse.
Aika stereotyyppinen kuva. Esim. minä en juo, en polta, ei ole tatskoja eikä tarroja, olen hiljainen, mutta seksistä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti nyt. Ei kukaan tuollaista pitkään jaksaisi katsella, enkä edes uskoisi jos en olisi omin silmin tuollaista naista nähnyt.
Mieheni oli viime vuoden puolella pari päivää sairaalassa ja hänen huonekaverinsa vaimo oli lässyttäjä. Kolmekymppinen nainen, samanikäinen mies, mutta nainen puhui koko ajan kuin kaksivuotiaalle. "Voi voi kultahani, kuinka voit, toisiko 'Pirkko' sulle juotavaa? Voi pieni hanipöö, pusu pusu".
Itse kuuntelin tasan kolme minuuttia ja sitten lähdin käytävään nauramaan. Mieheni oli ihan hiilenä kun joutui tuota siirappia kuuntelemaan.
Romantiikka suhteessa on hyvä asia, mutta jatkuva lässytys ja kaiken hunajaan peittäminen ei ole romantiikkaa. Lähinnä AP:n tyttöystävä kuulostaa vähän jälkeenjääneeltä.
Kuulostaa unelma naiselta tämä, myös ap:n tyttis. Kaikilla on makunsa, toiset pitää toiset ei. Minä tahtoisin löytää tuollaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti nyt. Ei kukaan tuollaista pitkään jaksaisi katsella, enkä edes uskoisi jos en olisi omin silmin tuollaista naista nähnyt.
Mieheni oli viime vuoden puolella pari päivää sairaalassa ja hänen huonekaverinsa vaimo oli lässyttäjä. Kolmekymppinen nainen, samanikäinen mies, mutta nainen puhui koko ajan kuin kaksivuotiaalle. "Voi voi kultahani, kuinka voit, toisiko 'Pirkko' sulle juotavaa? Voi pieni hanipöö, pusu pusu".
Itse kuuntelin tasan kolme minuuttia ja sitten lähdin käytävään nauramaan. Mieheni oli ihan hiilenä kun joutui tuota siirappia kuuntelemaan.
Romantiikka suhteessa on hyvä asia, mutta jatkuva lässytys ja kaiken hunajaan peittäminen ei ole romantiikkaa. Lähinnä AP:n tyttöystävä kuulostaa vähän jälkeenjääneeltä.
Kuulostaa unelma naiselta tämä, myös ap:n tyttis. Kaikilla on makunsa, toiset pitää toiset ei. Minä tahtoisin löytää tuollaisen naisen.
... ongelmallinen äitisuhde?
Minulla oli samalainen tilanne. Tyttöystävä yllätti minut ystävänpäivänä pahasta krapulasta.
Katselin vaaleanpunaista kakkua ja hengitykseni tiheni. Näkökenttä sumeni kakun ympäriltä. Kakussa oli strösseleitä, joutsenia ja ruskeita pieniä suklaadonitseja.
Olen lievästi trypofobinen mies. Donitsit saivat hengityksen haukkomaan vaaleanpunaisessa kaikkeudessaan.
Sieraimet laajenivat ja alahuulet menivät puolirullalle. Alahampaani paljastuivat. Koko alaleuka antoi periksi nivelistään.
Avasin suun että saisin paremmin henkeä. Näky inhoitti minua. Huohottelin sitä saastetta kuin sakeaa parkkihallin ilmaa.
Silmät laajenivat ymmyrryskäiseen tuijotukseen.
Samalla tunsin kuinka kynteni laajenivat sekä sormenpäissä tuntui lievää kipua. Sitten vain naksahti. Revin kakun riekaleiksi.
Tein fatalityn kakun jäänteille hyppäämällä tasajalkaa kakun päälle.
En täysin ole parantuntu homofobiastani, mutta yritän kaikkeni asian suhteen.
Oikeasti söin kakkua kiltisti ja janojuomana oli vattumaista kuplavettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen hulluna naiseen, niin sehän on mahtavaa, jos hänkin on ja osoittaa sen. Jos taas olisin naisen kanssa, josta en syvemmin välitä, niin varmaankin tuntisin samoin kuin ap.
Liika on aina liikaa. Ennemminkin kysyisin, miksi tyttöystävän on koko ajan pakko toitottaa sitä elämää suurempaa rakkauttaan? Kuulostaa aika epävarmalta.
Miksi onnellinen ihminen hymyilee? Kaikki eivät ole askeettisia ankeuttajia.
Heheh. Askeettisten ankeuttajien ja lässyttävien retardien väliin mahtuu suuri joukko meitä normaaleja ihmisiä.
Ette sovi yhteen ellette tule puoliväliin.
Meneekö AP päikseen vaihtoon, jos saat minulta 20 vuotta vanhemman riivinraudan? Ei ole meinaan lempeydestä hänessä enää tietoakaan.
Vedä sitä kerran turpaan, niin loppuu!
Tyttöystäväsi sanoo sinua ”omaksi komeaksi prinssikseen”? Voit syyttää tyttöystävääsi arvostelukyvyn puutteesta. Ei kukaan omista toista ihmistä, tuskin olet kuninkaallista sukuakaan ja komea olet vain tyttöystäväsi ja äitisi mielestä.
tällaista ei tapahdu muualla kuin porvoossa
Jos et lähde siihen mukaan, tyttis jättää sinut lopulta toisen, romanttisemman könsikkään vuoksi. Mutta sitähän tunnut salaa toivovankin, joten jatka samaa rataa vaan.
Mitä enemmän naisella on estrogeeniä, sitä naisellisempi hän on ja sitä enemmän saat kuulla sitä halvatun lässytystä päivästä toiseen. Sen sijaan tämmöiset karskit "pano ja ulos" -naiset - kuten minä - eivät kelpaa, vaikka meidän kanssa olisi sängyssäkin kivempaa. Kas kun me emme useinkaan näytä niin näteiltä ja naisellisilta kuin ne estrogeenipommit.
Kaikkea ei voi saada, ei ainakaan samassa paketissa.
Yh, kuulostaa rasittavalta seurustelukumppanilta. Hössöttää varmaan kaiken maailman pyhät ja kaupalliset juhlatkin? Onneksi omassa parisuhteessa molemmat ollaan jalat maassa eikä harrasteta lahjoja, sydämiä eikä yltiöromantiikkaa. N25
Jätä se nainen. Joku toinen tulee vielä olemaan onnekas kun romantikkona löytää rinnalleen toisen romantikon. Tuo on selvästi naiselle ominaista ja se, että haukut hänen panostaan on törkeää, sanoisit edes suoraan hänelle. Raukka ei edes tajua että pilkkaat häntä selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Ei se montaa vuotta jaksa.
Ei niin. Viisi vuotta menee, niin se on riivinrauta, kun 30-v angsti iskee päälle.
No no hanipöö <3