Kohta räjähtää tämän miehen hermot tyttöystävän lässynlääromantiikkaan...
Tyttöystävä oli leiponut vuosipäivän kunniaksi sydämenmuotoisia munkkeja, joihin oli päälle kirjoitellut ”rakastan sinua” ”omalle prinssilleni” ja muuta yhtä turhaa. Siihen päälle vielä käsinkirjoitettu rakkauskirje, sekin tietysti sydämenmuotoisella paperilla ja täynnä ”rakastan sinua kultimussukka pusipusipusi” siirappia. Ja samat lässytykset vielä ääneen lässytettynä. Eihän tätä h*lvetti soikoon jaksa kukaan aikuinen mies. Vitutti niin että teki mieli paiskata munkit seinään ja raivota, mutta hymyilin vaan ja söin yhden munkin pakolla ja tekohymyilin kirjeelle. Tyttöystävä kiherteli onnellisena vieressä.
Eikä tämä jää vain vuosipäivään. Sama hömppä ja lässytys toistuu jatkuvasti. Kuukausipäivinäkin haluaa aina järjestää romanttisia yllätyksiä. Ollaan siis 25v molemmat, ei yläasteteinejä...
Asian olen ottanut puheeksi monta kertaa. Ei tepsi. Tyttöystävä alkaa itkeä saman tien, kun kritisoin eikä keskustelusta tule mitään. Hänelle on vaikeahko ymmärtää, että rakkaudessa kuten kaikessa muussakin LESS IS MORE! Hävettää ihan kun joskus meikäläisen jätkäkavereidenkin edessä kutsuu mua ”omaksi komeaksi prinssikseen”.
Kommentit (79)
Lähetä hänet tänne.
- Heteronainen
Oikeasti tajuat mitä menetät liian myöhään.
Jos haluat muutosta, voit näyttää esimerkkiä omalla käytöksellä eli kehumalla tai hellittelemällä siten kuin haluat tehtävän, mutta muistaen myös tyttöystävän omat taipumukset eli jonkinlainen tasapaino. Et siis voi odottaa voivasi myöskään olla täysi tuppisuu ja mielikuvitukseton hellyydenosoituksissa tai miettiväsi niitä pelkästään omien mieltymysten pohjalta, jos olette kuitenkin niin erilaisia.
Kritisoiminen ei reaktioiden perusteella kuulosta auttavan.
Että semmoset voimafantasiat tällä kertaa.
No oikeasti nyt. Ei kukaan tuollaista pitkään jaksaisi katsella, enkä edes uskoisi jos en olisi omin silmin tuollaista naista nähnyt.
Mieheni oli viime vuoden puolella pari päivää sairaalassa ja hänen huonekaverinsa vaimo oli lässyttäjä. Kolmekymppinen nainen, samanikäinen mies, mutta nainen puhui koko ajan kuin kaksivuotiaalle. "Voi voi kultahani, kuinka voit, toisiko 'Pirkko' sulle juotavaa? Voi pieni hanipöö, pusu pusu".
Itse kuuntelin tasan kolme minuuttia ja sitten lähdin käytävään nauramaan. Mieheni oli ihan hiilenä kun joutui tuota siirappia kuuntelemaan.
Romantiikka suhteessa on hyvä asia, mutta jatkuva lässytys ja kaiken hunajaan peittäminen ei ole romantiikkaa. Lähinnä AP:n tyttöystävä kuulostaa vähän jälkeenjääneeltä.
Seuraavaksi katsot unelmahäistä mallia, millaisen muijan pokaat, kun tuo on jättänyt sinut.
Röökin polttama ääni, crocsit, kaksivärihiukset, isot rinnat yhdistettynä antavaan kaula-aukkoon, tomera puhetapa ja remakka nauru ovat hyvät tuntomerkit. Äläkä unohda tatuointeja ja sisustustarroja
Saat innokasta seksiä, ehkä useammin kuin haluaisitkaan ja turhat hempeilyt jätetään nynnyille. Joskus nainen voi olla jopa enemmän kännissä kuin sinä itse.
No onhan se nyt selvää, ettei juro ja siirappinen sovi keskenään yhteen. Tyttöystäväsi tuskin tuosta muuttuu hillitymmäksi, joten nosta kytkintä ja etsi itsellesi nainen, joka ei lässytä. Ei ole väärin tyttöystävältäsi arvostaa romantiikkaa, eikä sinulta arvostaa käytännöllisiä rakkauden eleitä, mutta ette selkeästi näe tai kunnioita toistenne romanttisia tarpeita. Etsikää itsellenne oikeanlaiset kumpanit.
Minä olen samanlainen kuin sinä ap, arvostan käytännön rakkaudenosoituksia enkä juurikaan siirappisia sanoja. Kauniilla sanoilla ei ole minulle juurikaan merkitystä. Riittää kerran vuoteen kuulla sanat "rakastan sinua". Ymmärrän kuitenkin sen, että joillekin juurikin ne kukkakehyksiset puhekuplat siirappisella sisällöllä ovat juurikin ne asiat, mitä romantiikkalta halutaan. Ei se ole missään nimessä väärin. Ei vain pidä teeskennellä pitävänsä siitä itse, jos ei oikeasti pidä, koska a) se huijaa vain kumppania jatkamaan suhdetta ihmisen kanssa, joka ei arvosta tätä tai samoja asioita ja b) huijaat vain itseäsi jatkamalla väkisin suhdetta, jonka tiedät toimimattomaksi. Erotkaa siis hyvänen aika.
Aika isot munkit, kun mahtuu kirjoittamaan jollain koristemössöllä "Rakastan sinua". Muuten olis voinu mennäkin melkein läpi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttöystäväsi epävarma siitä, onko hän riittävän rakastettava. Lue takertuvasta kiintymyssuhdemallista ( anxious ambivalent attachment).
Ärsyttääkö sinua itse eleet vai paljastaako se vain syvempiä ongelmia suhteessanne kuten takertumista, epävamuutta tms. ?
Kuulostaa minustakin vähän liialliselta tyttöystäväsi romanttiset eleet.
Ap:lla on tyttöystävänä sellainen itse tekemänsä käsinukke, jolle hän juttelee, ja se muka juttelee sitten takaisin. Välillä "heidän" välilleen syntyy draamaa ja ap:n itsensä koristelemat munkit (tilattu leipomosta) lentävät seinään.
Sitä se yksinäisyys ja liika luppoaika teettää.
Vierailija kirjoitti:
Aika isot munkit, kun mahtuu kirjoittamaan jollain koristemössöllä "Rakastan sinua". Muuten olis voinu mennäkin melkein läpi.
Niin ja kuka muka edes osaa leipoa mitään sydämen muotoisia munkkeja. Niissä on melkoinen homma. Ja kauhea rasvakäry lähtee siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuka muka edes osaa leipoa mitään sydämen muotoisia munkkeja. Niissä on melkoinen homma. Ja kauhea rasvakäry lähtee siitä.
Arnold's osaa.
Rakkauden kielet olisi nyt sitten hyvä ottaa haltuun terminä. Jos oma kieli on eri kuin toisen eikä voi toiselle tarjota tämän kieltä eikä arvostaa hänen kieltään, jompi kumpi tai molemmat kärsivät.
Jos olen hulluna naiseen, niin sehän on mahtavaa, jos hänkin on ja osoittaa sen. Jos taas olisin naisen kanssa, josta en syvemmin välitä, niin varmaankin tuntisin samoin kuin ap.
Jos aloitus on totta (mitä kyllä vähän epäilen - tai ainakin totuutta lienee väritetty paljonkin paljastumisen hämäämiseksi), niin onhan tuo sellaista amerikan herkkua, mikä varmaan lyö Suomi-poikaa kasvoille. Överiä monella tapaa. Se ei kuitenkaan tee tyttiksestä sööttiä tai herttaista, vaan kyseessähän voi olla ihan ääripäiden ihminen; joko äärisiirappia tai sitten äärikylmää kyytiä. Eli potku voi tulla persiille ihan pienestäkin eripurasta.
Eräs ystäväni on just tällainen siirappityttö. Meni näyttävästi ja isosti naimisiin nuoruudenrakkautensa kanssa. Häissä oli makeutta ja rakkautta vaikka muille jakaa. No lempi paloi roihuna nopeasti loppuun ja lemmessä uitettu poika sai lemput.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen hulluna naiseen, niin sehän on mahtavaa, jos hänkin on ja osoittaa sen. Jos taas olisin naisen kanssa, josta en syvemmin välitä, niin varmaankin tuntisin samoin kuin ap.
Liika on aina liikaa. Ennemminkin kysyisin, miksi tyttöystävän on koko ajan pakko toitottaa sitä elämää suurempaa rakkauttaan? Kuulostaa aika epävarmalta.
Sun tyttöystävä on 12v? Ymmärrettävästi todella rasittavaa kun kyse on kolmeakymppiä käyvä ihminen. Et ole sanonut, että yrittäisi vaikka aikuisten ihmisten tapoja juhlia tai olla juhlimatta. Onko hän henkisesti muutenkin jäljessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika on aina liikaa. Ennemminkin kysyisin, miksi tyttöystävän on koko ajan pakko toitottaa sitä elämää suurempaa rakkauttaan? Kuulostaa aika epävarmalta.
Miksi onnellinen ihminen hymyilee? Kaikki eivät ole askeettisia ankeuttajia.
No ei kyllä tarvis aikuisten lässyttää koko ajan. En ihmettele että pitemmän päälle alkaa ärsyttää ja ahdistaa. Jos et hyväksy hänen romanttisuutta, eroa.
No kannattiko ottaa se instasöpöilijä tyttöystäväksi. Tuollaisia ne ovat.
Me ollaan molemmat miehen kanssa samanlaisia lässyttäjiä :D kaksi lasta löytyy ja takana 8 vuotta.
Miksi olet hänen kanssa sitten? Näin suoraan kysyttynä.
Porvoossa kirjoitettu. Joku joka tekeytyy kundiksi. Buahhahhahh