Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö pörssiromahdus on peruttu?

Vierailija
02.03.2020 |

Pettynyt olen :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippu 28 pros. Mutta eiköhän ne sieltä 10 vuoden päästä oo taas noussu. Ei huolta!

Vierailija
22/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASKU EI OLE VIELÄ OHI! MYYKÄÄ!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitte ostanu tätä mieluummin ku nahistellu täällä... rapiat tunnissa noussu jo mukavasti..

https://aijaa.com/Hk8p34

500e riittäköön päiväpalkaksi tänään. Ja nyt päikkäreille! 😴

Vierailija
24/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä kukaan käy palkkatöissä? Kenties pörssilistatussa yrityksessä? Talouskriisi saattaa viedä omankin pallin alta, tai ainakin aiheuttaa organisaatiossa suuria muutoksia huonompaan. Pikkufirmoille taantuma on kuolinisku, ainoastaan subventoitu julkinen sektori on turvassa.

Kun niin innolla sitä romahdusta odotatte...

Fakta on että kurssissa oli ilmaa jo ennen Coronaa. Keskuspankin ovat tuupanneet aina tukea kun on meinannut pörssin tasot korjaantua. Coronaa vastaan vaan voi tukemisyritykset jäädä turhiksi...

Vierailija
25/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kiikun kaakun nollissa heilutaan, miinukselle mennään joskun tästä vielä enemmän ryskää. Osa sijoituksista plussalla, osa miinuksella. Plussallaolevia olen jo vähentänyt, että olisi varoja ostaa halvemmalla uusia, miinuksellaolevat annan olla.

Vierailija
26/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myydä ja maksaa välityspalkkioita ja veroja voitoista? Eikö kannattaisi pitää ja säästää se valtiolle menevä 30 prosenttia? Pörssit kuitenkin nousee samoihin vielä, nyt lahjoitatte myynnillä rahaa pois.

Mielummin maksan muutaman kympin välityspalkkiota kuin menetän kymmeniä prosentteja omaisuudestani. Tottakai pörssit nousee samoihin vielä ajan kanssa, mutta sinä aikana ne ei tuota mitään (itse sijoitan vain kasvuosuuksiin). Mielummin ostelen ne sitten takaisin ale-hintaan ja nautin poikkeuksellisen hyvästä tuotosta.

Vierailija
27/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy myy myy.

Kaikki uutiset lääkkeistä, rokoitteista, kiinan numerot ovat fejk newjs!!!!!

Vierailija
28/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne keskuspankit mitään elvytys pakketteja oo kyhäilemässä!!! Myykää vaa

Vierailija
29/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä kukaan käy palkkatöissä? Kenties pörssilistatussa yrityksessä? Talouskriisi saattaa viedä omankin pallin alta, tai ainakin aiheuttaa organisaatiossa suuria muutoksia huonompaan. Pikkufirmoille taantuma on kuolinisku, ainoastaan subventoitu julkinen sektori on turvassa.

Kun niin innolla sitä romahdusta odotatte...

Fakta on että kurssissa oli ilmaa jo ennen Coronaa. Keskuspankin ovat tuupanneet aina tukea kun on meinannut pörssin tasot korjaantua. Coronaa vastaan vaan voi tukemisyritykset jäädä turhiksi...

Ilma eli korkeat arvostuskertoimet ja poikkeustilanteen aiheuttamat iskut firman liiketoimintaan ja tulokseen ovat eri asioita. Ensimmäisen soisikin puhaltuvan ulos ja tervehdyttävän markkinoita. Korona kuitenkin aiheuttaa nimenomaan jälkimmäistä.

Vierailija
30/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myydä ja maksaa välityspalkkioita ja veroja voitoista? Eikö kannattaisi pitää ja säästää se valtiolle menevä 30 prosenttia? Pörssit kuitenkin nousee samoihin vielä, nyt lahjoitatte myynnillä rahaa pois.

Mielummin maksan muutaman kympin välityspalkkiota kuin menetän kymmeniä prosentteja omaisuudestani. Tottakai pörssit nousee samoihin vielä ajan kanssa, mutta sinä aikana ne ei tuota mitään (itse sijoitan vain kasvuosuuksiin). Mielummin ostelen ne sitten takaisin ale-hintaan ja nautin poikkeuksellisen hyvästä tuotosta.

Vasta siinä kohtaa voi menettää kun myy.

Vierailija
31/31 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tippu 28 pros. Mutta eiköhän ne sieltä 10 vuoden päästä oo taas noussu. Ei huolta!

Ihan uteliaisuutta kysyn että millaiselle salkulle on saanut 28% tipahduksen ja missä ajassa? Itsellä laski salkun arvo vajaat 6% reilussa viikossa ja tänään on ollut reilun prosentin nousu. Jos mennään pari kuukautta taaksepäin niin voitolla ollaan edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi