Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa Better caul Saul -sarja!

Vierailija
02.03.2020 |

Suosittelen todella kovasti, pääsisitte pois tubettajat, JVG ja Tempteison elämästänne!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking Bad olisi hyvä jos siinä olisi edes yksi hyvännäköinen henkilöhahmo. Juu, enkä pidä tempparityyppejä hyvännäköisinä.

...miksi?

Vierailija
22/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temptation Island on mammojen mielestä parasta mitä töllöstä näkyy!

Mikä sua siinä viehättää? Mä en oo koskaan nähnyt ainuttakaan jaksoa. Mua ei kiinnosta realityt ollenkaan.

Ehkä tässä hieman haettiin sarkasmia.

Nimenomaan  haettiin, hyvin kiteytetty. Sarkasmi ja ironia ovat sellaisia lajeja, että helposti menee metsään.

Sarkasmia ei kannata käyttää mammapalstalla!

Täällä on joko typeryksiä maalaisia tai itsestään jotain älykkyyttä luulevia maalaisjuntteja, jotka kuvittelevat olevansa jotain kun muuttivat Helsinkiin tai Siriukseen!

Oliko sun mielestä se jotain korkean tason sarkasmia, että joku kirjoittaa viestin, jossa halveksuu toisia palstalaisia, joiden kirjoituksia kuitenkin varta vasten tulee lueskelemaan? Mikä siinä oli sellaista, mikä sun mielestä vaati jotain korkeamman tason tekstianalyysiä?

Tekstianalyysi, jatkahan typerys! Tuot iloa mun päivään!

Meinaatko jossain vaiheessa kirjoittaa jotain nokkelaa vai jatkatko tuolla samalla linjalla koko ajan?

Sua ei oo ihan vaikea uunottaa, meinaatko jo hankkia elämän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ensin Breaking Bad ja sitten spin off Better Call Saul, niin saatte enemmän irti sarjasta.

Katsokaa mieluummin pelkästään Breaking Bad. BCS on huono täytesarja.

Vierailija
24/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väitetään, että mamma palstalaisilla ei oo elä mää!

Varmasti on ja myös oikein kirotus taitoa!

Vierailija
25/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eh dottmasti sitä mieltä, että pal stalla asustelee naisia, jotka ymmärtävät sarkasmin päälle!

Myös älyk käitä ovat, osaavat jopa yhdys sanat!

Vierailija
26/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan asustaa ihminen, joka ottaa vakavasti pienen vittuilun.

Hanki elämä, varsinkin ku olet älykkäämpi ku peruspalstamamma.!

Kyse on siitä, että mä ihmettelen tuollaista älyllistä laiskuutta. Inistään, että palstamammat ne ovat niin typeriä, että katsovat Temppareita, mutta kuitenkin itse ollaan niitä samoja palstamammoja ja tullaan päivästä toiseen palstalle lukemaan toisten palstamammojen juttuja. Miksi, jos ne kaikki muut ovat niin halveksuttavia?

Mulla on elämä, johon mahtuu myös vähän palstailemista, mutta jos mä pitäisin kaikkia muita palstalaisia idiotteina, joita kiinnostaisi vain heikkolaatuiset realityt, miksi ihmeessä tulisin tänne? 

Vierailija
27/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempp areita katsotaan kaikki!111!

Palstalla asuvat mammat ei oo typeriä!

Vierailija
28/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että mä ihmettelen tuollaista älyllistä laiskuutta. Inistään, että palstamammat ne ovat niin typeriä, että katsovat Temppareita, mutta kuitenkin itse ollaan niitä samoja palstamammoja ja tullaan päivästä toiseen palstalle lukemaan toisten palstamammojen juttuja. Miksi, jos ne kaikki muut ovat niin halveksuttavia?

Mulla on elämä, johon mahtuu myös vähän palstailemista, mutta jos mä pitäisin kaikkia muita palstalaisia idiotteina, joita kiinnostaisi vain heikkolaatuiset realityt, miksi ihmeessä tulisin tänne? 

Mä en edes tietäisi mikä "Tempparit" on ilman tätä palstaa ja sen sivistyneitä miehiä

-avmamma-

Vierailija
29/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä aika tyhmä olet, jos et ymmärrä että sun idioottikommentteihin tulee vastauksena idioottikommenteja?

Ihan hyvä tuo sun kirjoitustaito, pisteet siitä kuitenkin

Vierailija
30/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breaking Bad olisi hyvä jos siinä olisi edes yksi hyvännäköinen henkilöhahmo. Juu, enkä pidä tempparityyppejä hyvännäköisinä.

Ei ei ei!!!!

”Hyvännäköinen henkilöhahmo”... — tämä on se kriteeri, mikä on vialla nykyisessä elokuva- ja sarjatuotannossa. Joku helvetin ulkonäkö kiinnostaa niin paljon, että näytteleminen ja juoni on täyttä sontaa! Teidän takia kaikki arvokas on luhistumassa! Hävetkää!

Vierailija
31/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä pal stalla tarvi osata iso ja kir jaimia! T; persu mamma

Vierailija
32/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei!!!!

”Hyvännäköinen henkilöhahmo”... — tämä on se kriteeri, mikä on vialla nykyisessä elokuva- ja sarjatuotannossa. Joku helvetin ulkonäkö kiinnostaa niin paljon, että näytteleminen ja juoni on täyttä sontaa! Teidän takia kaikki arvokas on luhistumassa! Hävetkää!

Samaa mieltä! Toivottavasti korona vie!

Vierailija
33/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin !!11!!, valaiskaa tyhmää. Mit noi ykköset merkkaa?

Vierailija
34/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ensin Breaking Bad ja sitten spin off Better Call Saul, niin saatte enemmän irti sarjasta.

Noh noh, eikö palstapölön äly riitä Better Call Saulin katsomiseen? Ei sinänsä mikään yllätys.

-avmamma-

Vierailija
35/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin !!11!!, valaiskaa tyhmää. Mit noi ykköset merkkaa?

Sähän ym märrät jotain, hienoa! Mennääkö treffeille, kun poikkeustapaus olet!

Nojoo, ihan älyttömästi tie tysti kiinnostaa!

Vierailija
36/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, eikö palstapölön äly riitä Better Call Saulin katsomiseen? Ei sinänsä mikään yllätys.

-avmamma-

Tässähän se totuus on! Palstamamma ymmärtää temppareiden päälle, BCS on jo liian monimutkaista!

Vierailija
37/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-avmamma-

Tässähän se totuus on! Palstamamma ymmärtää temppareiden päälle, BCS on jo liian monimutkaista!

Pölö-rakas.

Minä olen se avmamma, ja BCS on yksi lempparisarjoistani. Te miespölöset täällä jatkuvasti jauhatte Temppareista. Niin miten päin se nyt meni?

-avmamma-

Vierailija
38/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinkohan. Breaking Bad on niin hyvä, että BCS vaikuttaa tylsältä sen jälkeen.

Totta - mutta pitää vain hyväksyä se, että mikään sarja nyt vaan ei ikinä tule yltämään Breaking Badin tasolle, ja tyytyä muissa sarjoissa siihen tasoon, mikä niissä on.

Vierailija
39/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-avmamma-

Pölö-rakas.

Minä olen se avmamma, ja BCS on yksi lempparisarjoistani. Te miespölöset täällä jatkuvasti jauhatte Temppareista. Niin miten päin se nyt meni?

-avmamma-

Pussaillaanko heti ekoilla treffeillä ;)

Vierailija
40/48 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-avmamma-

Pölö-rakas.

-avmamma-

Pussaillaanko heti ekoilla treffeillä ;)

Enpä usko tempparifanimiehen koskaan pääsevän treffeille asti ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme