Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Riina-Maija Palanderilla ei työt sujuneet Suomessa, taas muuttanut Viroon

Vierailija
02.03.2020 |

Avautuiko työsuhteensa päättymisestä mitenkään? Lapsilla kiertolaiselämää eivät pääse juurtumaan mihinkään. Kerrassaan outo perhe, Kalle oli sitä mieltä että muuttavat Tornioon. Tulikohan tieto Kallelle ihan puskista tämän jutun myötä. Jutun luettuani tulin päätelmään että käytännössä nuo ovat eronneet jo aikoja sitten, lapsia käy Kalle katsomassa silloin tällöin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/693c804f-3133-4ed7-bf0d-430202…

Riina-Maija Palander otti lapsensa pois koulusta ja muutti Viroon: ”Annan heille kotiopetusta”

Riina-Maija Palander hengähtää lastensa kanssa kevättalven Virossa, mutta pian he muuttavat takaisin Espanjaan.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tarvii 5 hevosta, mä en tajuu. Ylläpito vie kaikki rahat eikä noilla taatusti tienaa.

Vierailija
82/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä hevosten hankintahinnalla olisikaan varmaan mitään ferraria ostettu, mutta veikkaan, että hevosten ylläpitoon menneillä rahoilla olisi ehkä sellainenkin voitu hommata. :D

Ja minulle on ihan sama, vaikka joku käyttäisikin kaikki rahat hevosiin (toinen pöpi hevosihminen tässä hei!), kävi vain tuo kommentti silmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan kun Riina-Maijalle vinkataan työpaikasta? Järkevintä sen olis löytää duunia sen paikan läheltä missä hevoset on omassa tallissa eikä tarvi tallivuokraa maksella. Mä en toisaalta usko että kestää vieraan palkkalistoilla kun edellinen pestkikin kesti vaan koeajan.

Vierailija
84/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järkevintähän se oliskin Riiniksen mennä töihin, mutta eipä mene. Valittaa, että on liian ylikoulutettu kaikkiin töihin, vaikka on ollut 12v vai miten kauan kotiäitinä. Sitten kun kuin ihmeen kaupalla sai jonkun hyvän työpaikan, ei taidot riittäneetkään vaan työ loppui koeaikana. Lehdissä valitti että kroppa ei kestä toimistotyötä ja naamakin meni pilalle ruudun ääressä.

Ei kai Riinis nyt mihinkään kylpylään tavishommiin mene :D

Vierailija
85/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se nyt yhtään on markkinointialan ammattilainen kuten mainostaa niin mä ainakin virittelisin läheisen kylpylän kanssa jotain hevostila/ kahvihetki Palandereiden kartanossa kuviota.

Vierailija
86/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sikamaista lapsia kohtaan mielestäni. Jossain haastiksessa (olisiko ollut juuri tuo linkitetty) sanoi, että lapset eivät viihdy Viron kodissa, koska lähellä ei ole leikkikavereita. Nyt lapset eivät pääse edes kouluun. Aivan pöyristyttävän törkeää toimintaa äidiltä. Hevoset menevät kaiken edelle. Miksi ei vaan myy niitä?

Vierailija
87/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikavereita tulis kun vaan kouluun pääsis.

Vierailija
88/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se nyt yhtään on markkinointialan ammattilainen kuten mainostaa niin mä ainakin virittelisin läheisen kylpylän kanssa jotain hevostila/ kahvihetki Palandereiden kartanossa kuviota.

Tätä mä oon kans ihmetellyt jo vuosia. Oikea markkinoinnin ja matkailun ammattilainen olis viritellyt jo vuosia sitten yhteistyökuviot ja erilaiset paketit kohdalleen. Erilaisia hevosretkiä, ratsastuskouluja ym. loman yhteyteen, monenlaisia kartanoelämysjuttuja, yhdistetty kylpylä/maalaiskartanoloma jne. jne.

Mutta ehkä tuon tuuliviirin kanssa kukaan ei uskalla tehdä mitään sopimusta, kun ei tiedä onko kartano ensi vuonna toiminnassa vai vain hevosten säilytyspaikkana.

Jotenkin huvittaa, kun mesoo aina olevansa markkinoinnin ammattilainen ja kokemusta myös matkailualalta. Sitten ei saa tuota kartanoa pyörimään..

Vierailija
89/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hänestä huokuu surullisuus. Ei mulla muuta.

Vierailija
90/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä surullisuus tule Riiniksestä mieleen.

Vierailija
91/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä mietin, että miten on ollut varaa käydä täyteainehoidoissa (kuvista päätellen useampi milli mennyt tavaraa, laadukkaat aineet on useita satasia per milli, halpiksiin en ole perehtynyt) ja hammaslääkärissä ei ole kuitenkaan käynyt? Ajatus siitä, että ihminen ei ole käynyt 10 vuoteen hammaslääkärissä on kieltämättä aika etova...

Terv. toimistotyöläinen, jolla on varaa käydä yksityisellä hammaslääkärillä tarkastuksissa ja putsauksissa useamman kerran vuodessa kaiken muun lisäksi...

Vierailija
92/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää miksi Espanjasta tultiin pois? Sillä vaan ajattelin kun sinne taas hingutaan.

Vierailija
93/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina on katkera, että hänen elämänsä meni näin. Eihän tuolla enää mitään tunteita Kallea kohtaan ole, mutta ei voi tuosta lähteäkään.

Vierailija
94/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukinen perhe, yrittää epätoivoisesti roikkua hevosissaan eikä tajua millä kustannuksella. Kalle ei uskalla pistää hanttiin edes lasten takia, tossu mies.

Vierailija
95/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta on se että kaikkiin siirtymiin, muuttamisiin, kuljetuksiin yms. muutoksiin menee todella paljon enemmän rahaa kuin paikallaan pysymiseen ja olemassa olevan elämän ylläpitoon. Miten on varaa tehdä näin suuria muutoksia ja koko revohkan siirtämisiä maasta toiseen ihan jatkuvasti?

Vierailija
96/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen höpinä siitä, että kroppa ei kestä toimistotöitä. Nelikymppinen, hoikka ja urheilullinen nainen ja kroppa muka prakaa muutamassa kuukaudessa toimistossa... Olisin rouvana aika huolissani omasta terveydestäni...

Vierailija
97/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ei kestänyt

Vierailija
98/129 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidot ei riittänyt ja sai lähteä koeajalla.

Vierailija
99/129 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa ihmetyttää miksi Spaniasta muutettiin pois jos siellä oli niin hyvä olla. Sama se toki mulle missä asuvat mutta ekaluokkalaisen pitää kyllä päästä kunnon kouluun.

Vierailija
100/129 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku oikeasti mihin sen huippuduuni loppui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme