Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen illan kääntymistä yöhön, haluan kertoa teille jotain silmiä avartavaa

Vierailija
01.03.2020 |

Sinä hetkenä, kun päätin, että vıtut muısta ja yleisistä ajatuksista - minä olen tästä lähtien sellaisten miekkosten kanssa, jotka miellyttävät silmää ja kohtelevat minua kauniisti, et-nisyydestä viis. Että ainoa asia, joka merkitsee on MINUN ja vain ja ainoastaan minun omat kriteerini miekkoselle.

Silloin minä muutin elämäni purjeveneen kurssin ja löysin miekkosen, joka on minulle täydellinen. Ihmisenä hän ei ole virheetön, tietenkään (daah -_-) mutta se miten selvitämme asiat aina lopulta, on se mikä merkitsee ehkä eniten. Minä olen ihan erilainen nykyisen miekkosen kanssa, ja ainoastaan hyvällä tavalla :333 Huutonaurua aiemmille miekkosille, jotka eivät ole uskoneet kultaisuuteeni XD. Minä olen aina tiennyt mitä olen, mutta olen ollut ihan väärien miekkosten kanssa eikä aito ihana luonteeni ole päässyt oikeuksiinsa.

Miekkonen ei olisi paperilla sellainen, jonka haluaisin ehdottomasti tavata. Listattuna hänen huonot puolensa vaikuttaisivat isommilta kuin ne todellisuudessa ovat.

Minulla on aito halu tehdä hyvää miekkoselle ja tehdä kaikkeni, että hänellä on hyvä olla kanssani. Hänen ostamiensa ruokien vastapainoksi minä kuskaan hänet töihin 20 minuutin matkan. Tietysti minä ostan jotain syötävää ennen miekkosen saapumista, sehän on päivänselvää. Mutta ihan kaikkia ruokavarastojani en voi tyhjentää muihin henkilöihin, koska se ei varsinaisesti täytä omaa mahaani XD. Joten en kieltäydy miekkosen ostamista ruuista, vaan otan ne vastaan mutta kiitokseksi heitän hänet töihin. Eikä ne ruuat mitään kalliita ole koskaan enkä itse pyydä miekkosta ikinä ostamaan yhtään mitään. Itse ostin meille muutaman juomingin ja miekkonen sai niistä pari. Itse join yhden XD.

Niin mitäs sitten piti sanoa. En tiedä, lähetän tämän nyt kuitenkin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi