Olen suomi24ssä ja Tinderissä
Olen ihan kauniiksi sanottu nainen ikäisekseni.
Mutta minua suomi 24:ssä lähestyy yli kymmenen vuotta vanhemmat miehet, jotkut ovat jopa 20-v vanhempia. Ja oman kaupungin miehet eivät katso profiiliani. Profiiliani katsoo naapurikaupungin miehet.
Tinderissä olen saanut kuukaudessa yhden mätchin. Tykkäykseni vaan häviää..
Olen akateemisesti koulututettu, yh, ja toivon löytäväni rakkauden pidemmäksi aikaa.
olen 48-V. Nainen.
Kommentit (17)
Ehkä kiinnostukset ja harrastukset voivat myös yhdistää. Tai paikallisesti jokin, tapahtumat ja asiat. Ehkei ole pakko jättää tinderin varaan. Itseäni pelotti S24 tyypit takavuosina, en voisi luottaa koskaan niihin. Ulkomailla turvalliset alueet ja sinkut. Mitään riskejä ei kannata ottaa.
Toivoisin miehen löytyvän omasta kaupungista, ettei tarvitsisi ajaa tuntia-puoltatoista miehen luo. Vaikka iltakahvilla voisi käydä.
Ap
Lapset ovat jo isoja. Nyt olisi aikaa itselle ja parisuhteelle.
Minäkin käyn S24:ssä, mutta vain keskustelupalstoilla. En ole koskaan ollut missään treffisivustoilla. Yllättävän moni etsii seuraa netistä. Ehkä onnistuu, ehkä ei? Itse (nyk. varattu), olen aina löytänyt seurani livestä.
yst. terv. ja muk. vkl. : t.t 🌞
Omakehu jatkuu päivittäin, muut kun ei kehu.
2 jatkaa...Mikä kaupunki, voitko sanoa missä päin Suomea, jos et halua kertoa tarkkaa kaupunkia?
M50
Millaisista Live paikoista olt löytänyt? Minua ei baarit js ravintolat oikeen kiinnosta, niin sillä kyselen, josko olis myös jotain muita paikkoja 😀
Eikö miehet enää aja naisen luo? Minulle Tinderissä käy niin, että miehet pyytävät luokseen. No en tasan tarkkaan mene. Mielestäni mies tulee ekalla tutustumisella naisen luo tai edes puoleenväliin ja tottakait ensin julkiselle paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Millaisista Live paikoista olt löytänyt? Minua ei baarit js ravintolat oikeen kiinnosta, niin sillä kyselen, josko olis myös jotain muita paikkoja 😀
Opistovierailu, työpaikan järjestämä tapahtuma asiakkaille, ystävän juhlat, lomamatka. Näistä aikoinaan löytyi kumppani-tarjokkaita. Eipä niitä ole kovin montaa ollut. Pitkäaikaisia suhteita kaikki. Yksi on edelleen. 😁
- t.t
Niin laita niihin ikäsuositus jos ei kiinnosta. Olen itse 40v mies ja kyllä mulle tulee tinderissä esim useinkin mätsejä 25-30v naisilta ja olen heitä treffaillut. Ethän sä voi niistä tietää mitä mieltä kukanenkin on, ku ei se ikä vaan ne aivot.
Vierailija kirjoitti:
Lykkyä pyttyyn
Lykkimistä pyllyyn.
Ap on itäisestä Suomesta.
Tänäänkään ei yhtään mätchiä Tinderissä.
Ajattelinkin, että mies saa ajaa tänne tapaamaan minua, mutta siksi olisikin kiva ettei välimatkaa olisi, että yhteydenpito olisi mahdollisimman vaivatonta.
Lykkyä pyttyyn