Mikä on sun hyvänmielen sarja, elokuva tai kirja
Kommentit (393)
Kirjoista Harry Potter, sarjoista The Office (näkyy Netflixissä ainakin toistaiseksi.)
Brittiläinen 'Miranda' on myös ihana sarja. Ja jollain tapaa hyvin samaistuttava päähenkilö kaikkine kömpelyyksineen. :D
What about Bob/Entäs Bob ja Half brothers/ velipuolet.
Pekka ja Pätkä nee-, eiku afrikkalaisina.
Northern Exposure, meni meillä nimellä Villi Pohjola.
Sarjoja: Pokka pitää, Kaikenkarvaiset ystäväni, Hercule poirot, Mr. Bean, Tankki täyteen.
Elokuvia: Chaplinin pitkät kuvat.
Forrest Gump, Pulp Fiction, Jackie Brown, Vain muutaman dollarin tähden.
Kirjoja: mitään kovin raskasta en lue silloin, kun olen syvällä, Mumilaakson marraskuu on masennuslukemistoa.
Sarjakuvista palaan aina muutamaan Asterixiin, mm. Asterix olympialaisissa, Riidankylväjä, Asterix Belgiassa, Caesarin laakeriseppele...
Assburger kirjoitti:
Sarjoja: Pokka pitää, Kaikenkarvaiset ystäväni, Hercule poirot, Mr. Bean, Tankki täyteen.
Elokuvia: Chaplinin pitkät kuvat.
Forrest Gump, Pulp Fiction, Jackie Brown, Vain muutaman dollarin tähden.Kirjoja: mitään kovin raskasta en lue silloin, kun olen syvällä, Mumilaakson marraskuu on masennuslukemistoa.
Sarjakuvista palaan aina muutamaan Asterixiin, mm. Asterix olympialaisissa, Riidankylväjä, Asterix Belgiassa, Caesarin laakeriseppele...
Yksi elokuva vielä: Gilbert Grape
Minulla on aikuinen lapsi, joka on kuin Arnie.
Downton Abbey ja Pasila. Tulee vaan hyvä mieli.
Superstore, Good News, Parks & Recreation.
Yksi jota ei vielä mainittu: Housen tekijöiden uusi sarja The Good Doctor. Sarjassa käsitellään vakaviakin aiheita, mutta ei ole kuitenkaan koskaan raskas katsoa. Mukana sopivasti huumoria. Saa hyvälle tuulelle.
Toinen sarja, jota ei mielestäni ole vielä mainittu on Hetty ratkaisee. Marple -tyylinen sarja, jossa pääosassa Pokka pitää sarjan Hyacinth eli Patricia Routledge.
Kaikki rakastavat Raymondia
Sydämen asialla
Pokka pitää
Isä Matteon tutkimuksia
Milanon naisten paratiisi
TV1 klo 20.30 TV uutiset. Tulevat joka päivä ja kovasti odotan uutisia. Välillä trilleri ja välillä saippuaa.
Televisiosta = Areenasta, olen alkanut katsomaan Anna, lopussa A. Lapsena ahmin Anna-kirjoja ja olipa aivan ihanaa löytää tämä sarja! Vaikka kirjojen lukemisesta on kymmeniä vuosia, niin vähän väliä pilkahtaa muistin sopukoista henkilöitä ja muuta tuttua. Tulee aina niin hyvä olo, kun sarjaa katsoo.
Toinen hyvänmielen sarja oli This is us. Myös ihana ja lämminhenkinen aikuisten satu.
Radio Suomen Luontoilta ja Minna Pyykön maailma Areenasta
Poliisiopisto-elokuvat (pari-kolme ensimmäistä) ovat piristäneet mieltä masennuksessa.
George Orwell: Puilla paljailla