Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs jos lähihoitaja ei halua mennä töihin (coronan pelko).

Vierailija
01.03.2020 |

Onko oikeus olla pois töistä vai pitääkö mennä sairastumaan?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulussa töissä. Meinasin olla muutaman seuraavan viikon etänä.

Vierailija
42/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ahdistuksesta lääkärille ja jää saikulle. Sano ettet nuku niin saat sairaslomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirurgina jätän ap:n leikkaukset tekemättä, koska pelkään mielenterveysongelmien tarttuvan. Mitäs siihen tuumaat ap?

Minä luulen, että sinä et saa valita kenet operoit. 

Minä tiedän, että saan missä tahansa tilanteessa kieltäytyä suorittamasta operaatiota.  

Vierailija
44/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päiväkodissa, minäkin meinasin hoitaa etänä työt.

Vierailija
45/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pelkää kausi-influenssaa, johon kuolee vuodessa satoja suomalaisia?

Miksi kiinan hallitus pisti miljoonia ihmisia karanteeniin, ja krematoroi vainajien ruumiit jos kyse on "vain flussasta"?

Vierailija
46/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päiväkodissa, minäkin meinasin hoitaa etänä työt.

Skype-yhteydellä lasten valvominen on nykypäivää. Pihavalvomisetkin kivempiä kun ei tarvitse räntäsateessa itse seistä.

Vierailija
47/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiinan hallitus pisti miljoonia ihmisia karanteeniin, ja krematoroi vainajien ruumiit jos kyse on "vain flussasta"?

En tiedä. Eikä kyllä kiinnostakaan kiinalaisten pelleilyt. Elän Suomessa, jossa yksikään ihminen ei ole kuollut tuohon tautiin. 

Vierailija
48/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäytyy koronan takia töistä, pitäisi ehdottomasti menettää oikeus kaikkiin yhteiskunnan tukiin. 

Vierailija
49/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajuus ei ole kurkkusalaatti eikä lääkäritäkään ole kiinnostuneita edes pikasuhteisiin.

Vierailija
50/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsumusammatti...mistä se kurkkusalaatti tuli

Vierailija
51/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinne hoitamaan voi päätyä ihan jo siksi, että on hoitoalan koulutus. Ei tarvii edes olla työsuhteessa minnekään. Ne voi katsos määrätä tarvittaessa, koska terveydenhuollon koulutuksen omaavilla on periaatteessa laajennettu työvelvollisuus, jos niin päättävät. Tässä en ihmettelisi, vaikka semmonen päätös tuliskin, kunhan epidemia kunnolla alkaa.

Ilman muuta tulee, sen pystyy välttämään katoamalla ulkomaille tai sairastumalla.  

Vierailija
52/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Eikä kyllä kiinnostakaan kiinalaisten pelleilyt. Elän Suomessa, jossa yksikään ihminen ei ole kuollut tuohon tautiin. 

Arvio on että n. 1% kuolee länsimaisessakin sairaanhoidossa.

Miksi minun, joka olen määrä-aikaisessa virassa vuoden loppuun asti, pitäisi vaarantaa terveyteni, vain sen pienen työrupeaman takia mikä on jäljellä?

Ei sairaanhoitopiirikään ole välittänyt minusta sen vertaa että olisi ottanut vakituiseen työsuhteeseen, vaan olen saanut olla kolmessa eri määräaikaisessa jo 4 vuotta.

Kyllä nyt vaaditaan uhrautumista, mutta samanlaista uhrautumis-puhetta en kuullut silloin kun hain vakivirkaa

Vierailija
53/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun, joka olen määrä-aikaisessa virassa vuoden loppuun asti, pitäisi vaarantaa terveyteni, vain sen pienen työrupeaman takia mikä on jäljellä?

Ei sairaanhoitopiirikään ole välittänyt minusta sen vertaa että olisi ottanut vakituiseen työsuhteeseen, vaan olen saanut olla kolmessa eri määräaikaisessa jo 4 vuotta.

Kyllä nyt vaaditaan uhrautumista, mutta samanlaista uhrautumis-puhetta en kuullut silloin kun hain vakivirkaa

Aika huonosti on sujunut koulutuksesi, kun et ole oppinut arvioimaan tietoa kriittisesti. Arvio ei ole sama asia kuin totuus. Arvion mukaan sikainfluenssaan piti kuolla noin kolmasosa maapallon väestöstä. Vaan kuinkas sitten kävikään?

Vierailija
54/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessasi on oikeastaan parempikin, että jäät kotiin, etkä enää hakeudu hoitoalan töihin. Potilasturvallisuus kärsii, jos noin vastahakoinen ja harhainen hoitaja heitä "hoitaa".

Vierailija
55/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa te hoitajat pystytte olemaan nyt töissä, kun on influenssaa? Tappaahan se sekin ja taitaa tappaa vielä tehokkaammin...

Vierailija
56/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa te hoitajat pystytte olemaan nyt töissä, kun on influenssaa? Tappaahan se sekin ja taitaa tappaa vielä tehokkaammin...

Ne eivät tajua, että median hysterialietsonta ei tee taudista vaarallisempaa. Jos influenssasta hysterisoitaisiin samaan tapaan kuin koronasta, joutuisi äkkiä suljetulle osastolle. 

Vierailija
57/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan pomppas! Hoitajilla on hoitoVELVOLLISUUS. Ei poliisitkaan voi sanoa että ei halua mennä töihin, jos tapahtuu vaikka te rrori-isku. Se on ma anpettu ruutta. 

Vierailija
58/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinne hoitamaan voi päätyä ihan jo siksi, että on hoitoalan koulutus. Ei tarvii edes olla työsuhteessa minnekään. Ne voi katsos määrätä tarvittaessa, koska terveydenhuollon koulutuksen omaavilla on periaatteessa laajennettu työvelvollisuus, jos niin päättävät. Tässä en ihmettelisi, vaikka semmonen päätös tuliskin, kunhan epidemia kunnolla alkaa.

Ilman muuta tulee, sen pystyy välttämään katoamalla ulkomaille tai sairastumalla.  

Mitenkäs ne haluamasi matkustusrajoitukset eivät päde sinuun?

Vierailija
59/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessasi on oikeastaan parempikin, että jäät kotiin, etkä enää hakeudu hoitoalan töihin. Potilasturvallisuus kärsii, jos noin vastahakoinen ja harhainen hoitaja heitä "hoitaa".

Onneksi sinun kaltainen idiootti ei päätä toisten oikeudesta harjoittaa ammattia

Ja tuskinpa jonkun anonyymin pierun huuteluja "potilasturvallisuudesta" tekee kukaan järkevä ihminen

Vierailija
60/100 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi hoitajan tietävän. Koko maailmassa on tähän mennessä kuollut vain hieman enemmän ihmisiä koronaan, kuin AINOASTAAN SUOMESSA pahimpina vuosina influenssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän