Kysymys naisille, yhden yön juttu vs. parisuhdeseksi
Kommentit (4)
Satunnaisessa seksissä tuntemattoman ihmisen kanssa on sellaista huumaa ja vapauden tunnetta, mitä ei tutun ihmisen kanssa sillä tavalla ole, mutta itse seksi on kyllä huomattavasti laadukkaampaa ja monipuolisempaa parisuhteessa kuin panon kanssa.
En ime panon munaa, en toteuta fantasioitani panon kanssa, en helli panoa seksin jälkeen tai sitä ennen, en alistu panolle jne.
Parisuhteessa taas annan kaikkea ja kaikin tavoin, eli seksin sisältö on huomattavasti monipuolisempaa ja laadukkaampi, tunnepuolesta puhumattakaan.
Kaikki miehen teot sormetuksesta nuolemiseen ja panemiseen tuntuu sata kertaa voimakkaammin, jos mies on rakas. Ja tietysti seksin monipuolisuus myös sillä tavalla toteutuu vain parisuhteessa, että saa säännöllisesti seksiä, arkista tarpeiden tyydytystä, puoliunista aamuseksiä, spontaania seksiä askareiden ohessa jne.
Mieluiten ottaisin säännöllisen parisuhdeseksin ja sitten vaikka kerran vuodessa joku jännittävä satunnainen pano jonkun komean randomin kanssa, mutta jos täytyy valita joko-tai, niin ehdottomasti parisuhdeseksi.
En ole täysin tuntemattomia pannut enkä haluaisikaan, koska halu syntyy minulla vasta jos edes vähän ollaan oltu tekemisissä. Toki minulla on tinder-deittien ym. kanssa ollut seksiä ja se on ollut laadultaan varsin vaihtelevaa. Pääosin ihan positiivista ja nimenomaan silloin kun miehen seurassa viihtyy muutenkin. Yhden deitin kanssa oli jopa varsin hyvää seksiä, tavattiin niissä merkeissä 3 kertaa.
Parisuhde on kuitenkin ihan eri juttu koska siinä pystyy jakamaan seksin kannalta merkityksellisiä asioita, joita ei todellakaan satunnaisille kumppaneille kerro. Tähän liitttt tunnetason kiintymys ja luottamus olennaisesti. Harrastan parisuhteessa niin kinkyjä juttuja että ne vaativatkin pitkää tuntemista ja luottamusta että niihin voi heittäytyä.
Olen aina harrastanut seksiä vain sellaisten kanssa joiden kanssa on myös parisuhde muodostunut eli 3 kpl. En osaa edes sanoa.
Yhdenyönjuttu ei ole mun vaihtoehto parisuhdeseksille, vaan ihan seksitreffit tai fwb suhde.
En harrasta baarista iskemistä tms perinteisiä yhdenyönjuttuja. Enkä jää yöksi muuten kuin parisuhteessa.
N49