Mikä h#lvetti miestä vaivaa
Olen nyt kuukauden tapaillut erästä miestä, itse olen 20v ja hän 27. Alkuun vaikutti kiinnostuneelta mutta olen huomannut että taitaa tapailla muita tässä ohella. Olen kuitenkin unohtanut ko. miehen luokse erään tavarani, jonka olisin halunnut saada takaisin niin pikaisesti kuin mahdollista. Pistinkin samana iltana viestiä (viimeviikon to) että milloin voisin hakea sen kun huomasin että oli jäänyt hänelle, ja että hän voi mielellään jättää sen myös ulos jotta voisin hakea sen ilman että molempien täytyy sumplia aikatauluja. No tämä ei hänelle sopinut. Olen nyt n.4 kertaa kysynyt tän tavaran perään ja hän vastaa aina monen päivän viiveellä. Nyt perjantaina hän sanoi, että voitas nähdä lauantaina. Noh, tämä oli ok minulle vaikka mulla ei kyllä ollut kiinnostusta nähdä enää muuten kuin tavaran tiimoilta (tästä en kuitenkaan ole missään kohtaa maininnut). Noh, kuinkas kävikään, mies teki oharit eikä enää vastannut puhelimeen eilen kun yritin tiedustella mihin aikaan tyyppi on kotona. Enkä ole edelleenkään saanut sitä h#lvetin tavaraa, eikä tyyppi vastaa puhelimeen! Miksi hän toimii näin, eikä halua antaa minulle sitä helvetin tavaraa, eikä vastata puhelimeen. En ymmärrä tällaista että ei voi edes ilmoittaa jos ei ehdi/halua/pysty näkemään. Aikuinen mies. Ajattelin että edes hieman kypsempi mies olisi tällä kertaa kun on ainakin ollut aikaa kehittyä. Mutta ehei, mieslapseus ei tosiaan taida katsoa ikää. Miten saan sen tavaran? Meen oven taakse kyttäämään kunnes tulee ulos?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tälleen vinkkinä jatkoon: 27v joka etsii seuraa 20 vuotiaista harvemmin hakee vakavaa juttua
Toivottavasti saat korun takaisin
Tiedän kyllä. Tällä kertaa otin riskin koska vaikutti ensin mukavalta ja rehelliseltä - vaan ei ollut. Puhui myös heti ekoilla treffeillä meidän ikäerosta ja siitä miten hän ei kokisi sitä esteenä parisuhteelle. Taisin mennä lankaan :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälleen vinkkinä jatkoon: 27v joka etsii seuraa 20 vuotiaista harvemmin hakee vakavaa juttua
Tiedän kyllä. Tällä kertaa otin riskin koska vaikutti ensin mukavalta ja rehelliseltä - vaan ei ollut. Puhui myös heti ekoilla treffeillä meidän ikäerosta ja siitä miten hän ei kokisi sitä esteenä parisuhteelle. Taisin mennä lankaan :)
ap
Harmi kuulla, aika k-pää tyyppi siis. Näitä valitettavasti riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnevikaisilla on tapana koukuttaa uhrinsa pimittämällä tämän omaisuutta, eivät maksa velkojaan ym.
Näinkin he aiheuttavat paljon tuskaa. Ainoa tapa päästä pahoista ihmisistä on ettei odota heiltä enää mitään.
Voi ap olla ettet saa enää mitään takaisin. Mutta katso myös ettet anna miehelle enää mitään. Et mitään.
Hän on nyt osoittautunut epäluotettavaksi, eikä muuksi muutu.Joo, mun pitää kai vaan hyväksyä ettei korua tule takaisin enää. En tosiaankaan aio antaa hänelle enää yhtään mitään, enkä vastata viesteihin jos haluaa nähdä. Onneksi ei tosiaan ollut kallis koru, antakoot sen sitten vaikka seuraavalle deitillensä jos ei muuta. Harmittaa vaan kun on mun kuolleen isoäidin vanha koru. Tuntuu ihan kuin yrittäisi manipuloida mua jotenkin tällä tavalla, jos/kun huomannut ettei mua kovin enää kiinnosta. Muuta selitystä en oikein keksi, kun ei edes viitsi laittaa sitä ulos jotta voisin sen hakea pois.
ap
Ei hän tietenkään mikään narsisti ole, mutta samankaltaista käytösmallia. Niin kauan kuin olet yhteydessä, ehkä vihainen, hän ajattelee että olet jotenkin koukussa. Ohje on: No contact. Eli ei minkäälaista reaktiota siihen suuntaan enää. Valitettavasti heidän pelinsä voi olla niin pimeää ettei sellaista voi edes kuvitella.
Hän voi ottaa yhteyttä vielä aikojen päästä, vaikkapa sillä verukkeella että tuo korun. Saa osoitteesi selville, olisi tulossa panolle, jos ei juuri silloin muualta saa.
Nuo tarvii jonkin kiusattavan. Kuvioon kuuluu että juuri kun olet unohtamassa, hän ilmestyy oikein mukavana, ystävää esittäen. Vain jotta saa kiusata lisää.
Osaatko laittaa valokuvaa tai piirtää korun kuvan ja laittaa tänne?
Tai kuvaile sanallisesti. Ilmoita poliisille myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnevikaisilla on tapana koukuttaa uhrinsa pimittämällä tämän omaisuutta, eivät maksa velkojaan ym.
Näinkin he aiheuttavat paljon tuskaa. Ainoa tapa päästä pahoista ihmisistä on ettei odota heiltä enää mitään.
Voi ap olla ettet saa enää mitään takaisin. Mutta katso myös ettet anna miehelle enää mitään. Et mitään.
Hän on nyt osoittautunut epäluotettavaksi, eikä muuksi muutu.Joo, mun pitää kai vaan hyväksyä ettei korua tule takaisin enää. En tosiaankaan aio antaa hänelle enää yhtään mitään, enkä vastata viesteihin jos haluaa nähdä. Onneksi ei tosiaan ollut kallis koru, antakoot sen sitten vaikka seuraavalle deitillensä jos ei muuta. Harmittaa vaan kun on mun kuolleen isoäidin vanha koru. Tuntuu ihan kuin yrittäisi manipuloida mua jotenkin tällä tavalla, jos/kun huomannut ettei mua kovin enää kiinnosta. Muuta selitystä en oikein keksi, kun ei edes viitsi laittaa sitä ulos jotta voisin sen hakea pois.
ap
Ei hän tietenkään mikään narsisti ole, mutta samankaltaista käytösmallia. Niin kauan kuin olet yhteydessä, ehkä vihainen, hän ajattelee että olet jotenkin koukussa. Ohje on: No contact. Eli ei minkäälaista reaktiota siihen suuntaan enää. Valitettavasti heidän pelinsä voi olla niin pimeää ettei sellaista voi edes kuvitella.
Hän voi ottaa yhteyttä vielä aikojen päästä, vaikkapa sillä verukkeella että tuo korun. Saa osoitteesi selville, olisi tulossa panolle, jos ei juuri silloin muualta saa.
Nuo tarvii jonkin kiusattavan. Kuvioon kuuluu että juuri kun olet unohtamassa, hän ilmestyy oikein mukavana, ystävää esittäen. Vain jotta saa kiusata lisää.
Joo, niin hän jo teki kerran, että ei lähettänyt mitään viikkoon ja olin jo ajatellut että ok, häntä ei kiinnosta. Mutta sitten tulikin kysely päivän suunnitelmista. Ja nyt kun mietin myös niin yksikään päivä jota minä olen ehdottanut ei ole sopinut, ainoastaan niinä päivinä kun hän on halunnut nähdä ollaan nähty. Vaikuttaa jotenkin äärimmäisen kiireiseltä - eikä siis työnsä puolesta. Mikä lie perhe hänelläkin sitten jossain, en tiedä. Mutta viimeisimpien tapaamisten jälkeen on jäänyt huono maku suuhun. Aiemmin ei ole kuitenkaan ohareita tehnyt, joten se tuli nyt hieman yllätyksenä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Osaatko laittaa valokuvaa tai piirtää korun kuvan ja laittaa tänne?
Tai kuvaile sanallisesti. Ilmoita poliisille myös.
Kultainen koru jossa roikkuu kultainen sydän. Melko tavallisen näköinen siis...
ap
Minä menisin ihan paikan päälle hakemaan.Odottaiisn oven takana /autossa niin kauan että jeppe tulee avaamaan oven ja saan omaisuuteni takaisin.