Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä h#lvetti miestä vaivaa

Vierailija
01.03.2020 |

Olen nyt kuukauden tapaillut erästä miestä, itse olen 20v ja hän 27. Alkuun vaikutti kiinnostuneelta mutta olen huomannut että taitaa tapailla muita tässä ohella. Olen kuitenkin unohtanut ko. miehen luokse erään tavarani, jonka olisin halunnut saada takaisin niin pikaisesti kuin mahdollista. Pistinkin samana iltana viestiä (viimeviikon to) että milloin voisin hakea sen kun huomasin että oli jäänyt hänelle, ja että hän voi mielellään jättää sen myös ulos jotta voisin hakea sen ilman että molempien täytyy sumplia aikatauluja. No tämä ei hänelle sopinut. Olen nyt n.4 kertaa kysynyt tän tavaran perään ja hän vastaa aina monen päivän viiveellä. Nyt perjantaina hän sanoi, että voitas nähdä lauantaina. Noh, tämä oli ok minulle vaikka mulla ei kyllä ollut kiinnostusta nähdä enää muuten kuin tavaran tiimoilta (tästä en kuitenkaan ole missään kohtaa maininnut). Noh, kuinkas kävikään, mies teki oharit eikä enää vastannut puhelimeen eilen kun yritin tiedustella mihin aikaan tyyppi on kotona. Enkä ole edelleenkään saanut sitä h#lvetin tavaraa, eikä tyyppi vastaa puhelimeen! Miksi hän toimii näin, eikä halua antaa minulle sitä helvetin tavaraa, eikä vastata puhelimeen. En ymmärrä tällaista että ei voi edes ilmoittaa jos ei ehdi/halua/pysty näkemään. Aikuinen mies. Ajattelin että edes hieman kypsempi mies olisi tällä kertaa kun on ainakin ollut aikaa kehittyä. Mutta ehei, mieslapseus ei tosiaan taida katsoa ikää. Miten saan sen tavaran? Meen oven taakse kyttäämään kunnes tulee ulos?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki alapeukuttaa? Tämä ei ole  provo. Alkaa oikeasti tulemaan vähän epätoivoinen olo kun se koru on minulle (ja perheelleni) todella tärkeä ja miestä ei kiinnosta vastata. En myöskään ymmärrä mikä on saanut hänet käyttäytymään näin, ennen oli ainakin perus-käytöstavat hallussa ja vastasi viesteihin saman päivän aikana. Nyt se lienee liikaa vaadittu. Ja tässä ei ole mistään miesvihasta kyse, en vain ymmärrä miksi näin pitää käyttäytyä toista kohtaan. Jos häntäkään ei enää kiinnosta nähdä, en ymmärrä miksei voi vaan jättää sitä korua oven eteen. 

ap

Vierailija
22/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen siis pitäisi hyppiä sinun pillisi mukaan? 

Itse hän tässä ehdotti sitä lauantaita. Minulle olisi käynyt mikä vaan päivä koko tän viikon, ja lisäksi olisin mielelläni hakenut sen jos olisi voinut jättää pussiin oven eteen. 

ap. 

Niin niin. Suuri tunne arvo korulla ja sen voi jättää pihalle.

Juupa juu. Varmaan arvokaskin.

Zinc

Ei ole arvokas rahallisesti. Mies asuu maalla joten ei kukaan sitä sieltä vie. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienyt sen kaniin?

Vierailija
24/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vienyt sen kaniin?

täh?

Vierailija
25/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo otsikko ongelmaan nähden. 👀

Vierailija
26/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet niin tyhmä ä m m ä  että olet jättänyt sen pilluimurisi sen tykö, niin osta uusi ja lopeta kitinä !

Sinä tässä kitiset, jomppa 13 v. Sulla ei ole yläpääkään kunnossa, tiesitkös?

HAHAAA !

En ole sen enempää jomppa kuin 13 v. :kään, sekä niin ylä- kuin alapäänikin mitä parhaimmassa kunnossa. Ja varsinkin alapäästäni löytyy jotain sellaista, mistä sinulla tuntuu olevan kovasti puute ja pula.

Vierailija
27/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Mies ei selvästikään ole kiinnostunut sinusta, valitettavasti, eikä halua edes tehdä palvelusta korusi palauttamiseksi. Tässä vaiheessa voit vain antaa osoitteesi ja toivoa, että mies postittaisi korusi, mutta et juuri muuta. Luultavasti et saa koruasi enää takaisin, mikä on harmillista. Sinun pitää hyväksyä tappiosi. 

Opit nyt varmasti, että kallisarvoisista tavararoista pitää pitää parempi huoli. Joskus meille sattuu unohduksia ja sekin on toki inhimillistä, mutta ehkä arvokkaita koruja ei kannata laittaa päälle mille tahansa treffeille. Tsemppiä ja toivottavasti vielä joskus kohtaat arvoisesti kumppanin!  

Vierailija
28/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vienyt sen kaniin?

täh?

Panttilainaamoa sanotaan kanikonttoriksi. Kun vie jotain sinne, saa rahaa. Jos maksaa takaisin tietyn ajan sisällä, saa esineen takaisin. Lunastamattomat esineet myydään huutokaupassa.

Vierailija
29/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ne on sotasaaliita. Mulle kävi samoin. En saanut korviksiani takaisin.

Vierailija
30/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikaisilla on tapana koukuttaa uhrinsa pimittämällä tämän omaisuutta, eivät maksa velkojaan ym.

Näinkin he aiheuttavat paljon tuskaa. Ainoa tapa päästä pahoista ihmisistä on ettei odota heiltä enää mitään.

Voi ap olla ettet saa enää mitään takaisin. Mutta katso myös ettet anna miehelle enää mitään. Et mitään.

Hän on nyt osoittautunut epäluotettavaksi, eikä muuksi muutu.

Vierailija
31/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korus on myyty.

Vierailija
32/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnevikaisilla on tapana koukuttaa uhrinsa pimittämällä tämän omaisuutta, eivät maksa velkojaan ym.

Näinkin he aiheuttavat paljon tuskaa. Ainoa tapa päästä pahoista ihmisistä on ettei odota heiltä enää mitään.

Voi ap olla ettet saa enää mitään takaisin. Mutta katso myös ettet anna miehelle enää mitään. Et mitään.

Häiriintyneillä on tapana jättää tavaroitaan toisten luoksi että pääsisi sen varjolla tunkemaan toisten kotiin.

Vierailija
33/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun pitää kai vaan hyväksyä ettei korua tule takaisin enää. En tosiaankaan aio antaa hänelle enää yhtään mitään, enkä vastata viesteihin jos haluaa nähdä. Onneksi ei tosiaan ollut kallis koru, antakoot sen sitten vaikka seuraavalle deitillensä jos ei muuta. Harmittaa vaan kun on mun kuolleen isoäidin vanha koru. Tuntuu ihan kuin yrittäisi manipuloida mua jotenkin tällä tavalla, jos/kun huomannut ettei mua kovin enää kiinnosta. Muuta selitystä en oikein keksi, kun ei edes viitsi laittaa sitä ulos jotta voisin sen hakea pois. 

ap

Vierailija
34/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korus on myyty.

Tähän en jaksa uskoa, mies kun on erittäin kovapalkkaisessa työssä. Korusta saisi ehkä vaivaiset 30 euroa. 

ap

Vierailija
35/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korus on myyty.

Tähän en jaksa uskoa, mies kun on erittäin kovapalkkaisessa työssä. Korusta saisi ehkä vaivaiset 30 euroa. 

ap

Ehkäpä sitä ei juuri sen takia kiinnosta sun parin kympin korusi.

Zinc

Vierailija
36/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset mene vain hakemaan. Mutta älä mene yksin.

Vierailija
37/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Mies ei selvästikään ole kiinnostunut sinusta, valitettavasti, eikä halua edes tehdä palvelusta korusi palauttamiseksi. Tässä vaiheessa voit vain antaa osoitteesi ja toivoa, että mies postittaisi korusi, mutta et juuri muuta. Luultavasti et saa koruasi enää takaisin, mikä on harmillista. Sinun pitää hyväksyä tappiosi. 

Opit nyt varmasti, että kallisarvoisista tavararoista pitää pitää parempi huoli. Joskus meille sattuu unohduksia ja sekin on toki inhimillistä, mutta ehkä arvokkaita koruja ei kannata laittaa päälle mille tahansa treffeille. Tsemppiä ja toivottavasti vielä joskus kohtaat arvoisesti kumppanin!  

Oltiin nähty jo seitsemän kertaa, joten varmasti alitajuntaisesti en stressannut niin paljon sitä korua (mitä yleensä kyllä teen) koska ajattelin hänen olevan luotettava. Koru jäi kylpyhuoneeseen kun otin sen pois suihkun ajaksi. Muuten en pahemmin koruja käytä, joten jäänee ensimmäiseksi ja viimeiseksi koruksi jonka olen huolimattomuuttani hävittänyt. Muita tavaroita sen sijaan hävitän/unohtelen melkein koko ajan, kiitos ADHD:n...

ap

Vierailija
38/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailee useampaa yhtä aikaa onko heittänyt korun jonnekkin piiloon seuraavan tulijan katseilta? Tai onko joku nainen vienyt kostoksi korun mukanaan, tai ottanut koska on hieno tjv? Kummassakin tapauksessa korua ei välttämättä enää ole olemassa tai se saattaa olla vaikka rikki. Jos siksi venkoilee palautusta?

Vierailija
39/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset mene vain hakemaan. Mutta älä mene yksin.

No tulisi vähän tunkeileva olo. Ja hän on niin harvoin kotona, että saisin käydä siellä varmaan 10 kertaa ennen kuin edes olisi paikalla... Haluaisin kuitenkin hoitaa tämän ihan aikuismaisesti kommunikoiden mutta se lienee mahdottomuus tässä tapauksessa.

ap 

Vierailija
40/48 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus kavalluksesta. Yhteydenotto poliisilta varmaankin saa miehen yhteistyökykyiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi