Mikä h#lvetti miestä vaivaa
Olen nyt kuukauden tapaillut erästä miestä, itse olen 20v ja hän 27. Alkuun vaikutti kiinnostuneelta mutta olen huomannut että taitaa tapailla muita tässä ohella. Olen kuitenkin unohtanut ko. miehen luokse erään tavarani, jonka olisin halunnut saada takaisin niin pikaisesti kuin mahdollista. Pistinkin samana iltana viestiä (viimeviikon to) että milloin voisin hakea sen kun huomasin että oli jäänyt hänelle, ja että hän voi mielellään jättää sen myös ulos jotta voisin hakea sen ilman että molempien täytyy sumplia aikatauluja. No tämä ei hänelle sopinut. Olen nyt n.4 kertaa kysynyt tän tavaran perään ja hän vastaa aina monen päivän viiveellä. Nyt perjantaina hän sanoi, että voitas nähdä lauantaina. Noh, tämä oli ok minulle vaikka mulla ei kyllä ollut kiinnostusta nähdä enää muuten kuin tavaran tiimoilta (tästä en kuitenkaan ole missään kohtaa maininnut). Noh, kuinkas kävikään, mies teki oharit eikä enää vastannut puhelimeen eilen kun yritin tiedustella mihin aikaan tyyppi on kotona. Enkä ole edelleenkään saanut sitä h#lvetin tavaraa, eikä tyyppi vastaa puhelimeen! Miksi hän toimii näin, eikä halua antaa minulle sitä helvetin tavaraa, eikä vastata puhelimeen. En ymmärrä tällaista että ei voi edes ilmoittaa jos ei ehdi/halua/pysty näkemään. Aikuinen mies. Ajattelin että edes hieman kypsempi mies olisi tällä kertaa kun on ainakin ollut aikaa kehittyä. Mutta ehei, mieslapseus ei tosiaan taida katsoa ikää. Miten saan sen tavaran? Meen oven taakse kyttäämään kunnes tulee ulos?
Kommentit (48)
Käy joku kerta viideltä aamulla siellä, on niin unenpöpperössä, että tulee avaamaan. Jos ei tuu, niin pimpotat vaikka kaks tuntia siellä, niin ei ainakaan unta saa. Tunget sisään, sanot että missä se mun tavara on, anna tänne se heti, niin ei tarvi nähdä enää koskaan.
Miehen siis pitäisi hyppiä sinun pillisi mukaan?
Kappalejaoton tekstiseinä saa lukematta alapeukun.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet niin tyhmä ä m m ä että olet jättänyt sen pilluimurisi sen tykö, niin osta uusi ja lopeta kitinä !
Kyse on eräästä korusta jolla iso tunnearvo.
ap
Se on harmi, kun ei saa tavaraa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olet niin tyhmä ä m m ä että olet jättänyt sen pilluimurisi sen tykö, niin osta uusi ja lopeta kitinä !
ap
Sitä suuremmalla syyllä tollaset tavarat pidetään tallessa!!!
Vierailija kirjoitti:
Itse hän tässä ehdotti sitä lauantaita. Minulle olisi käynyt mikä vaan päivä koko tän viikon, ja lisäksi olisin mielelläni hakenut sen jos olisi voinut jättää pussiin oven eteen.
ap.
Pyydät miestä postittamaan sen, ja lopeta sairas häiriköintisi.
Tämä sama aloitus on ollut täällä ennenkin.
Pelkkää paskaa koko juttu.
Ap ei taida olla kovin tarkka tavarastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sitä suuremmalla syyllä tollaset tavarat pidetään tallessa!!!
Näin ADHD-ihmisenä muisti välillä pätkii ja olen huolimaton. Koen kuitenkin että olisi ihan kohteliasta että toinen voisi antaa sen tavaran takaisin, vaikka syy onkin minun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Käske pistää postiin.
En usko että häntä kiinnostaa mun korua postittaa kun ei viesteihin edes viitsi vastata.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hän tässä ehdotti sitä lauantaita. Minulle olisi käynyt mikä vaan päivä koko tän viikon, ja lisäksi olisin mielelläni hakenut sen jos olisi voinut jättää pussiin oven eteen.
ap.
Niin niin. Suuri tunne arvo korulla ja sen voi jättää pihalle.
Juupa juu. Varmaan arvokaskin.
Zinc
Anna olla ja koeta vaikka kuukauden parin päästä uudelleen.
Mies on varmaan heittänyt korun roskiin tai antanut jollekin. Sen takia ei voi päästää sinua hakemaan sitä.
Mitäs jätä romujasi ympäri kyliä.