En halua seksiä ennen parisuhdetta. Onko tällaisen naisen mahdollista löytää mies?
Tinderissä ainakin moni mies haluaa seksiä nopeasti ja viimeistään 3. treffeillä... Minulle seksi on tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan ja haluan edetä seksiin vasta, kun minulla on syviä tunteita toista kohtaan. Ei seksi edes kiinnosta ennen sitä. Ajatus seksistä uuden tuttavuuden kanssa jopa ahdistaa. Haluan ensin rakkautta, luottamusta ja sitoutumista toiseen.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Minulta saat vähänkäytetyn, jos ei haittaa ettei seksiä tule paljon olemaan tuon jälkeenkään. Miestä inhottaa kaikki limaiset ja hikiset asiat, ja naiset aika usein muutenkin. Ja on se muutenkin hankala.
Hah. Minulla on ollut samanlainen miesystävä. Luulin pitkään, että tutustuessa paremmin alkaa seksikin sujumaan. Ei siihen 5 vuotta riittänyt. Päinvastoin, hän uskalsi sanoa suoraan ettei ne hommat kiinnosta eikä ole koskaan kiinnostanut.
Muuten olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Haluan tutustua rauhassa ja rakastelu on luonnollista kun sen aika tulee. Mutta riskinä on nämä henkilöt, joille se ei olekaan luonnollista eikä haluttava asia elämässä.
Hyvä seksi ja kemia sängyssä on äärimmäisen tärkeä asia parisuhteessa ja kyllä, se kannattaa testata varhaisessa vaiheessa ja todellakin, jos se tökkii niin ei kannata parisuhdetta jatkaa.
Minä en tuota tajunnut, jotenkin kuvittelin, että seksi ei ole niin tärkeä asia parisuhteessa, että se "ok" seksikin riittää.
Mulla on puolisoni kanssa ihan superkivaa muuten, mutta seksi vain tökkii. Seksissä ei ole pienintäkään kemiaa, enkä halua puolisoni kanssa sitä harrastaa, kun ajatuskin ällöttää. Muuten elämä hänen kanssaan on tosi hyvää.
Ongelma vaan on se, että mä oikeasti haluaisin seksiä ja olen hyvin seksuaalinen ihminen, mutta kun sen oman kumppanin kanssa se ällöttää niin ei tää tilanne mikään kovin optimaalinen ole. Siispä: se seksi testataan eikä missään tapauksessa tyydytä seksissä keskinkertaiseen.
Muista eritellä tarkasti tapailu-, seurustelu- ja parisuhde. Niissä on kuulemma selvät erot.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt seurustelussa sellaista sääntöä, että ensimmäisen 6 kuukauden aikana en suostu mihinkään seksuaaliseen kontaktiin. Tämä on tehokas tapa karsia ns. "pilluhaukat" joille tärkein asia parisuhteessa on seksi.
Miehet, joille tärkein asia parisuhteessa on rakkaus, kumppanuus ja yhdessäolo, jaksavat kyllä odottaa vaikka 3 vuotta (hääpäivään asti) ennen kuin vonkaavat seksiä. Jos mies ei jaksa odottaa ieikä aidosti HALUA odottaa), niin se on sitten täysin väärä mies mulle.
Ja SEURRRRRAAVA kokelas!
Vibraattori on aina valmis leikkiin eikä vonkaa mitään.
Tehokas tapa karsia normaalin libidon omaavat muille markkinoille. Sun kanssa pakkoselibaattia puoli vuotta, monien muiden kanssa ei.
Matalatestoisille/libidoisille ja a-seksuaaleille miehille tää järjestely on hyvä ja olet kumppanina suorastaan toivottava. Sun kanssa ei joudu harrastamaan sitä seksiä, kun muiden kanssa joutuisi näihin ikäviin velvoitteisiin, vaikka ei mitenkään huvittaisi.
Ei se seksi ole mikään sisäsyntyinen asia jota ei voisi harjoitella ja tehdä asioita eri tavalla. Monien miesten seksitaidot on muutenkin täysin mitäänsanomattomat, nylkytetään kuin hullu koira toista huomioimatta ollenkaan. Monella miehellä suorastaan pakkomielteinen suhtautuminen hinkuttamiseen, ovat jääneet jonnekin kiimaisen eläimen tasolle kehityksessä. Onneksi ne tunnistaa helposti ja voi heti heivata elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ainakin moni mies haluaa seksiä nopeasti ja viimeistään 3. treffeillä... Minulle seksi on tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan ja haluan edetä seksiin vasta, kun minulla on syviä tunteita toista kohtaan. Ei seksi edes kiinnosta ennen sitä. Ajatus seksistä uuden tuttavuuden kanssa jopa ahdistaa. Haluan ensin rakkautta, luottamusta ja sitoutumista toiseen.
Tämä järjestely sopii kyllä jos meillä klikkaa henkisesti todella hyvin, mutta eihän sinua haittaa jos harrastan seksiä fwb menettelyllä yhden kaverin kanssa tämän odottelu ajan verran?
Koska meillähän ei ole seksiä tässä odottelu aikana, niin eihän tämä järjestely ole sinulta tietysti mitenkään pois :)
Odottamisessa ei ole mitään vikaa, ei myöskään suin päin sänkyyn ryntäämisellä - kukin tyylillään ja turha toisia on moralisoida.
Kannattaa kuitenkin molemmissa tilanteissa oppia analysoimaan itseään. Ryntääkö sänkyyn koska pelkää ettei muuten kelpaa tai mies kyllästyy? Silloin ehkä pitää oppia työstämään omaa itsetuntoaan. Odottaako vain siksi ettei halua tulla satutetuksi? Silloin kannattaa miettiä mistä moinen luottamuspula kumpuaa.
Jos syy odotteluun on ihan vain se, ettei tee mieli, se on tietenkin täysin ok! Kenenkään ei pitäisi harrastaa seksiä ellei tee mieli, ikinä! Mutta olkaa myös rehellisiä itsellenne ja miettikää, voiko taustalla olla jotain ihan muita patoutumia, joka johtaa odotteluun (tai myöskin hyvin nopeaan seksin harrastamiseen).
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että itselleni mies joka haluaa "testata" minua sängyssä ennen sitoutumista, olisi paha turn off jo siksikin, että tällaisella miehellä ei ole selvästi hajuakaan siitä minkälaista on toimiva seksi ja mistä aineksista se syntyy.
t. 52
Eli jos mies ei ole samaan mieltä sinun kanssa, on mies väärässä? Okei, kannattaa muistaa ilmoittaa tuo myös niille potentiaalisille kosijoille.
Tuo on pienipeniksisen tai kaappitransmiehen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä järjestely sopii kyllä jos meillä klikkaa henkisesti todella hyvin, mutta eihän sinua haittaa jos harrastan seksiä fwb menettelyllä yhden kaverin kanssa tämän odottelu ajan verran?
Koska meillähän ei ole seksiä tässä odottelu aikana, niin eihän tämä järjestely ole sinulta tietysti mitenkään pois :)
Minulle jo se, että mies pystyisi harrastamaan merkityksetöntä seksiä fwb-tyylillä, kertoisi ihan riittävästi. Ajatusmaailmamme olisivat liian erilaiset, joten en ryhtyisi suhteeseen tällaisen miehen kanssa.
Entäs jos mies ei tee aloitetta?
Seurustelette sen 10 kk.
SittenSINÄ sanot :kulta nyt on se hetki!
Miehellä on mikropenis ja tulee reisillesi (ei ehdi työntää sisään)
Mut onhan se RAKAS!
Olen aina pitänyt seurustelussa sellaista sääntöä, että ensimmäisen 6 kuukauden aikana en suostu mihinkään seksuaaliseen kontaktiin. Tämä on tehokas tapa karsia ns. "pilluhaukat" joille tärkein asia parisuhteessa on seksi.
Miehet, joille tärkein asia parisuhteessa on rakkaus, kumppanuus ja yhdessäolo, jaksavat kyllä odottaa vaikka 3 vuotta (hääpäivään asti) ennen kuin vonkaavat seksiä. Jos mies ei jaksa odottaa ieikä aidosti HALUA odottaa), niin se on sitten täysin väärä mies mulle.
Ja SEURRRRRAAVA kokelas!
Miten pystyt pitämään näppisi erossa ihmisestä johon olet rakastunut/ihastunut??????
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyt pitämään näppisi erossa ihmisestä johon olet rakastunut/ihastunut??????
En ostaisi asuntoakaan näkemättä, miksi sitten menisin naimisiin tai odottaisin pettymystä.
eikä laukea reisille? kirjoitti:
Ja SEURRRRRAAVA kokelas!
Juuri niin. Minäkään en vie naista ensimmäiseen puoleen vuoteen kertaakaan esimerkiksi ravintolaan, joska jos hän tykkäisi ravintolakäynnistä niin toki se tarkoittaa sitä että hänelle tärkein asia on vain syöminen!
-m
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mies ei tee aloitetta?
Seurustelette sen 10 kk.
SittenSINÄ sanot :kulta nyt on se hetki!
Miehellä on mikropenis ja tulee reisillesi (ei ehdi työntää sisään)
Mut onhan se RAKAS!
En näkisi näistä kumpaakaan esteenä parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hukkaan heitettyä aikaa "tapailla" jos itse akti onkin huonoa. Kyllä se pitää testata suht nopeasti ja sen jälkeen katsella sitten tapailua enemmän. Jos se ei toimi, ei toimi mikään. Elämä on lyhyt. Nauttikaa itsestänne ja toisistanne! S*ksi on mahtavaa oikean ihmisen kanssa.
Et ole valmis yhtään opettelemaan yhdessä rakastamasi ihmisen kanssa? Ainiin ei kun blokkaat tunteet, kunnes on heti täydellinen aktitoveri löytynyt.
Seksi todellakin on mahtavaa oikean ihmisen, rakkaan puolison kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta saat vähänkäytetyn, jos ei haittaa ettei seksiä tule paljon olemaan tuon jälkeenkään. Miestä inhottaa kaikki limaiset ja hikiset asiat, ja naiset aika usein muutenkin. Ja on se muutenkin hankala.
Hah. Minulla on ollut samanlainen miesystävä. Luulin pitkään, että tutustuessa paremmin alkaa seksikin sujumaan. Ei siihen 5 vuotta riittänyt. Päinvastoin, hän uskalsi sanoa suoraan ettei ne hommat kiinnosta eikä ole koskaan kiinnostanut.
Muuten olen ap:n kanssa samoilla linjoilla. Haluan tutustua rauhassa ja rakastelu on luonnollista kun sen aika tulee. Mutta riskinä on nämä henkilöt, joille se ei olekaan luonnollista eikä haluttava asia elämässä.
Minunkin miehelläni oli alkuvaiheessa haluttomuutta, ja sai jossain vaiheessa kakaistua, että johtuu siitä kun en meinannut millään laueta. Koki homman työlääksi, mitä se todellakin olikin. Ei muuta kuin sovittiin et itse hoidan klitoris-puolen, johan alkoi homma luistaa loistavasti ;)
Avain on kommunikointi: jutelkaa, jutelkaa ja keskustelkaa! Tyhmää minusta vaihtaa paria, jos asioista ei ole oikeasti edes puhuttu. Asioilla on aina taustasyynsä.
Ihan hukkaan heitettyä aikaa "tapailla" jos itse akti onkin huonoa. Kyllä se pitää testata suht nopeasti ja sen jälkeen katsella sitten tapailua enemmän. Jos se ei toimi, ei toimi mikään. Elämä on lyhyt. Nauttikaa itsestänne ja toisistanne! S*ksi on mahtavaa oikean ihmisen kanssa.