Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua seksiä ennen parisuhdetta. Onko tällaisen naisen mahdollista löytää mies?

Vierailija
01.03.2020 |

Tinderissä ainakin moni mies haluaa seksiä nopeasti ja viimeistään 3. treffeillä... Minulle seksi on tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan ja haluan edetä seksiin vasta, kun minulla on syviä tunteita toista kohtaan. Ei seksi edes kiinnosta ennen sitä. Ajatus seksistä uuden tuttavuuden kanssa jopa ahdistaa. Haluan ensin rakkautta, luottamusta ja sitoutumista toiseen.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelen, että keskustelemalla selviää esimerkiksi onko jotain erikoisia tai erityisiä mieltymyksiä seksin suhteen.

Jos toiselle on ehdoton jees vaikka kakkonen ja toiselle se on ehdoton nou tai ei innosta niin ihan turha on silllon edes seksiin edetä.

Tai jos toisella on joku lateksi-tai kumi-into ja toista se lähinnä naurattaa, niin miksi mennä sänkypuuhiin.

Tottakai se kemia ja yhteensopivuus selviää vasta itse asiassa. Mutta jotkut asiat kyllä selviävät jo ennen sitä puhumalla.

Vierailija
42/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista.

Mutta kysymys onkin millaisen miehen kanssa?

Jos haet parisuhdetta Tinderistä ja 99,99% todennäköisyydellä valkkaamasi miehet ovat sieltä komeammasta päästä, tuskin onnistuu. Ei ne komeat miehet jotka haluavat parisuhteen ja odottavat seksiä Tinderissä roiku.

Jos haussa on "intohimoinen", itsevarma, määrätietoinen, varmaotteinen saalistaja joka tietysti vie seksissä niin tuskinpa odottelee seksiä kuukausikaupalla.

Luultavasti ne miehet jotka sinulle kävisivät, ovat liian ujoja ja kokemattomia sytyttääkseen sinut. Puuttuu viejämiehen otteet ja seksuaalinen dominanssi.

Tai sit roikkuu vuodesta toiseen ;). Itse kun haluan löytää sen oikean, mutta miehenä kovin haasteellista, vaikka olisi kiva ulkonäkö, koulutus ja pituuskin kohdillaan. Seuraa olisi löytynyt, mutta ei parisuhdetta tai henkilöä, josta olisin itse kiinnostunut ja niinpä seksikin jää omalta osalta väliin.

Miehenä pitäisi yrittää kaikkea, mikä liikkuu, mutta itselle tuo vieras tai mahdoton ajatus, koska tiedän aika nopeasti jo profiilin ja henkilön tavatessa, olenko kiinnostunut vai en. Tiedän, että on myös paljon miehiä, jotka haluavat tavata tietysti parisuhdetta etsien, mutta siinä samalla harrastavat seksiä niin paljon kuin sitä vaan irtoaa. Aika haasteellista jotenkin ja varmasti monelle jää aika pska maku koko hommasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun pitää ensin sitoutua ja vasta sen jälkeen voi ottaa selvää onko seksi kanssasi nautinnollista?

Joo ei, ohitan.

Mulle on ihan absurdi ajatus, että jonkun mielestä seksi rakkaan ihmisen kanssa ei voisi olla nautinnollista. Mulle seksi on rakkauden osoittamista ja se rakkaus tekee siitä nautinollista. Ja voihan mieltymyksistä keskustella etukäteen.

Hellyyttävän naiivia ja lapsellista. Vaikka kuinka rakastat ei se takaa seksin laadusta mitään. Toinen tykkää latexista ja D/s leikeistä, toiselle jo valojen jättäminen päälle on liikaa kun lähetyssaarnaajassa sitä rakkautta osoitetaan.

Niin? Siksi näistä asioista voi KESKUSTELLA etukäteen.

Tämä! Pakkoko se on sinne sänkyyn mennä testaamaan, että haetaan nyt täysin eri juttuja.

Pelkällä keskustelula varmistuu että kemiat erotiikkapuolella toimivat?

*huutonaurua*

Samalla logiikalla voisi ohittaa koko deittailun ja todeta että kyllähän sen rakastumisenkin saa selville kun vaihtaa pari whatsapp-viestiä missä todetaan lempikirjat ja horoskooppimerkki. Suoraan siitä vain alttarille, hopihopi.

Toisille kemia on yläpäässä, toisille alapäässä.

Vierailija
44/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun pitää ensin sitoutua ja vasta sen jälkeen voi ottaa selvää onko seksi kanssasi nautinnollista?

Joo ei, ohitan.

Mulle on ihan absurdi ajatus, että jonkun mielestä seksi rakkaan ihmisen kanssa ei voisi olla nautinnollista. Mulle seksi on rakkauden osoittamista ja se rakkaus tekee siitä nautinollista. Ja voihan mieltymyksistä keskustella etukäteen.

Ilmeisesti sulla on sitten käynyt aiempien kumppaneiden kanssa tuuri ja olette sattumalta olleet yhteensopivia. Se ei nimittäin ole millään tavalla itsestäänselvää.

Omituinen sattuma, että kaikista vanhoista ukoista seksi nuoren 18-vuotiaan kanssa on aina yhteensopivaa.  Omituinen sattuma, tosiaan.  

Vierailija
45/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama...

N25

Vierailija
46/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista, miehet haluavat nussia ja "koeajaa" ennen kuin alkavat suhteeseen. Eivät halua tuhlata aikaa mihinkään peleihin jos seksi ei sitten toimikaan. Eikä kyllä sinunkaan pitäisi. On toki poikkeuksiakin mutta et halua sellaista miestä, he suostuvat parisuhteeseen ennen seksiä vain koska on pakko saadakseen edes joskus.

Vierailija
47/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikäviä ja kyynisiä kommentteja tässä ketjussa.

Minulle ei ole ollut ongelma löytää tasokasta miestä, vaikka en mene sänkyyn ennen kuin juttu on edennyt sen verran vakavaksi ettei kumpikaan halua enää tapailla muita.

Seksuaalisista mieltymyksistä keskustellaan yleensä sanallisesti, ja ne kuuluisat kemiat on täysin mahdollista selvittää jo ennen kuin mennään seksiin asti. En edes harkitse parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, joka ei saa minulla sukkia pyörimään jaloissa ihan vaikka ravintolan pöydässä istuessamme. Pari kertaa olen nuorena kokeillut irtoseksiä miesten kanssa, jotka vaikuttivat "ihan kivalta" mutta eivät herättäneet kummempia väristyksiä kehossa, ja kumpikin kokemus oli umpisurkea siihen nähden, mitä olen kokenut parisuhteessa huolellisesti ja kriittisesti valitun kumppanin kanssa.

Ap:lle siis vastauksena, pidä vain rohkeasti pääsi äläkä laske kriteerejäsi. Tyydy ainoastaan tasokkaaseen, itsetunnoltaan terveeseen ja hyväkäytöksiseen mieheen, johon tunnet voimakasta fyysistä vetoa, joka saa sinut kuumaksi pelkällä katseella, ja mikä tärkeintä: jonka kanssa sinulla on erinomainen henkinen yhteys (se on hyvän seksin tärkein perusedellytys). Joudut ehkä odottamaan sopivan miehen tapaamista hieman pidempään, mutta kun tapaat hänet, olet iloinen että et suostunut kärsimättömien jämämiesten panopuuksi odotellessa.

N42

Vierailija
48/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että itselleni mies joka haluaa "testata" minua sängyssä ennen sitoutumista, olisi paha turn off jo siksikin, että tällaisella miehellä ei ole selvästi hajuakaan siitä minkälaista on toimiva seksi ja mistä aineksista se syntyy.

t. 52

Vierailija
49/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nykyisin elämä vaikeaa, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
50/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysiä miehiä kiinnostaa vaan ulkonäkö ja painaminen, ei niitä kiinnosta kuka sä olet ihmisenä, tunteet tai muut. Jossei piparii saa heti, siirtyvät seuraavaan ja haukkuvat sut rajoittuneeks lehmäks. Parempi olla ilman.

Vierailija
51/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehkä kirjoittanut aiemmin jotain samansuuntaista, mutta suhteeseen sitoutuminen on kuitenkin pelkkä sanallinen sopimus, joten se mies voisi ihan yhtä hyvin jättää sinut heti seksiä harrastettuanne.

Ymmärrän, että haluat edetä asiassa oman fiiliksen mukaan, mutta aikuiset ei-uskovaiset olettavat tapailuun kuuluvan seksin ja sen yhteensopivuuden testaamisen.

Seksiä antamalla tai pihtaamalla ei ketään miestä saada tai pidetä. Mikäli löydät tuollaisen miehen, suurella todennäköisyydellä mies ei ole kovin kiinnostunut seksistä tai omaa jotqin ongelmia sillä saralla.

Vierailija
52/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta. Miksi ihmeessä nainen suostuisi kaikenlaisten miesten koepanoiksi vaan sen tähden kun miehet niin haluavat? Selityksenä on, että mies ei odota/jaksa odottaa kovin monia treffejä ennen seksiä. No sittenhän eivät jaksa, voi voi.

Minusta taas on aivan kamala ajatus mennä sänkyyn jokaisen miehen kanssa joiden kanssa on juonut kahvit, viettänyt illan ravintolassa, johon on halunnut tutustua synkkaako yhtään jne.

Naisella on oikeus valita milloin ja kenen kanssa menee seksiin saakka.

Toki on miehille myös oikeus olla tapaamatta toista tai kolmatta kertaa naista, joka ei halua heti kättelyssä seksiä, mutta tuskin nainen siinä kovin paljon menettää.

Kukin ihminen saa valita tekonsa ja kumppaninsa oman ajatusmaailmansa ja arvojensa mukaan.

Vierailija
53/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Miksi ihmeessä nainen suostuisi kaikenlaisten miesten koepanoiksi vaan sen tähden kun miehet niin haluavat? Selityksenä on, että mies ei odota/jaksa odottaa kovin monia treffejä ennen seksiä. No sittenhän eivät jaksa, voi voi.

Minusta taas on aivan kamala ajatus mennä sänkyyn jokaisen miehen kanssa joiden kanssa on juonut kahvit, viettänyt illan ravintolassa, johon on halunnut tutustua synkkaako yhtään jne.

Toki on miehille myös oikeus olla tapaamatta toista tai kolmatta kertaa naista, joka ei halua heti kättelyssä seksiä, mutta tuskin nainen siinä kovin paljon menettää.

Kukin ihminen saa valita tekonsa ja kumppaninsa oman ajatusmaailmansa ja arvojensa mukaan.

Tämä! Hyvin sanottu. Miettikää nyt miehet vähän tarkemmin. Haluatteko naisen, joka on pannut lähes jokaisen deittikumppanin kanssa? Taas yksi miesten kalsoistandardeista! Että parisuhdetta ei synny ilman ns koeajoa, ja silti odotatte ettei tuleva kumppani ole jakanut tavaraansa joka ukolle. Taas ihan idioottia ajatuksen juoksua! Ensin pitää antaa ja ei saisi kuitenkaan antaa...

Vierailija
54/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, ohitan.

Ilmeisesti sulla on sitten käynyt aiempien kumppaneiden kanssa tuuri ja olette sattumalta olleet yhteensopivia. Se ei nimittäin ole millään tavalla itsestäänselvää.

Omituinen sattuma, että kaikista vanhoista ukoista seksi nuoren 18-vuotiaan kanssa on aina yhteensopivaa.  Omituinen sattuma, tosiaan.  

Eihän se mitään sattumaa ole. Seksihalut menevät hyvin yksiin selvästi nuoremman kanssa kun vanhoja ämmiä ei panohommat kiinnosta.

Tutkittu juttuhan oli, että seksuaalisilta haluiltaan yhteensopivimmat parit ovat parikymppinen mies + ikänainen ja parikymppinen nainen + ikämies, mutta aivan toisin perustein kuin edellinen kirjoittaja sanoo. Naisten halut nimittäin keskimäärin kasvavat iän myötä ja miesten laskevat.

Vierailija
55/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä kuitenkin suurin ongelma on se, että ajatus seksistä ennen parisuhdetta ahdistaa. Ei ole normaalia ja harva nainekaan tuohon suostuu vaikka palstamammat täällä tykkäävätkin jeesustella.

Vierailija
56/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua seksiä ennen avioliittoa. Ei ole ollut ongelmaa löytää mies.

Rohkeasti kerrot vaan standardisi, näin saat heti selville kuka on jäädäkseen ja kuka ei.

Mäin minullakin.

Vierailija
57/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Hyvin sanottu. Miettikää nyt miehet vähän tarkemmin. Haluatteko naisen, joka on pannut lähes jokaisen deittikumppanin kanssa? Taas yksi miesten kalsoistandardeista! Että parisuhdetta ei synny ilman ns koeajoa, ja silti odotatte ettei tuleva kumppani ole jakanut tavaraansa joka ukolle. Taas ihan idioottia ajatuksen juoksua! Ensin pitää antaa ja ei saisi kuitenkaan antaa...

Idiotismia on kirjoittamasi valheellisen dikotomian idiotismin viljely etteikö olisi muita vaihtoehtoja kuin avata sakset ensimmäisen kahvikupin juonnin jälkeen, tai sitten odotella kuukausia kunnes on päätetty olla pari.

Vierailija
58/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua seksiä ennen avioliittoa. Ei ole ollut ongelmaa löytää mies.

Rohkeasti kerrot vaan standardisi, näin saat heti selville kuka on jäädäkseen ja kuka ei.

Mäin minullakin.

Siis ”Näin” piti olla

Vierailija
59/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä naisia! Miksi seksistä pitää tehdä niin erityinen asia. Miksi ei voi vaan nauttia ilman, että pitää olla jo lupautunut vaikka mihin. Mites muuten sitten, jos seurustellaan ja tuleekin beti ilmi, ettei seksuaaliset mieltymykset kohtaa ollenkaan. Kyllä nämä asiat pitää selvittää ennakkoon, jotta ei tule turhia pettymyksiä.

Vierailija
60/190 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä kuitenkin suurin ongelma on se, että ajatus seksistä ennen parisuhdetta ahdistaa. Ei ole normaalia ja harva nainekaan tuohon suostuu vaikka palstamammat täällä tykkäävätkin jeesustella.

Niin että ei ole normaalia, jos käytännössä tuntemattoman ihmisen kanssa seksin harrastaminen ei tunnu hyvältä ajatukselta?

Voi hitsi, todellakin kannattaa unohtaa pariutumiskuviot kokonaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi