Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet lievästi ylipainoisesta naisesta?

Vierailija
29.02.2020 |

Mitä ajattelet, kun näet lievästi ylipainoisen naisen? Ajatteletko esimerkiksi, kuinka hän olisi kauniimpi laihempana? Vai onko kyseinen nainen sinulle kuin ilmaa (jos olet mies)?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele lievä ylipaino.

Tai näytä esimerkkikuva mielestäsi lievästi ylipainoisesta naisesta.

Sinänsä bmi ei kerro vielä mitään.

Eikä edes naisen oma mielipide omasta painostaan.

Esim deittipalstoilla näkee paljon naisia jotka ovat omasta mielestään vain "kurvikkaita" mutta oikeasti jo niin lihavia että se nakertaa haluttavuutta.

Vastapainoksi on ilmeisesti ylikriittisesti itseensä suhtautua, sellaisia jotka oikeasti ovat kurvikkaita mutta silti miellyttävän naisellisen näköisiä, mutta luonnehtivat itseään lihaviksi/pyöreiksi.

Lievä ylipaino eli BMI yli 25 mutta alle 30. Hieman ylipainoinen siis. Ei niissä niin suuria eroja ole. Toki miehen näkökulmasta on varmaan merkitystä sillä, onko rinnat suuret vai pienet.

Vierailija
22/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää on se alle tai aböyt 30, peli ei ole vielä menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks maindaa mitä muut maindaa.. 🤔

Vierailija
24/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeasti lievää, maksimissaan 10 kiloa ylimääräistä niin enpä ajattele mitään erityistä ainakaan sen pohjalta. Voisin katsoa kiinnostuneenakin. Jos taas on kunnolla ylipainoa mutta nätit kasvot, niin ajattelen joskus että onpa sääli, tuokin voisi olla niin hyvännäköinen nuori nainen. 

Vierailija
25/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitkä ura terveydenhuollon riesana tiedossa, ja se ei ole lievää ylipainoa kauaa.

Vierailija
26/27 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli vuosia syömishäiriö, ja yritin itse naisena olla laihempi. Ällötti itseni  ja kammosin läskejäni. Sitten, paraneminen alkoi ja hyväksyin itseni. Pakkomielteinen suhtautuminen ruokaan alkoi kadota. Ahmiminen katosi ja pääsin ahmimishäiriöstä normaalipainoon takaisin.Aikanaan ihmettelin miten joku voi olla ylipainoinen ja kantaa itseään ylpeydellä. Nykyään olen kateellinen niille ihmisille jotka kantaa itsensä ylpeydellä, painosta viis. Itse vain häpesin silloin itseäni, ja tunsin itseni rumaksi ja yritin kaikin keinoin peittää kilojani peittävillä vaatetuksilla. Kauneus ei ole kiinni kiloista, niin ajattelen nykyään.

On ihan sairasta, kuinka naisten kiloja kytätään. Kun itse olin pyöreämpi ja nuorempi. saatoin saada "onpa sulla iso perse" kommentteja miehiltä. Ei avittanut sitä huonoa oloa mitä itsestä tunsi muutenkin. Nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun ukon heitot ulkonäöstäni.

Vierailija
27/27 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti posiviisiä tunteita. Jos mahdollista yritän luoda katsekontaktin ja hymyillä. Marketissakin jos hiljaista valitsen kassan jossa vähän pyöreämpi nainen ja hymyilen ja juttelen jotain jos se vaan on luontevaa.

Pidätkö heistä siksi, kun ajattelet, että lihavat ovat leppoisia? Ajatteletko, että lihava nainen on

ystävällisempi siksi ettei ole niin paljon valinnanvaraa seuransa suhteen?

Mun mielestä hyvällä itsetunnolla varustettu lievästi ylipainoinen nainen on todella kaunis. Jotenkin kun heitä näkee haluaa piristää jos se on vaan mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän