Sinä joka jätät esim RAXissa pitsan reunat syömättä jätätkö myös koton pitsasta reunat syömättä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kotona ei tehdä "reunoja" pizzaan, sielläkin on täytteitä.
Niin siis piirakkaan eikä pizzaan.
Rax... hyi v*ttu tuli mieleen minkä näköiset suomi-neidot sinne lyllertää...
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Rax voisi antaa reunat kenneliin yms?
Kysy sieltä minne hukka ruoka menee ?
Eikö se olisi tärkeää, että se menisi hyötykäyttöön, vaikka sioille.
Zinc
Ei pahoja osia sen takia ole pakko käyttää, jos ne vain fiksusti uuskäytetään. Ehkäpä ne voisivat kelvata työttömillekin ?
Ravintoloiden ruoantähteitä ei ole saanut enää käyttää tuotantoeläinten ruoaksi yli kymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset syökö raksissa älkääkä varsinkaan norjalaisomisteisessa kotipizzassa vaan viekää mielummin rahanne ahkerille ja mukaville kebabyrittäjille<3
Niille geelitukille en anna senttiäkään. Ennemmin kannan rahani Ørjanille kuin Ahmedille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kotona ei tehdä "reunoja" pizzaan, sielläkin on täytteitä.
Niin siis piirakkaan eikä pizzaan.
Piirakassa on reunat ja se tehdään piirakkavuokaan. Pizzassa välttämättä ei ole reunoja ja se paistetaan uunipellillä tai pizzakivellä.
En ole käynyt Raxissa yli 20 vuoteen. Enkä luultavasti tule käymäänkään. Ala-arvoista ruokaa.
Tyttärellä oli lapsena hyvä selitys sille miksi reunoja ei saa syödä. Ne laittaa pierettään.
Aikuinen ihminen, joka ahmii pizzaa buffetissa ja jättää lautasensa reunalle pizzanreunapinon, antaa minulle aina jotenkin henkisesti jälkeenjääneen kuvan. Anteeksi oikeat kehitysvammaiset, tiedän että monilla teistä on paremmat tavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset syökö raksissa älkääkä varsinkaan norjalaisomisteisessa kotipizzassa vaan viekää mielummin rahanne ahkerille ja mukaville kebabyrittäjille<3
Niille geelitukille en anna senttiäkään. Ennemmin kannan rahani Ørjanille kuin Ahmedille.
Olet oksettava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava!
Sinä olet oksettava niiden kebabiesi kanssa.
Syön reunat vain jos niissä on juustoa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen, joka ahmii pizzaa buffetissa ja jättää lautasensa reunalle pizzanreunapinon, antaa minulle aina jotenkin henkisesti jälkeenjääneen kuvan. Anteeksi oikeat kehitysvammaiset, tiedän että monilla teistä on paremmat tavat.
Et saa anteeksi, keksi parempia haukkumasanoja juntti!
Vierailija kirjoitti:
Syön reunat vain jos niissä on juustoa sisällä.
Kebab paikan pizzoissa on reunoissakin sissijuustoa.
Aloitan pizzan syömisen pizzan keskeltä. En syö reunoja. En vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran kun olen vienyt lapset raxiin heidän toiveestaan, olen lähinnä syönyt salaattiaineksia, ja ehkä pari siivua pizzaa ja kyllä, aina jätän ne kuivat, mauttomat reunat syömättä.
Ja vien rahani kansallisuuteen katsomatta sille yrittäjälle jolla on paras ruoka.
Yritän näin, jos lautanen on riittävän iso. Useimmiten jaan ehjän kehän 3 osaan, koska se kehä tippuisi muutoin lautaselta pöydälle.
Tämä kehäjuttu koskee lähinnä ravintolasyömistä, kun mulla on kokonainen pizza. Kotona pizza jaetaan heti osiin perheenjäsenten kesken.