Mitä shampoota käytät!
Käytätkö hoitoainetta hiuksillesi? Mun kotona käytetty Linna shampoota ja käytän mun perheellä myös sitä. Nykyään saa myös hoitoainetta Linna merkiltä.
Kommentit (64)
Hienoa ruisjauhoa ja välillä soodaa ja etikkaa
Lorealin Elvital normaaleille hiuksille ja anti-damage. Samoin XZ lastenshampoo vihreä Angry Birds ja aikuisten omena. Garnier Responsit sopii myös hiuksilleni. Tykkään kokeilla uusia, tekee hyvää hiuksille kun vaihtelee. Seuraavaksi aion kokeilla Lidlin shampoita.
Etsinnässä shampoo mikä on hyvä hyvin helposti takkuuntuville hiuksille!
Madaran nourish and repair shampoo ja hoitoaine. Pysyy päänahka hyvänä ja hiukset on helppo kammata. Linnaan en ole koskenut kymmeneen vuoteen, kun se pesi niin karheaksi ja takkuiseksi hiukset.
kolmecosmetics nettlemarya ja kehäkukka+sitrus palashamppoita :) suomalaista käsityötä ja ei jää muovipulloja
Linna shampoo koivu aiheutti minulle ihan hirveän silmäkivun!
Aussien jotain en muista mitä. Ja pari kertaa viikossa Four Reasonsin vaaleille hiuksille tarkoitettua ”hopea”sampoota ja -hoitoainetta.
8v tyttö käyttää myös Aussien tuotteita, mutta en muista niistäkään mitä ovat. Eri kuin minulla.
Miehellä on joku head and shoulders 2in1 sampoo.
Erittäin Hieno Suomalainen tuuheuttava shampoo (Appelsiininkukka & Vehnä).
Tuuheuttaa oikeasti hentoisia hiuksia ja pesuvälit pidentyneet!
Garnier Fructis Goodbye damage shampoo ja hoitoaine.
Yleensä sitä mitä puolisoni on meille ostanut. Nyt jo pitempään Fanolan (keltainen) shampoo ja hoitoaine.
System four, shampoo ja hoitoaine, eikä ole enää näkynyt hilsettä.
Varo Linnaa! kirjoitti:
Linna shampoo koivu aiheutti minulle ihan hirveän silmäkivun!
No hitto!! Oon vähän miettinyt, että vika taitaa olla Linnan koivussa, koska silmiä alkaa kirvellä n. puoli tuntia hiusten pesun jälkeen. Eikä se oo ihan tavallista kirvelyä, sellasta tosiaan vähän kivunsekaista.
Ei siis meille enää tätä, vaikka tuoksu onkin hyvä.
Suomessa Fairy (original tai hajusteeton), ulkomailla Johnson's Baby Shampoo (oranssinruskea sävy), jälkimmäisessä on taivaallinen tuoksu!
Famo Töyhtöhyypiö palashampoo
Famo Sydänkäpy hoitoainepala
Tyrnimarja shampoo, tuoksuu niin hyvälle..
Halpaa.
Nyt kun täytyy kiristää vyötä niin säästän pesuaineissa enkä osta niitä kalliita mitä ennen ostin.
Tärkeintä että tukka on puhdas ja puhdistuu se sillä halvallakin shampoolla.
Mitä sattuu ostamaan. Nyt on joku patsuli-palashampoo.
Vierailija kirjoitti:
Etsinnässä shampoo mikä on hyvä hyvin helposti takkuuntuville hiuksille!
Osta mitä vaan kosteuttavaa shampoota. Kuivat hiukset takkuuntuvat helposti.
Mitä sattuu saunassa olemaan.