Mitä shampoota käytät!
Käytätkö hoitoainetta hiuksillesi? Mun kotona käytetty Linna shampoota ja käytän mun perheellä myös sitä. Nykyään saa myös hoitoainetta Linna merkiltä.
Kommentit (64)
Tresemmen sulfaatiton shampoo, hiukseni ovat värjätyt, kuivat ja luonnonkiharat.
Tuosutonta erittäin hieno suomalainen shampoo ja hoito
Linna shampoota. Vain ja ainoastaan. Koko perhe.
Linna shampoossa on myös koivu ja mustikka nykyisin vaihtoehtona.
Linna shamppoo on ehdoton ykkönen, pesee hyvin, jättää kauniin kiillon, ei kirvele se ilmiä, kotimainen tuote.
Itsellä TRESemmen shampoo ja hoitoaine, haju on miellyttävä, ei silikonia ja hiukset eivät kuivuessaan pölähdä pörröiseksi ja karheaksi.
Shampoo:
https://www.luxplus.fi/tuote/tresemme-botanique-nourish-replenish-shamp…
Hoitoaine:
https://www.tokmanni.fi/hoitoaine-400-ml-botanique-nourish-and-replenis…
Loreal Elvital punaista shampoota ja hoitoainetta.
Linna.merkki kirjoitti:
Mä en mitään vankilashampoita käytä.
Linna shampoo on perinteinen tuote.
On saanut nimensä Lastenlinnan sairaalasta. Kyseinen sairaala sijaitsee Helsingissä. Nimi ei siis tule vankilasta....
Linna shampoo on kehitetty yhtestyössä Lastenlinnan kanssa, pullon kyljessä on kuva sairaalan päärakennuksesta.
Linna shampoota valmistetaan Turussa.
Famon Haituva-shampoopalaa ja Takku/Hapsu/Pörrö-hoitoainepalaa, mitä nyt sattuu Sellon Lifessä olemaan hajusteettomana. Jätettävänä No Nothing hoitosuihke (Sokokselta) ja Olaplexin jätettävä voidemainen (tai Bonacuren legendaarinen latvasuoja). Herkkä, helposti rasvoittuva päänahka ja luonnonkihara kuiva hius. Värjään hennalla, välillä laitan raitoja värinpoistoaineella.
Linna shampoota on myyty jo vuodesta 1962 lähtien, turvallinen tuote.
Linna shampoo sarjassa on myös lasten shampoo villivadelma.
Kotimainen, turvallinen vaihtoehto.
System 4 climbazole 2 Shampoota ja Linna Shampoota vuoroviikoin. Minulla on ongelmiin taipuvainen iho ja tuo kombo pitää päänahan kunnossa. Pelkkä System 4 shampoo toimisi myös, mutta on aika kallista yksistään.
Tykkään Linna shampoosta myös. Löysin myös suihkugeelin tätä sarjaa. Ihana tuoksu. Käsittelemättömät pitkät hiukset. Koko perhe käyttää samaa shampoota. Mies osti aiemmin parturista jotain kallista Redkenin shampoota. Sai hilseongelman. Sitten siirtyi Ketastasen hilse sarjaan. Ei ollut sekään hyvä.
Pirkka perheshampoo Citrus, Linna shampoo, ainakin näitä on tullut viime kuukauden aikana ostettua.
Vain kampaamotuotteita. Tällä hetkellä on käytössä Sebastianin hydrate shampoo ja hoitsikka
Big sexy hair shampoo, hoitoainetta laitan ensin.
Vierailija kirjoitti:
System 4 climbazole 2 Shampoota ja Linna Shampoota vuoroviikoin. Minulla on ongelmiin taipuvainen iho ja tuo kombo pitää päänahan kunnossa. Pelkkä System 4 shampoo toimisi myös, mutta on aika kallista yksistään.
Käytän kanssa Systeme 4 -shampoota, on hyvä kutisevalla päänahalle. Olethan huomannut että tuota saa aina Sokokselta tarjouksena sen 500ml putelin esim. Helli hiuksia -viikoillta ja usein muutenkin.
Lisäksi Wellan kosteuttava hoitoaine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kanssa Systeme 4 -shampoota, on hyvä kutisevalla päänahalle. Olethan huomannut että tuota saa aina Sokokselta tarjouksena sen 500ml putelin esim. Helli hiuksia -viikoillta ja usein muutenkin.
Lisäksi Wellan kosteuttava hoitoaine.
Kiitos vinkistä! En ole huomannut tuollaista.
Erittäin hieno suomalainen tervashampoo. Pesen hiukset 2-3 päivän välein, hoitoainetta en käytä. Ihanan sileät ja tuuheat hiukset tulee, ja pysyy hyvänä sen pari päivää, hiuspohjakin vihdoin tottunut ja ei rasvoitu enää tuolla aikavälillä ainakaan.
Plantur 39, sekä shampoo että hoitoaine. Valitettavasti sitä saa Suomessa vain apteekista, eli on kallista. Mutta vinkki: tilaan Saksasta, jo yhden pullon hintaero Suomen hintoihin kattaa toimituskulut.