Millainen ihminen on henkisesti vahva?
Kommentit (5)
Henkisesti vahva hyväksyy omat negatiiviset tunteet. On vaikeaa mutta viisaampaa kohdata se kaikki viha ja suru ja häpeä mitä me kaikki koemme, kuin että sen lykkää jonnekin aivojen perukoille ja yrittää paeta sitä.
Palstaltako tosissaan kysyt. Buahhahhahh!
Se tulee vain pitkän iän mukana ja se vahvuus kyllä vaihtelee eri elämäntilanteiden mukaan. Kukaan ei ole niin vahva ettei voi romahtaa jos tulee suuria elämän muutoksia mm. vakavia sairauksia tai turvallinen parisuhde hajoaa. Mielenterveysongelmia voi tulla ihan kenelle tahansa kun entinen ystäväni sanoi ettei hänelle tule koskaan ja oli niin ylimielinen etten hänen seuraansa kaivannut enään ollenkaan. Minulla on hyvä parisuhde joka on kestänyt ikäkriisit kummaltakin meiltä ja minulla on ollut mielenterveysongelmia ja sairauksia niin etten ole niiltä välttynyt. Nyt olen kuitenkin toipunut niistä ja on hyvää aikaa taas sitten tuli tilalle kamalat vaihdevuosioireet joihinka oli pakko hakea estrogeeni korvaushoitoa. Vaihdevuosi oireista olen huomannut että kuinka kamala tabu se on vieläkin niin että harva puhuu niistä ja katsotaan kuin hullua jos niistä puhuu.
En tiedä mutta patŕik håkàns sanoi että ķàmèlínpásķà on hyvä asia!!!!
Mene tietämään sitten!
Coronavirus synnyttää mutaatio lapsia joita kirkkohopean varkaat rakastavat muukalaisuudellaan ja kaikella teidän hyväksymällä kohteliaisuudella.🐫
Sellainen joka ei henkisesti luovuta tai lopeta uskomasta ja yrittämästä ainakaan pitkäksi aikaa. Heikko jää vain makaamaan tuleen yrittämättä pyrkiä eteenpäin koska kaikki on muutenkin pilalla. Henkisesti vahva tarpoo epätoivoisessa tilanteessakin eteenpäin.
Kaikki tunteet, myös ajoittainen epätoivo, ovat kuitenkin vahvallekkin sallittuja.