Joku someinfluencceri: "Mun on pakko kertoa, kun mä olin ihan järkyttynyt tästä asiasta. Mä latasin tän Tinderin vuorokausi sitten ja mulle on tullut 2900 tykkäystä. Järjetöntä"
"hän kuitenkin päätti ladata itselleen sovelluksen Gold-version, joka pitää sisällään muutamia ilmaisversiosta poikkeavia ominaisuuksia.
– Se maksaa 16 euroa kuussa. Jos sä oot yli 30, se maksaa tuplaten enemmän. Tää on tosi mielenkiintosta. Mä nään etukäteen, ketkä on tykännyt musta. Mulle tulee ikään kuin valikko, mistä mä voin valita miehiä, jotka on swaipannu mut oikeelle, Veronica hehkutti.
Veronica ei kuitenkaan ehtinyt viihtyä Tinderissä kuin noin vuorokauden verran, kun hän oli jo saanut sovelluksessa kirjaimellisesti tuhansia tykkäyksiä sen muilta käyttäjiltä.
– Mun on pakko kertoa, kun mä olin ihan järkyttynyt tästä asiasta. Mä latasin tän Tinderin vuorokausi sitten ja mulle on tullut 2900 tykkäystä. Järjetöntä, Veronica päivitteli.
– Anteeksi, mutta tuo käy työstä, jos sä käyt nämä kaikki läpi, nauroi puolestaan Sita."
https://www.is.fi/viihde/art-2000006423158.html
Eikö Tinder muka ole naisten karkkikauppa?
Kommentit (12)
Naiset maksaa Tinder Goldista. Heh. Sijoittajille hyvä tieto. Osake on noussut 5v aikana n. 5x, suurimmaksi osin naisten maksamisen takia. Heh.
Luulin että miehet maksavat tinderistä, mutta naiset tekevätkin sitä.
No ehkä jonkun 23-vuotiaan instabloggaaja vai mikä tämän titteli on. Siis nuori, nätti, statusta ja julkkis niin kait nyt sitten. Samaahan sanoi se Mari Valosaari että tuli tuhansia liketyksiä.
Ja miehet ei muka ole statuksen ja julkkisten perässä....
Jos miehet olis karkkia, niin sitten olisi karkkikauppaan verrattavissa.
Siis mitä?! Gold maksaa yli 30 v naisille kaksin verroin?! Ryhdyn tinder.boikottiin. n33 ilmaisversiolla
Miehet on samalla lailla julkkisten perään kuin naiset.
Vai kokeili some-koronavirus jotain pano-appia? Etusivu uusiksi!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?! Gold maksaa yli 30 v naisille kaksin verroin?! Ryhdyn tinder.boikottiin. n33 ilmaisversiolla
Minusta tuntuu, että tuo oli somevaikuttajalta väärää tietoa.
Se on 31e kk jos otat vain kuukauden maksupläänin, mutta 16e kk jos otat suorilta 6kk maksudiilin. Tai jotenkin näin.
Se veloitetaan siis heti, joten tottakai he haluavat että ihmiset ottaa heti pitkän plänin.
Veronica on ihana. Ja mm. viime vuonna sai Vuoden radiojuontajapalkinnon. Näin vanhempana naisenakin ihailen kovasti tätä nuorta naista.
Hän myös pyysi vihaajilta armoa, koska asia oli hyvin tunteellinen hänelle.
Tinder kusettaa. Ilmaisversio on parempi kuin maksullinen. Sain 1 087 matchia 11 päivässä miehenä.
Miksi tinder kusettaisi? Koska jo maksavat eivät voi maksaa lisää. Ne jotka ei maksa, voivat maksaa. Heiltä he haluavat rahat ja siksi laittaa kutkuttavan määrän tykkäyksiä.
Sama kun se, että uusi profiili saa paljon likejä ekan parin vuorokauden aikana. Uusia käyttäjiä houkutellaan maksamaan. Mutta jos profiilin poistaa ja tekee uuden, ei saa tätä hyötyä.
Tinder nimittäin säilyttää tietojasi 90 päivän ajan ja rankaisee systeemin "väärinkäytöstä". Siksi pidän 90 päivän tauon ja lataan uudestaan toukokuun lopussa.
M27
Vierailija kirjoitti:
Veronica on ihana. Ja mm. viime vuonna sai Vuoden radiojuontajapalkinnon. Näin vanhempana naisenakin ihailen kovasti tätä nuorta naista.
Hän myös pyysi vihaajilta armoa, koska asia oli hyvin tunteellinen hänelle.
Ja siis ei, ei ollut tuo rahajuttu hänelle tunteellinen vaan sinkkuna oleminen ja, se, että haluaisi olla suhteessa. Mutta TInderissä oleminen ei ole kuitenkaan hänelle tällä hetkellä ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Tinder kusettaa. Ilmaisversio on parempi kuin maksullinen. Sain 1 087 matchia 11 päivässä miehenä.
Miksi tinder kusettaisi? Koska jo maksavat eivät voi maksaa lisää. Ne jotka ei maksa, voivat maksaa. Heiltä he haluavat rahat ja siksi laittaa kutkuttavan määrän tykkäyksiä.
Sama kun se, että uusi profiili saa paljon likejä ekan parin vuorokauden aikana. Uusia käyttäjiä houkutellaan maksamaan. Mutta jos profiilin poistaa ja tekee uuden, ei saa tätä hyötyä.
Tinder nimittäin säilyttää tietojasi 90 päivän ajan ja rankaisee systeemin "väärinkäytöstä". Siksi pidän 90 päivän tauon ja lataan uudestaan toukokuun lopussa.
M27
Kyllä. Onhan se selvää, että tässä on tällaisia algoritmejä. Sovelluksen tarkoitus kun on takoa rahaa, joten tottakai se toimii näin. On taidettu aika monesti jo paljastaa tämä sovellus ja miten se manipuloi seurankipeitä maksamaan roposiaan tästä. Eikä ole mitenkään kovin pieni summa sovellukselle tuo +30e / kk.
Pitkää maksusuunnitelmaa kun ei ole järki ottaa, kun mitä jos tapaat jonkun heti ekan kk aikana, niin ne loput maksetut kuukaudet menee sitten hukkaan. Se suunnitelma minkä otat, pitää maksaa myös kokonaisuudessaan heti.
Onhan se