Mistä pyhimys tietää, että tyttöjen isänä on helpompaa kuin poikien?
Vai onko se hänen lehtolapsi sitten poika?
Itsellä on poikalapsi ja olen ajatellut, että pojan kasvattaminen lienee helpompaa kuin tytön. En väitä kuitenkaan, että tietäisin asiasta kun ei muusta ole kokemusta.
Kommentit (29)
Ehkä jättää tyttölapsensa lasten äitien hoidettaviksi? Poikalapsen kanssa kokisi, että edes kerran kesässä pitäisi potkia palloa tai mennä ongelle?
Ehkä sillä on jossain vielä poikakin, mistäs sitä tietää.
Hyvä kysymys, jos kerran virallisesti on vaan tyttöjä.
No voin kertoa, että helpoin lapsi on ollut poika. Molempia on ja kaksin kappalein.
Silti en sano, että pojat on helpompia, sillä johtuu ihan yksilöstä. Muutoinkin ihan typerää verrata noin.
Minäkin ihmettelin. Tytöstä on huolta enemmän jo mashdollisien raskauksien myötä. Lisäksi omani on uhannut hakata pääni muusiksi.
Miehen siskolla kaksi lähes samanikäistä tyttöä kuin meidän pojat. Kyllä minulla on hyvät perusteet väittää, että meillä on päästy paljon, paljon helpommalla - sanotaan sen jälkeen kun ovat täyttäneet viisi vuotta. Tytöt olivat siihen asti rauhallisempia ja sen jälkeen alkoi uhmat, vaikeudet ja murrosiässä nuo tytöt olivat niin vaikeita, että toinen piti jopa sijoittaa.
Jos luet haastattelun, siellä hän sanoo, että ei osaa ajatella itseään pussailemassa 12-vuotiasta poikaa.
Äideillä monesti on helpompi suhde poikiinsa, iseillä tyttöihin.
Niin, kun tämä "pahimus" ei saanut itse poikia. Helppoahan se on ympäri kyliä tyttöjä tehtailla eri naisille. Ja näillä tytöillä ei ole helppoa, jos isänsä pyylevän olemuksen ja pulloposket perivät.
Minusta on typerää sanoa noin ylipäänsä kummastakaan sukupuolesta. Lapsi voi olla helppo tai vaikea. Olemmehan kaikki yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun tämä "pahimus" ei saanut itse poikia. Helppoahan se on ympäri kyliä tyttöjä tehtailla eri naisille. Ja näillä tytöillä ei ole helppoa, jos isänsä pyylevän olemuksen ja pulloposket perivät.
Ei olisi tuon näköisellä pojallakaan sen helpompaa, ellei sattuisi olemaan julkkis.
Pojan äitinä ajattelen että poika on helpompi. Mutta toisaalta voihan se olla niinkin että kun kasvatettava on samaa sukupuolta kuin itse, niin joutuu kohtaamaan niitä samoja ongelmia, mitä itse on joutunut läpikäymään, ja se tuntuu haastavalta? mutta ei tuollaista varmastikaan voi yleistää.
Oman kokemuksen mukaan tytöt voivat olla tosi hankalia murrosiässä. Mutta eihän tämä nyt kaikkia tyttöjä koske.
Tälle isälle kaikki naiset ovat helppoja. Niin kuin näköjään ovat olleet. Että p.llua tulee. Varmasti opettaa kaikille tyttärilleen tämän asenteen.
Mistä tämä pyhimys tietää, että on isä?
Vierailija kirjoitti:
Minä kun katselen omia sekä kavereiden lapsia - joista kaikki täysi-ikäisyyden molemmin puolin - niin kyllä pojat ovat otoksena helpompia. Tytöt vääntää ja marisee ja uhmaa.
Miksi sinä olet sitten semmoinen marisija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun katselen omia sekä kavereiden lapsia - joista kaikki täysi-ikäisyyden molemmin puolin - niin kyllä pojat ovat otoksena helpompia. Tytöt vääntää ja marisee ja uhmaa.
Miksi sinä olet sitten semmoinen marisija?
Koska olen tyttö.
"Toisen lapsen syntymän jälkeen Mikko on huomannut, että tyttöjen isänä on helpompaa kuin poikien.
– Isänä tytöille on helpompi osoittaa kiintymystä. Osaisinko olla yhtä pehmeä pojalle, pussaisinko sitä vielä 12-vuotiaana, en tiedä."
Mistä me tiedämme kuinka toimittaja katsoi parhaaksi kirjoittaa tuon artikkelinsa.
Ootko sä ap mies vai nainen?