Mistä pyhimys tietää, että tyttöjen isänä on helpompaa kuin poikien?
Vai onko se hänen lehtolapsi sitten poika?
Itsellä on poikalapsi ja olen ajatellut, että pojan kasvattaminen lienee helpompaa kuin tytön. En väitä kuitenkaan, että tietäisin asiasta kun ei muusta ole kokemusta.
Kommentit (29)
En tajua mitä vaikeaa pojissa on? Minulla on useampi poika ja niitä helpompi hoidettava olisi enää kivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun katselen omia sekä kavereiden lapsia - joista kaikki täysi-ikäisyyden molemmin puolin - niin kyllä pojat ovat otoksena helpompia. Tytöt vääntää ja marisee ja uhmaa.
Miksi sinä olet sitten semmoinen marisija?
Koska olen tyttö.
Okei. Kunnon sovinisti-pas.ka ja ällötys olet myös, yök. Toivottavasti sulla ei ainakaan ole lapsia. Minä en ole mikään marisija eivätkä tyttärenikään, sussa on varmaan jotain mennyt pieleen.
En todellakaan ole sovinisti. Minulla on kaksi poikaa. Ja ihan kokemuksesta vertaan heitä noihin kavereiden kiukutteleviin tyttöihin.
Minun jo aikuiset poikani eivät ole koskaan haukkuneet minua, pyytäneet rahaa rahan perään, ostaneet kaikkea heittääkseen sen kaiken suoraan roskiin, haukkuneet asuntoamme tai asuinpaikkaamme, vaatineet tekemään jotain koko ajan, luuhanneet yötä myöten jossain tulematta kotiin....
Ja mistä se voi tietää helppoudesta, kun omia poikia ei ole.
Mulla tyttö ja poika, olen itse nainen ja koen päässeeni pojan kanssa helpommalla, toki nyt tytön ollessa yli 10-v reilusti on meille tullut omia tyttöjen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä se voi tietää helppoudesta, kun omia poikia ei ole.
Mielipiteet harvemmin perustuu tietoon, enemmänkin siihen että musta nyt tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mitä vaikeaa pojissa on? Minulla on useampi poika ja niitä helpompi hoidettava olisi enää kivi.
Ottakaa kivi :) se on mukava lemmikki, aika hiljainen mutta tosiaan helppohoitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jättää tyttölapsensa lasten äitien hoidettaviksi? Poikalapsen kanssa kokisi, että edes kerran kesässä pitäisi potkia palloa tai mennä ongelle?
Naisilla on ihan ihmeellinen mielikuva miehistä.
Tietenkin tyttölapset ovat rakkaampia isän silmäteriä ja sanon tämän kokemuksesta.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun katselen omia sekä kavereiden lapsia - joista kaikki täysi-ikäisyyden molemmin puolin - niin kyllä pojat ovat otoksena helpompia. Tytöt vääntää ja marisee ja uhmaa.
Miksi sinä olet sitten semmoinen marisija?
Koska olen tyttö.
Okei. Kunnon sovinisti-pas.ka ja ällötys olet myös, yök. Toivottavasti sulla ei ainakaan ole lapsia. Minä en ole mikään marisija eivätkä tyttärenikään, sussa on varmaan jotain mennyt pieleen.
En todellakaan ole sovinisti. Minulla on kaksi poikaa. Ja ihan kokemuksesta vertaan heitä noihin kavereiden kiukutteleviin tyttöihin.
Minun jo aikuiset poikani eivät ole koskaan haukkuneet minua, pyytäneet rahaa rahan perään, ostaneet kaikkea heittääkseen sen kaiken suoraan roskiin, haukkuneet asuntoamme tai asuinpaikkaamme, vaatineet tekemään jotain koko ajan, luuhanneet yötä myöten jossain tulematta kotiin....
Tytöt ovat äidilleen hankalampia. Isälle tyttö on poikaa helpompi.