Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät miehet suostu ostamaan vaatteita kirpputorilta?

Vierailija
28.02.2020 |

Mitä hävettävää siinä on? Itsekkin ostan kaiken kirpparilta paitsi sukat ja kalsarit. Tekosyynä miehet väittävät etteivät muka löytäneet mitään. Onko se miehille vain niin ylivoimaisen vaikeaa ostaa käytettyjä vaatteita vaikka kirppareilla on merkkivaatteitakin halvalla ihan pilvin pimein?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs yleistä. Mieheni ostaa kirpparilta paljon ja ollut taannoin itsepalvelukirpputorin myyjä

Vierailija
2/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä koskaan ostaisi kirpparilta vaatteita.

Jouduin lapsena käyttämään siskon vanhoja vaatteita, joten päätin, ettei koskaan käytettyjä. Sama periaate mulla oli lapsen kanssa,.aina uusia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ylipäätään vihaa vaatteiden ostamista? Ei toki kaikki. Sen takia Prismasta ja vastaavista paikoista saa nopeammin ostettua kuin kirpparia kiertelemällä.

Vierailija
4/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt xxl koon miesten vaatteita kirpparilla.

Vierailija
5/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin miehenä paljon vaatteita kirpputorilta, mutta tarjonta on aivan umpisurkeaa.

Paljon suoraan joidenkin vanhojen pappojen kuolinpesistä.

Vierailija
6/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaisin miehen kirpparivaatteissa olisi se viimeinen tapaaminen.

Minun tyyliäni ovat Hugo Boss ja Armani Men vaatteet miehellä.

Huom! Uusina ei käytettynä

Vierailija
7/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten vaatteet on uutenakin edullisia. Niitä ei myöskään tarvitse ostaa jatkuvasti koska ne kestää ja kestää. En edes muista koska viimeksi ostin vaatteita.

Vierailija
8/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt xxl koon miesten vaatteita kirpparilla.

Vielä vähemmän on miesten s-kokoa.

T. 167cm/58 kg manlet

Vierailija
9/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatteissa kirppisvalikoima on kyllä olennaisesti pienempi kuin lasten tai naisten. Tämä itsessään toki kertoo miesten vaatehankintojen ekologisuudesta. Ostetaan vähän ja pidetään ne itse täysin loppuun puhki.

Vierailija
10/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä, etten ole tavannut sinua.

Pinnallisuus, epäekologisuus ja egoboostaus kalliilla merkkivaatteilla ei ole tyyliäni.

Pitääkö miehellä olla myös iso BMW? Uutena?

Vierailija
11/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles nyt, ei mies voi.  Naisen kuuluu käydä.

Vierailija
12/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten vaatteet on uutenakin edullisia. Niitä ei myöskään tarvitse ostaa jatkuvasti koska ne kestää ja kestää. En edes muista koska viimeksi ostin vaatteita.

Vaatteet kestävät jopa turhankin pitkään. Vuodesta toiseen aina samat kuteet kuin huomaamatta. Mutta eipä ole mitään järkeä uudistaakaan. Jotkut vaatteet sattumalta hajoavat lähes käyttämättöminä mutta se on eri asia ja probleema.

Vierailija
13/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparirytkyissä ei naista saa 😕 Pitää olla uutta Calvi Kleiniä tai Armania 👍

Vierailija
14/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarjontaa kirppareilla on miehille?

Isoisän perintö vaatteita jotka ei enää kelpaa kenellekään.

Vierailija
15/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostais kirpparilta vaatteita, niitähän on joku hikikainalo käyttänyt. Yhh.. kuvottava ajatus. Ostan laadukkaat vaatteeni aina uusina, kuten autonkin.

Vierailija
16/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla nyt ei oo ensimmäistäkään tapaamista Huukon ja Armaanin miehistä  :D

Teinit muuten keksii näin tyhmiä, luulevat näitten hönöjen kommenttien olevan hauskojakin toisten mielestä.

Vierailija
17/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kummallista. Kukaan maailman mies ei ikinä kuuna päivänä oo ostanut vaattetita kirppikseltä. Onneksi toit tämän asian tietoisuuteemme jotta saamme pohtia moista asiaa.

Vierailija
18/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaatteissa kirppisvalikoima on kyllä olennaisesti pienempi kuin lasten tai naisten. Tämä itsessään toki kertoo miesten vaatehankintojen ekologisuudesta. Ostetaan vähän ja pidetään ne itse täysin loppuun puhki.

Pienituloiset ja työttömät saisivat silti minun puolestani ostaa vaatteensa kirppareilta sen sijaan että itketään sitä kun rahat ja tuet ei riitä uusiin vaatteisiin. Ihan sama onko sopivaa kokoa tai omaa tyyliä, vaate on kuitenkin vaate oli se minkälainen vaate tahansa.

Vierailija
19/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kerran vuodessa jonkun vaatteen. En hamstraa vaatteita vaatekaapin perälle, kun käytän kuitenkin niitä samoja vaatteita joihin olen tykästynyt.

Vierailija
20/54 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä saatan kirppariltakin ostaa vaatteita. Mutta kirppareiden tarjonta hyvistä miesten käytetyistä vaatteista on verraten pintä verrattuna naisten vaatetarjontaan.  - En kuitenkaan osta käyettyä Henkka Maukka t-paitaa kympilla tai kulunutta Dressman -takkia kahdellakympillä. Mutta kun boikotoin edellä mainittuja ja tai yleisesti vastaavien ylikansallisten, missä lie tehtyjen ja valmistettujen "pika muoti vaatekauppa- ketjujen vaatteiden hankkimista myös käytettynä, niin valikoima jää vielä pienemmäksi.