Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ruuan ostat aina valmiina kaupasta, etkä tee itse?

Vierailija
28.02.2020 |

Itse ostan lohikeiton aina valmiina, on se vaan niin hyvää valmisateriana, ai että.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina valmiin lasagnen, hyvää.

Vierailija
22/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsupin, sinapin, leivät, voin, raejuuston, muutkin juustot.

Valmisruoista hernekeiton ostan usein, joskus teen kyllä ison satsin kerralla ja pakastan. Mutta joskus se isokin satsi loppuu.

Makkarat myös ostan valmiina. Tosin en niitä syökään, mies syö.

Ja sit nää kasvismössöjutut, vönerkebabit yms. Kalapuikot, harvoin syödään mutta muksut tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croissantit, karjalanpiirakat ja pullat (meitä on vaan 3, vaan 2 syö pullaa, pulla on parasta tuoreena eikä kukaan halua enempää kuin yhden kerralla), tortillaletut ja taco-soosi, tortellinit, sillit, graavit ja savustetut jutut.

Varmaan muitakin on, mutta nyt ei tule mieleen. Ja sitten ketsupit, juustot yms mutta en oikein usko että niitä tässä haettiin.

Vierailija
24/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto ja kaalilaatikko. Muut ei niitä meillä syö, yhdelle turha tehdä kun kaupasta saa hyvää valmista

Vierailija
25/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin leivät, riisipiirakat, sämpylät, graavilohi, punajuurisalaatti ja satunnaiset pullat.

Vierailija
26/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötävät kondomit.

Vierailija
27/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka-aineista pastan ja juustot, ei sellaista tee erkkikään itse.

Valmiina mm pelmeenit pakasteesta, ei myöskään jaksa itse vääntää. Sit usein punajuuri- ja perunasalaatit yms. niitä tosin innostuksissaan tulee itsekin tehtyä joskus.

En ihan raaka-aineita sentään pyytänyt luettelemaan, jos vaan valmisruokia luettelisitte. 😜Ap

Vierailija
28/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksalaatikko on ainoa.

Kuka pitää hernekeittoa suuritöisenä? Helpompaa on vain kananmunien paistaminen.

Onhan se helppo mutta ei kannata, kun yhdestä purkista syömme kaksi kertaa. Ostin niitä juuri kolme purkkia eurolla.

Vierailija
29/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tortillalettuja en ikinä paistele itse, ja usein ostan jonkun valmiin maustekastikkeenkin niihin.

Paistan tortillaletut itse.

Ei tulisi mieleenkään ostaa vaikka halpoja ovatkin.

Vierailija
30/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Croissantit, karjalanpiirakat ja pullat (meitä on vaan 3, vaan 2 syö pullaa, pulla on parasta tuoreena eikä kukaan halua enempää kuin yhden kerralla), tortillaletut ja taco-soosi, tortellinit, sillit, graavit ja savustetut jutut.

Varmaan muitakin on, mutta nyt ei tule mieleen. Ja sitten ketsupit, juustot yms mutta en oikein usko että niitä tässä haettiin.

Teen tacosoosit itse.

Ei tulisi mieleenkään ostaa. 

Vierailija
31/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketsupin, sinapin, leivät, voin, raejuuston, muutkin juustot.

Valmisruoista hernekeiton ostan usein, joskus teen kyllä ison satsin kerralla ja pakastan. Mutta joskus se isokin satsi loppuu.

Makkarat myös ostan valmiina. Tosin en niitä syökään, mies syö.

Ja sit nää kasvismössöjutut, vönerkebabit yms. Kalapuikot, harvoin syödään mutta muksut tykkää.

Teen ketsupin itse. Omilla ketsupeilla koko viime vuosikymmen. Teen hernekeiton myös itse, vaikka eipä siinä mitään telemistä olisikaan. Itsestään valmistuu.

Ei tulisi mieleenkään muunlaiset järjestelyt.

Vierailija
32/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksalaatikko on ainoa.

Kuka pitää hernekeittoa suuritöisenä? Helpompaa on vain kananmunien paistaminen.

Onhan se helppo mutta ei kannata, kun yhdestä purkista syömme kaksi kertaa. Ostin niitä juuri kolme purkkia eurolla.

Hernepussin saat 50 centillä ja siitä keittää 2 isoa kattilallista keittoa. Toki lihat lisäksi, mutta niitähän ei valmiissakaan ole.

Vierailija
33/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää lasagesta.

Ei tulisi mieleenkään tehdä itse, eikä ostaakkaan.

Vierailija
34/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko ja verilätyt nyt ovat sellaisia ettei ole pienintäkään mielenkiintoa itse tehdä. Veikkaan että voisi jäädä syömättä jopa, jos pitäisi itse tehdä.

Juu ja lanttulaatikko, se on siinä rajoilla että ehkä voisin joskus itsekin tehdä.

Vähän kaikkea tulee muuten kokeiltua, rieskat, karjalanpiirakat, kaalikääryleet ja jopa kotijuustoa ja salaattijuuston tyylistä olen koettanut tehdä, ja ihan on siis onnistuneetkin.

Mutta usein kyllä tulee ne hernekeitot ostettua tölkissäkin, siinä kun on se nopeus ja helppous.

Vierailija
35/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää lasagesta.

Ei tulisi mieleenkään tehdä itse, eikä ostaakkaan.

Lasage. :D

Vierailija
36/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borssikeitto

Vierailija
37/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen tacosoosit itse.

Ei tulisi mieleenkään ostaa. 

Tee vaan, minä en tee. Guacamolen kyllä, ja monet muut jutut.

Vierailija
38/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, hernekeitto, pinaatti- ja porkkanaletut ja usein mutta ei aina pizza.

Vierailija
39/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, kaalikääryleet, verilätyt aina (tosin näitä syödään harvoin) ja hernekeitto enimmäkseen (joskus keitän itse). Purkkihernekeitto on hyvä "ei ole aikaa kokata, niin tekaistaan äkkiä jotain" -ruoka.

Vierailija
40/42 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortellinit, raviolit ja kaalikääryleet. Jalostajan hernarin, itsetehty ei koskaan ole samanlaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän