Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajat tai ne jotka ovat värjänneet itse hiukset vaaleiksi!!

Vierailija
28.02.2020 |

Siis värjäsin tossa itse tummasta vaaleaan mut mun hiuksiin jäi vielä semmoista oranssia kummallekki puolelle. Auttaako värinpoisto yhtään? Kaksi kertaa ollaan nyt värjätty eilen eikä tunnu oranssi lähtevän. Hopeashampoota olen käyttänyt eikä ole lähtenyt :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä oikein pitäisi tehdä?

Vierailija
2/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle. Itse vaalennetut hiukset ovat useimmiten järkyttävän näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelin viikon ja se oranssi sävy katosi kokonaan ja oli oikee vaalee sen jälkeen. Kannattaa kokeilla, tekee sit viikon päästä päätöksen jos ei ole hälvenny.

Vierailija
4/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle. Joskus olen saanut ruokaöljyllä vähän väriä pois. Vaalensin ja jäivät lilaksi.

Vierailija
5/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummasta vaaleaan on pitkä matka. Riippuu tietenkin lähtöväristä, mutta voi vaatia tosi monta värjäyskertaa. Suosittelisin pitämään nyt taukoa, ettei hiukset kuivu liikaa ja katkea.

Vierailija
6/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älä enää värjää uudestaan, anna sen hiuksen vaan levätä nyt.

3

Vierailija
7/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinpoisto ei tule auttamaan asiaa. Millä olet värjännyt nyt kaksi kertaa? Hopeashampoo tai muu sävyte (esim. Goldwellin vaahdot) ovat järkevimmät keinot oranssin taittamiseen, kylmä violetihtava sävy neutraloi oranssin. Tärkeintä on olla rauhallinen, kärsivällinen ja järkevä, ettet pilaa hiuksiasi täysin.

Vierailija
8/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kampaajalle. Joskus olen saanut ruokaöljyllä vähän väriä pois. Vaalensin ja jäivät lilaksi.

Jatkan vielä, kokeile suihkuttaa hiuslakkaa paljon ja pese pois. Auttaa myös jonkun verran.

Vierailija
9/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin vaalennusprosessin marraskuussa. Oon nyt kaksi kertaa käynyt kampaajalla ja raitoja on laitettu. Oon varautunut siihen että tässä menee se yksi vuosi ennen kuin on kunnolla vaalea. En nimittäin halua tuhota hiuksiani ihan täysin.

Vierailija
10/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mun mieheni nauroi ja kutsui mua porkkanapääksi, niin oranssit ne olivat :D Olin siis hyvin ihmeissäni kun viikon päästä oli se platinablondi mikä oli tarkoituksin olla.

Edelleen nro 3.

Vierailija
11/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne Kouvolaan!!!

Vierailija
12/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värinpoisto ei tule auttamaan asiaa. Millä olet värjännyt nyt kaksi kertaa? Hopeashampoo tai muu sävyte (esim. Goldwellin vaahdot) ovat järkevimmät keinot oranssin taittamiseen, kylmä violetihtava sävy neutraloi oranssin. Tärkeintä on olla rauhallinen, kärsivällinen ja järkevä, ettet pilaa hiuksiasi täysin.

Ok. Taittaako fuhge yhtää? Se oli joku liven väri minkä pitäis vaalentaa monta astetta :/ miten tolla hopee shampoolla voi taittaa väriä?

Vierailija
13/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sinne Kouvolaan!!!

Kiitos, kiitos :D

Vierailija
14/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko toi oranssi lähtee hopea shampoolla pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän