Naurattaa tuo kauppahalli24:n uusi kierrätysjuttu
Heille saa antaa mm. pullot toimituksen yhteydessä, niin ei tarvitse itse vaivautua raahaamaan niitä kauppaan XDDDDDDD Pullot voi antaa pussissa, johon mahtuu 15 pulloa. Että ei hätää, jos sinua ei kiinnosta pieni taskuraha, niin me kyllä kääräisemme rahat omaan taskuumme sinunkin puolestasi! XDDDDD
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
On myös ihmisiä, joille pullojen pantti on yhdentekevä. Uskotko?
XDDDDD luuletko että se on minulle maailman tärkein asia? Ei kaikista palautettavista pulloista saa max. 5 €. Niitä voi olla iiiiso kasa. Kuka vttu haluaa työntää muille ilmaista rahaa? XD ensin pitää ostaa ruokaa kotiinkuljetuksella ja sitten vielä työntää rahanarvoista tavaraa toimitusmaksun ja kalliiden hintojen lisäksi XDDDD
Minulle panttirahat ovat kiva pikku lisä, joilla voin ostaa vaikka kahvin, energiajuoman tai limun ilman korttia. Minulla kun ei käteistä ikinä ole. Toki kolikot voi myös tallettaa tilille.
Vierailija kirjoitti:
Minulle panttirahat ovat kiva pikku lisä, joilla voin ostaa vaikka kahvin, energiajuoman tai limun ilman korttia. Minulla kun ei käteistä ikinä ole. Toki kolikot voi myös tallettaa tilille.
Ap
On myös ihmisiä, joille pullojen pantti on yhdentekevä. Uskotko?