Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joltakulta on jäänyt kuitti pullonpalautuskoneeseen, onko rikos ottaa se?

Vierailija
28.02.2020 |

Jos ketään ei näy missään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama kuin ottaisi rahaa lattialta. 

Vierailija
2/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on useita kymppejä ja kuitti kuuluisi nälkää näkevälle yh-leski-äidille niin antaisin sen tietenkin oikealle omistajalle.

Mutta jos lapun omistajaa en pystyisi selvittämään niin pitäsin sen ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

All 20e voi otta tuosta vaan ilmoittamatta minnekkään. Yli 20e pitäisi periaatteessa viedä poliisille löytötavarana ja jos eilöydy hakijaa saa sen itse jonkun ajan kuluttua.

Eiks tommosia enää opeteta peruskoulussa???

Vierailija
4/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

All 20e voi otta tuosta vaan ilmoittamatta minnekkään. Yli 20e pitäisi periaatteessa viedä poliisille löytötavarana ja jos eilöydy hakijaa saa sen itse jonkun ajan kuluttua.

Kävin kouluni markka-aikana eikä koskaan opetettu mitään tuollaista.

ap

Vierailija
5/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran viiden euron pullokuitin roikkumasta palautusautomaatista. Ketään ei näkynyt missään. Ostimme rahalla irtokarkkeja...

Vierailija
6/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pullonpalautuskuitti ei ole käsittääkseni voimassa kovin pitkään.

Vierailija
7/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ketään ei näy paikalla, niin tuossa tilanteessa ei auta muu kuin ottaa kuitti itselle. jos kuitin jättäisi kassalle, niin lapun unhtanut ei varmaan osaa sitä kassalta kysyä.

Vierailija
8/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kouluni markka-aikana eikä koskaan opetettu mitään tuollaista.

ap

Jo niin minäkin 83-92 tjsp. Mutta puolella silmällä kun seuraa niin huomaa uudet rajat.

Vierailija
9/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minun.... olin hieman hm ajatuksissani kun palautin ne pullot. Toivottavasti karkit maistuivat. Eniten nauratti se että olin roudannut 5 euron edestä pulloja kauppaan ja unohdin ottaa sen kuitin... 

Vierailija
10/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan lakien mukaan mennään, niin kaupan sisäpuolella tuo on ns. laitoslöytö ja pitäisi toimittaa henkilökunnalle. Kadulta tehdyn löydön saa pitää, jos arvo on alle 20 € eikä omistaja ole selvitettävissä.

Vierailija
11/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli minun.... olin hieman hm ajatuksissani kun palautin ne pullot. Toivottavasti karkit maistuivat. Eniten nauratti se että olin roudannut 5 euron edestä pulloja kauppaan ja unohdin ottaa sen kuitin... 

Mikä kauppa ja mikä aika? Mitä pulloja? Kaupan tarkka osoite. Aika mieluiten alle 10min tarkkuudella.

Vierailija
12/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kerran viiden euron pullokuitin roikkumasta palautusautomaatista. Ketään ei näkynyt missään. Ostimme rahalla irtokarkkeja...

Kerran, kun rahat olivat todella tiukilla löysin lähikauppani 18 euron pullokuitin ollessani lenkillä useamman kilometrin päässä kaupasta - tuli enemmän kuin tarpeeseen!

Vierailija
13/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pullonpalautuskuitti ei ole käsittääkseni voimassa kovin pitkään.

On voimassa niin kauan kuin teksti on luettavissa, olen kysynyt tätä S-marketin henkilökunnalta.

Vierailija
14/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on kamerat. Jos summa on yli 20€ syyllistyy kavallukseen. Kuitti pitää palauttaa kaupan infoon.

Vierailija
15/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa ja mikä aika? Mitä pulloja? Kaupan tarkka osoite. Aika mieluiten alle 10min tarkkuudella.

Minun löytö tapahtui 10 vuotta sitten Espoossa kauppakeskuksessa. T. Se pullokuitin löytänyt

Vierailija
16/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä säälitti se, joka oli kasan pulloja palauttanut kauppaan.

Vierailija
17/17 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä säälitti se, joka oli kasan pulloja palauttanut kauppaan.

Hyvä että jollekkin jäi hyvät muistot, laita kiertämään, itselläni oli muuten ihan hyvä pössis. Vaikka kuitti jäikin noin 4-5v sitten alepaan, pikkuhuopalahdessa.