Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian laiha. Enkä liho, vaikka syön mitä. Rinnat pienet nysät. Nyt vinkkejä kehiin, mitä söisin, jotta lihoisin???!!

Vierailija
25.06.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuntosalille kasvattamaan lihasmassaa. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet!

Vierailija
2/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi lastakin tossa, urheile en mutta lasten kanssa touhua koko päivän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkea olet tänää esim. syönyt?

Vierailija
4/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt kun on kolme pientä en oikein ehdi syödä koko aikaa. Toimintaa tietysti riittää koko päivälle ja vähän yöllekin.

Vierailija
5/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo aterioilla tuoremehuja, syö täysjyväleipää, hedelmiä jne. Hedelmät lisäävät ruokahalua ja ovat itsessäänkin kaloripommeja. Muista syödä terveellisesti, vaikka lisäätkin kalorimäärää.

Vierailija
6/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samanlainen n.27 ikävuoteen asti, sitten painoa alkoi HIEMAN kertyä, mutta olen edelleenkin hoikka, mutta en näytä enää sairaalta. Eli aika on ilmeisesti hidastanut aineenvaihduntaa tms. Olen nyt 32.v. ja tyytyväinen ulkonäkööni (vaikka ne rinnat on kyllä edelleen nysät:)).

Vierailija
7/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos silti olet liian laiha, niin kehottaisin käymään lääkärillä. Voi olla, että sulla on joku (vakava?) sairaus?

Vierailija
8/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ;)

Ap

Vierailija
9/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuvika siis, jos muitakin laihoja. Mitä väliä sitten? Laita silikonit, jos tissejä kaipaat.

Tai hei, tuli vielä mieleen, että netissä jossain on ollut juttua, mitä Renee Zellweger söi, kun hän lihotti itseään toistakymmentä kiloa Bridget Jonesin rooliin. Toivottavasti löydät, en jaksa itse hakea, sori.

Vierailija
10/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalia ja ammattilaisen laatimat ohjelmat ravitsemukseen ja liikuntaan. Saat lihaksia ja paremman vartalon.