Mitä mieltä ihmisistä, jotka ihastuvat lääkäreihinsä ja terapeutteihinsa?
Ja kirjoittavat siitä tänne loputtomasti ketjuja?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut sille terapeutillesi siitä Tobias Forge pakkomielteestäsi?
Hei, se olen minä, ei ap XD
N26 eli nro 2
Jopa gynekologi oli tänään päässyt mukaan. Saisi jo taputella aiheen.
Riippuu siitä potilaasta.
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä potilaasta.
T. Lääkäri
Teetkö ”tutkimuksia” myös sängyssä? ;)
Kai siinä ihastuu johonkin itse kehittämäänsä illuusioon.
Mielestäni lääkäri teki väärin kun ei siirtänyt minua toiselle lääkärille vaikka aivan varmasti näki että olen ihastunut. Tuli vaan tuosta sh ja potilas ihastunut toisiinsa-ketjusta mieleen.
Olen kerran ihastunut lääkäriini. En ole mikään mt-potilas vaan täysin normaali töissä käyvä akateeminen nainen.
En ihastunut mihinkään illuusioon tai lääkärin valkoiseen takkiin. Eikä mulle ole normaalia ihastua muutenkaan tai ainakin se tapahtuu harvoin.
Että tilanteita on monia!
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastun tavoittamattomiin henkilöihin kuten näyttelijöihin ja laulajiin. :/ Oikeassa elämässä on hankala muodostaa suhteita tai tunteita vierasta miestä kohtaan. Jotenkin nämä saavuttamattomat ihastukset juontavat kai teini-iästä ja ovat ns turvallisia suhteita. En ole kasvanut ja kehittynyt normaalisti sillä saralla.
N26
Oletko hyvännäköinen? Voin pitää jotain kummitusnaamaria kasvoillani kun pannaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ihastunut lääkäriini. En ole mikään mt-potilas vaan täysin normaali töissä käyvä akateeminen nainen.
En ihastunut mihinkään illuusioon tai lääkärin valkoiseen takkiin. Eikä mulle ole normaalia ihastua muutenkaan tai ainakin se tapahtuu harvoin.
Että tilanteita on monia!
Väitätkö, että mt-potilaat eivät ole normaaleja? Puhut vähättelevään sävyyn heistä "en ole MIKÄÄN mt-potilas" Ja voi lääkäritkin olla mt-potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastun tavoittamattomiin henkilöihin kuten näyttelijöihin ja laulajiin. :/ Oikeassa elämässä on hankala muodostaa suhteita tai tunteita vierasta miestä kohtaan. Jotenkin nämä saavuttamattomat ihastukset juontavat kai teini-iästä ja ovat ns turvallisia suhteita. En ole kasvanut ja kehittynyt normaalisti sillä saralla.
N26
Oletko hyvännäköinen? Voin pitää jotain kummitusnaamaria kasvoillani kun pannaan.
Onks sulla yhtä seksikäs ääni kuin Tobiaksella? Entä yhtä musta huumori ja vihjailevia juttuja kuin Papa Emerituksella?
Edelliselle. Tarkoitin kommentillani sitä, että usein tai aika monesti ajatellaan juuri mielenterveyspotilaiden ihastuvan lääkäreihin tai terapeutteihin. Jos ihminen on jotenkin hauraassa tilassa yms. niin sellainen tilanne voi käydä helpommin.
Mä ihastuin niin, että jalat meni alta ja pää sekaisin. Täysissä ruumiin ja sielun voimissa :)
Väitän, että siinä oli jostain suuremmasta kyse.
Niitä uusia ketjuja tulee koko ajan. Ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa.
N26