Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka varaat itsellesi pyykkivuoron moneksi tunniksi...

Vierailija
27.02.2020 |

Etkä kuitenkaan käytä sitä, mikä h*lvett* siinä on???

Olisin mennyt viemään pyykkiä, mutta en sitten laittanut kohteliaisuuttani, koska huomasin, että joku varannut koko illaksi vuoron itselleen. Pyykit eivät kuitenkaan koneessa pyörineet, vaikka varaus alkanut muutama tunti sitten. Menen pian uudelleen katsomaan tilanteen, jos eivät vieläkään pyykit pyöri, kehtaanko nakata omat pyykkini koneeseen?

Ketuttaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sääntö, että ellei vuoro ole käytössä 15 minuutissa, niin vuoron voi ottaa itselleen. Pyykkikoneelle olisi tilaa, mutta talon kone on ammattilaatua. Veikkaan että materiaalien käyttö mukaanlukien ympäristöystävällisempi vaihtoehto. Eikä pelkoa kämpän vesivahingoista.

Tästä syystä en itsekään ostanut uutta konetta vanhan hajottua. Taloyhtiössä on uusi, ammattitason kone jonka käytöstä ei erikseen veloiteta.

Vierailija
22/24 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ihmisillä on oikeita ongelmia...😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä varataan pyykkivuorot puoleksi päiväksi. En aina mene juuri sillä kellonlyömällä kun mulle riittää pari tuntia pyykinpesuun. Maksan kuitenkin siitä vuorosta, joten turhaan itket siellä. Varaa oma vuorosi äläkä kyttää muiden pyykkivuoroja. Miksi edes menet sinne kyttäämään jos tiedät että on varattu jollekin toiselle? Naapurikyylä.

? Mitä sinä maksat siitä vuorosta? Ilmainen se sisältyy vuokraan oikeus käyttää pesutupaa.

En ole koskaan päässyt kokemaan tuollaista. Olen kuullut, että kaupungin vuokrataloissa on noin, koska siellä ei itse makseta vuokraakaan.

Vierailija
24/24 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä varataan pyykkivuorot puoleksi päiväksi. En aina mene juuri sillä kellonlyömällä kun mulle riittää pari tuntia pyykinpesuun. Maksan kuitenkin siitä vuorosta, joten turhaan itket siellä. Varaa oma vuorosi äläkä kyttää muiden pyykkivuoroja. Miksi edes menet sinne kyttäämään jos tiedät että on varattu jollekin toiselle? Naapurikyylä.

? Mitä sinä maksat siitä vuorosta? Ilmainen se sisältyy vuokraan oikeus käyttää pesutupaa.

En ole koskaan päässyt kokemaan tuollaista. Olen kuullut, että kaupungin vuokrataloissa on noin, koska siellä ei itse makseta vuokraakaan.

Miten niin ei makseta vuokraa?

Hassu ihminen 😁😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi