Sinä, joka varaat itsellesi pyykkivuoron moneksi tunniksi...
Etkä kuitenkaan käytä sitä, mikä h*lvett* siinä on???
Olisin mennyt viemään pyykkiä, mutta en sitten laittanut kohteliaisuuttani, koska huomasin, että joku varannut koko illaksi vuoron itselleen. Pyykit eivät kuitenkaan koneessa pyörineet, vaikka varaus alkanut muutama tunti sitten. Menen pian uudelleen katsomaan tilanteen, jos eivät vieläkään pyykit pyöri, kehtaanko nakata omat pyykkini koneeseen?
Ketuttaa.
Kommentit (24)
Hyvä että ihmisillä on oikeita ongelmia...😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä varataan pyykkivuorot puoleksi päiväksi. En aina mene juuri sillä kellonlyömällä kun mulle riittää pari tuntia pyykinpesuun. Maksan kuitenkin siitä vuorosta, joten turhaan itket siellä. Varaa oma vuorosi äläkä kyttää muiden pyykkivuoroja. Miksi edes menet sinne kyttäämään jos tiedät että on varattu jollekin toiselle? Naapurikyylä.
? Mitä sinä maksat siitä vuorosta? Ilmainen se sisältyy vuokraan oikeus käyttää pesutupaa.
En ole koskaan päässyt kokemaan tuollaista. Olen kuullut, että kaupungin vuokrataloissa on noin, koska siellä ei itse makseta vuokraakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä varataan pyykkivuorot puoleksi päiväksi. En aina mene juuri sillä kellonlyömällä kun mulle riittää pari tuntia pyykinpesuun. Maksan kuitenkin siitä vuorosta, joten turhaan itket siellä. Varaa oma vuorosi äläkä kyttää muiden pyykkivuoroja. Miksi edes menet sinne kyttäämään jos tiedät että on varattu jollekin toiselle? Naapurikyylä.
? Mitä sinä maksat siitä vuorosta? Ilmainen se sisältyy vuokraan oikeus käyttää pesutupaa.
En ole koskaan päässyt kokemaan tuollaista. Olen kuullut, että kaupungin vuokrataloissa on noin, koska siellä ei itse makseta vuokraakaan.
Miten niin ei makseta vuokraa?
Hassu ihminen 😁😘
Tästä syystä en itsekään ostanut uutta konetta vanhan hajottua. Taloyhtiössä on uusi, ammattitason kone jonka käytöstä ei erikseen veloiteta.