Vinkkejä kuinka tavisnainen voi saada miehen kuin miehen?
Mikä teillä on the juttu mikä iskee mieheen kuin mieheen? Joku piirre? Tapa? Mikä?
Kommentit (12)
Seksikäs pukeutuminen, meikkaus, laihduttaminen.
Ttavisnainen ei saa miestä kuin miestä edes unissaan.
Voisin antaa vinkiksi että treenaa itsesi hoikaksi ja peppu timmiksi ja tuo ilmi se että nautit peppuseksistä.
Työpaikallani on todella ruma, täysin meikkaamaton ja noin 180 cm pitkä nainen. Hän on lisäksi aika tuhti, ilkeä ja huono töissään ja hän on päässyt naimisiin. Tätä olen itsekin ihmetellyt, miten hän on sen tehnyt, mutta hän on suunnattoman hyvä manipuloimaan ihmisiä. Hänen on täytynyt huijata itsensä naimisiin. Saa nähdä, miten kauan miehen pinna kestää hänen kiukutteluaan. Eli siis myös superruma ja epämiellyttävän luonteen omaava voi päästä naimisiin.
Jokainen voi saada jonkun, mutta kukaan ei saa ketä tahansa.
Ei millään tavalla, en halua vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani on todella ruma, täysin meikkaamaton ja noin 180 cm pitkä nainen. Hän on lisäksi aika tuhti, ilkeä ja huono töissään ja hän on päässyt naimisiin. Tätä olen itsekin ihmetellyt, miten hän on sen tehnyt, mutta hän on suunnattoman hyvä manipuloimaan ihmisiä. Hänen on täytynyt huijata itsensä naimisiin. Saa nähdä, miten kauan miehen pinna kestää hänen kiukutteluaan. Eli siis myös superruma ja epämiellyttävän luonteen omaava voi päästä naimisiin.
Nainen voi olla mukava miestään kohtaan. Kauneus on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Ttavisnainen ei saa miestä kuin miestä edes unissaan.
Kukaan nainen ei saa. Ei ole olemassa sellaista miestäkään, joka saisi naisen kuin naisen
Eli lievästi ylipainoisella no chances?
Mä urheilen ja syön tervellisesti ja satun vain olemaan 170cm/79kg.
:,(
Leikkauttaa itsensä instamallin näköiseksi