Anna Eriksson MARILYNINA televisiossa!
Kylläpä tätä nyt mainostetaan kun tämä Erikssonin M-leffa näytetään televisiossa. Ja annetaan ymmärtää että kyse olis jostain Marilyn-aiheisesta oikeasta leffasta vaikka se on jotain Erikssonin ja ukkonsa kahdestaan väkertämää käsittämätöntä taidehimphamppua. Ilmeisesti vielä aika roisia kun lähetysaika yli klo 23.
Kommentit (122)
Kummallinen tarve näillä suomimuijilla on kekkuloida nakuna tv:ssä. Anna Erikson ja Paula Vesala. Annan musiikinteosta on jo 15 vuotta aikaa ja Vesalan tekeleet huononee kuin vanhan lehmän häntä. En voisi kuvitella esim. Chisun tai Jenni Vartiaisen sortuvan tuollaiseen kehonosiensa esittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen tarve näillä suomimuijilla on kekkuloida nakuna tv:ssä. Anna Erikson ja Paula Vesala. Annan musiikinteosta on jo 15 vuotta aikaa ja Vesalan tekeleet huononee kuin vanhan lehmän häntä. En voisi kuvitella esim. Chisun tai Jenni Vartiaisen sortuvan tuollaiseen kehonosiensa esittelyyn.
Jenni ei ehkä, mutta chisu kyllä.
Onkohan tässä sama käsikirjoittaja kuin siinä suurmenestys-elokuvassa nimeltä "Suomen marsalkka", missä mustaa Mannerheimia esitti joku kenialainen? Se oli taidetta kans, se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ei ehkä, mutta chisu kyllä.
Joteskin naisesta menee mielenkiinto kun näyttää pildensä ja dissit. Ei enää voi fantasioida. Ja käyttää mieli-kuvitust.a
Mies
Annalla on tekeillä toinen elokuva:
– Siihen tulee monta tarinaa lomittain. Yhdessä on robottinaisia, toisessa on tiedenainen Hongkongissa ja kolmannessa on äiti ja poika, jotka eivät poistu asunnostaan ollenkaan.
– Kaikkia tarinoita yhdistää kuolemattomuuden toive ja maailmanlopun odotus. Nämä elokuvieni aiheet ovat niin iloisia! Eriksson tokaisee sarkastisesti.
Kuvaukset alkavat ensi talvena sekä Hongkongissa että Suomessa. Yhtenä kuvauspaikkana on Paimion parantola.
SYKSYN 2018 Venetsian maailmanensi-illan jälkeen elokuvaa on esitetty Helsingissä Rakkautta & Anarkiaa -festivaaleilla ja muutamissa muissa erikoisnäytöksissä. Ulkomailla elokuvaa on esitetty eurooppalaisten festivaalien lisäksi muun muassa Meksikossa, Etelä-Afrikassa ja Kanadassa.
Festivaalimenestystä Eriksson kuvailee täydelliseksi yllätykseksi.
– Koko vuosi on ollut valtavan kiinnostava. Keskustelut ihmisten kanssa ovat olleet ihan hirveän hienoja.
Toukokuussa Rauman taidemuseossa avautuu elokuvaan pohjautuva taidenäyttely. Samassa yhteydessä julkaistaan elokuvaan kytkeytyvä kirja. Laulaminen ja esiintyminen jatkuvat silti vastaisuudessakin elokuvanteon rinnalla.
– En missään tapauksessa ole lopettanut laulamista! Nytkin esiinnyn koko kesän, ja syksyllä on muutama konsertti. Nautin esiintymisestä todella paljon.
Älä matki muita kurppa!
Ole oma itsesi, muut jo varattuja!
Miksi leikit marilynia?
Olet tavallisen näköinen anna eriksson joka ikäistääncanhemman näköinen ohuthuuli.
Mene taas täyttämään huulia, laita tekoripset , lisää silikonia, ota lähikuvia pullista ja leiki seuraavaksi vaikka Jenna Jamesonia.
LOL
LEIKIT MUITA KOSKA OLET ITSE OIKEASTI TYLSÄ. Liikaa meikkiä yms.
Mikä Annalla on?
ANNALLA ON
NELJÄNKYMPIN KRIISI JA KOVA SELLAINEN.
(Vaikka näyttää 50 v ja ilman meikkiä 65)
Anna huomasi hirveät
uurteet ja rypyt eikä enää katso naamaansa lähikuvassa peilissä eikä hyvässä valossa.
Siksi nyt astuu kuvaan valaistukset jotka huijaavat kurpan muka nuoreksi ja vielä kun tulet ilman meikkiä niin kukaan ei edes tunnista.
Kolmevuotiaan tajunnanvirta pälätyksineen värityskirjansa ääressä on siis myös taidetta jos se kuvataan elokuvaksi? Huolimatta siitä, ettei se ole hurjan kiinostavaa muun kun sen pälättäjän mielestä. Ja ettei kukaan vartavasten mene katsomaan moista halutessaan edes jollain tasolla kohottavaa viihdettä.
Keksitään vain hieno filosofinen selitys "kokeelliselle" elokuvalle ja PUM. Se on taide-elokuva.
Näinkö tämä menee ja uppoaa ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Älä matki muita kurppa!
Ole oma itsesi, muut jo varattuja!Miksi leikit marilynia?
Olet tavallisen näköinen anna eriksson joka ikäistääncanhemman näköinen ohuthuuli.
Mene taas täyttämään huulia, laita tekoripset , lisää silikonia, ota lähikuvia pullista ja leiki seuraavaksi vaikka Jenna Jamesonia.
LOL
LEIKIT MUITA KOSKA OLET ITSE OIKEASTI TYLSÄ. Liikaa meikkiä yms.
No tota, joillain on ongelma, muttei taida olla Anna!
Miksi hän makasi alasti siellä lepikossa? Mitä se symboloi?
Vierailija kirjoitti:
Anna on jatkuvasti hitusen jäljessä ajatuksineen ja ideoineen. Hänen masennusta ja ahdistustaan kuvaava levynsä ilmestyi, kun kaikki muut olivat jo mankuneet tuskansa - silloin kun Anna vielä rallatteli iloista suomirallia lavoilla. Nyt hän on päättänyt jauhaa taiteessaan naiseudesta, väkivallasta etc. Suo anteeksi mulle, mutta tämä(kin) meni jo - yhdessä sukupuolien kanssa.
Vanhaa, jälkijunassa kulkevaa, epäkiinnostavaa. Ja alastomuus? En viitsi edes kertoa kuinka vanha juttu.
Epäkiinnostavaa? Anna on tehnyt todella mittavan analyysin Marilynistä, sinun tulkinta on juuri sen vastakohta. Tämä on kuvaus ikiaikaisesta teemasta, halu kuolla ja syntyä. Suosittelen sinulle hittilistan leffoja, siihen riittää rahkeet ymmärtää. Mitä uutta olet tänään keksinyt noin niinku jaettavaksi? Koko ihmiskunta odottaa neronleimaustasi! Anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tässä sama käsikirjoittaja kuin siinä suurmenestys-elokuvassa nimeltä "Suomen marsalkka", missä mustaa Mannerheimia esitti joku kenialainen? Se oli taidetta kans, se.
Helmiä sioille. Paree kun pysyt jatkossakin vaan helpon hollyvuudihömpän parissa, etkä tuhlaa niitä paria aivosoluasi asioihin, jotka eivät ole edes sinulle tarkoitettuja.
Tämän elokuvan käsikirjoittaja oli sama kuin oli sen ohjaaja, tuottaja, leikkaaja, lavastaja, säveltäjä ja pääosan esittäjäkin, eli Anna Eriksson itse.
Minä nostan ainakin isosti hattua Anna Erikssonille, joka heittäytyi itselleen täysin uudenlaiseen ja erittäin haastavaan projektiin ja selviytyi siitä yllättävänkin hyvin. En odottanut elokuvalta mitään, mutta yllätyin positiivisesti, vaikka en lopputulosta minään suurena taideteoksena pitänytkään, mutta aloittelijan tuotokseksi vähintäänkin kohtuullisen hyvä, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän turhan taiteellinen mun makuun. Tosin en jaksanut katsoa kuin puoleenväliin.
Ehkä tosin vaikutti se, että olin juuri katsonut uskomattoman upean Orlandon ja Tilda Swintonin mahtavan roolisuorituksen siinä. Sen jälkeen Annan kokeellinen pläjäys ei jaksanut vaan kiinnostaa riittävästi. Sorry Anna. Ehkä joskus parempana päivänä.
Tilda Swinton, yksi maailman epäseksikkäimmistä naisista. Heti perään yksi maailman epäeroottisimmista elokuvista jonka aiheena vieläpä seksuaalisuus... Heitin elämästäni yli kolme tuntia hukkaan ja seksuaalisuuteni kuoli.
Mulla meni Annasta maku, kun porasi kuinka kauheaa oli esittää vuosikaudet iskelmää yleisölle.
Yleisölle joka rakasti Annaa ja iskelmää. Joka mahdollisti Annan nykyisenkin uran ja tunnettuuden.
Mitä yleisön halveksintaa.
Elokuva oli hirveä. Pisteet laski nollasta miinukselle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni Annasta maku, kun porasi kuinka kauheaa oli esittää vuosikaudet iskelmää yleisölle.
Yleisölle joka rakasti Annaa ja iskelmää. Joka mahdollisti Annan nykyisenkin uran ja tunnettuuden.
Mitä yleisön halveksintaa.
Elokuva oli hirveä. Pisteet laski nollasta miinukselle.
Musta on sangen huvittavaa, kun elokuvan lyttää täällä pahimmin ne joiden omat elokuvakokemukset pohjautuu kaikenmaailman luokkakokouksiin ja hollywood hömppään. Te voitte ihan sujuvasti ohittaa tuon elokuvan ilman sen kummempia tunnekuohuja, koska se ei todellakaan ole teille tarkoitettu joten aivan turhaan siitä mielenne pahoitatte :)
Iskelmäuransa lyttääminen oli sen sijaan todella ajattelematon teko, siltä saralta kun edelleenkin se elanto tulee. Katkeruuden puuskassahan hän sen aikoinaan ilmoille latasi, kun oli vuosikaudet menestynyt toisten tekemällä musiikilla ja kun siirtyi omiin tekeleisiin, niin kuvitteli menestyksen jatkuvan, mutta floppasikin totaalisesti.
Tämä leffahan oli kokonaan oma tuotos ja tehty kengännauhabudjetilla, eikä sillä tavoiteltukaan kaupallista menestystä.
Stupido multi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on jatkuvasti hitusen jäljessä ajatuksineen ja ideoineen. Hänen masennusta ja ahdistustaan kuvaava levynsä ilmestyi, kun kaikki muut olivat jo mankuneet tuskansa - silloin kun Anna vielä rallatteli iloista suomirallia lavoilla. Nyt hän on päättänyt jauhaa taiteessaan naiseudesta, väkivallasta etc. Suo anteeksi mulle, mutta tämä(kin) meni jo - yhdessä sukupuolien kanssa.
Vanhaa, jälkijunassa kulkevaa, epäkiinnostavaa. Ja alastomuus? En viitsi edes kertoa kuinka vanha juttu.
Epäkiinnostavaa? Anna on tehnyt todella mittavan analyysin Marilynistä, sinun tulkinta on juuri sen vastakohta. Tämä on kuvaus ikiaikaisesta teemasta, halu kuolla ja syntyä. Suosittelen sinulle hittilistan leffoja, siihen riittää rahkeet ymmärtää. Mitä uutta olet tänään keksinyt noin niinku jaettavaksi? Koko ihmiskunta odottaa neronleimaustasi! Anna palaa.
Kyllä ihmiskunta olisi ollut parempi paikka ilman tätä kokeellista tajunnanvirta-hömppää. Ja olen itsekin nähnyt paljon elokuvia. Uskon, että sinua tämä elokuva ei olisi kiinnostanut, jos ohjaaja olisi ollut joku täysin tuntematon heppu.
Vierailija kirjoitti:
Stupido multi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiskunta olisi ollut parempi paikka ilman tätä kokeellista tajunnanvirta-hömppää. Ja olen itsekin nähnyt paljon elokuvia. Uskon, että sinua tämä elokuva ei olisi kiinnostanut, jos ohjaaja olisi ollut joku täysin tuntematon heppu.
Minä taas uskon että Anna itse on täällä kirjoittelemassa. Moi Anna - ihan hyvä tuhero sulla on. Älä itke.
Nyt meillä on Cicciolinan lisäksi Marilynikin. Kyl meil suomalaisil on sit kaikkee nykysin!