Anna Eriksson MARILYNINA televisiossa!
Kylläpä tätä nyt mainostetaan kun tämä Erikssonin M-leffa näytetään televisiossa. Ja annetaan ymmärtää että kyse olis jostain Marilyn-aiheisesta oikeasta leffasta vaikka se on jotain Erikssonin ja ukkonsa kahdestaan väkertämää käsittämätöntä taidehimphamppua. Ilmeisesti vielä aika roisia kun lähetysaika yli klo 23.
Kommentit (122)
Minä ainakin todellakin pidin kovasti tästä elokuvasta enkä olisi aikaisemmin uskonut että Anna Eriksson kykenee mihinkään tämän tason juttuun, aivan mahtava, nosti kerralla Annan kulttuurin kartalle, mitä tietenkään pienet ihmiset eivät voi ymmärtää koska pelehtivät TIS-ohjelmien sarjassa Palsanmäellä.
Miehet varmaan tumputtamassa tuollekkin pimpsulle :')
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin taas on usko ihmiskuntaan koetuksella kun leffantekijän alastomuus on ykkösasia koko leffassa tälle saunakansalle. Annahan on kaunisääninen laulaja ja muutenkin kaunis, mutta se mitä arvostan hänessä on kyky ja halu kulkea kokonaan omaa polkuaan. Leffa oli virkistävä alitajunnan kuva- ja tunnekavalkadi. Ei puhutellut mua mitenkään erityisesti mutta siltikin aika hitosti enemmän kuin ymmärrettävät luokkakokoukset ja muut suomileffat. Nostan hattua jokaiselle, jolla on rohkeus kulkea omaa polkuaan ja jättää rahakkaammat hommat väliin.
Nostele sä hattuas vaan ihan rauhassa. Mut mä en pidä mitenkään "virkistävänä" , eikä mua jukolauta kiinnosta kattella mitään pildeä tai jotain sekopäistä alitajunnan kuvakavalkadia ja pokkana väittää sitä kohottavaksi taide-elämykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet varmaan tumputtamassa tuollekkin pimpsulle :')
Jep -- akateemiset wannabee-kulttuuri-immeiset onanoi silmät pullollaan implisiittisen muistin tavoitellessa muistoa saunanraosta vilkkuvasta mamin karvareuhusta. Luvan kanssa saa nyt katsoa kerrankin pildee läheltä, koska tää on palkittua taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin todellakin pidin kovasti tästä elokuvasta enkä olisi aikaisemmin uskonut että Anna Eriksson kykenee mihinkään tämän tason juttuun, aivan mahtava, nosti kerralla Annan kulttuurin kartalle, mitä tietenkään pienet ihmiset eivät voi ymmärtää koska pelehtivät TIS-ohjelmien sarjassa Palsanmäellä.
No jos valita pitää näiden kahden välillä, niin mieluummin katselen palsanmäkeä touhottamassa kuparipannujensa kanssa, kuin seuraan täysin skitsoa kohtausta ,missä leikataan kaistale ihosta ja sinne ihon alle tungetaan joku musta ötökkä ja sitten iho suljetaan (<-----selliasella kohtauksellahan tuo Anna Erikssonin kultturin kartalle nostava elokuva alkoi, ja kohtaus liittyi mihin ? Ei ymmärrä noin hienoa juonikuviota katos pienet ihmiset).
Vierailija kirjoitti:
Siinä oikein tyypillinen elokuva-kriitikko analysoi moista mahtavuutta.
Ihme, kun tossa iässä vielä pitää olla noin huomiohakuinen.
Oliko tää elokuva se "Se mieletön römpsä",
eiku siis "Se mieletön remppa" joka oli muuten hyvä elokuva.
Tää on ilmeisen onnistunut, koska on ärsyttänyt teitä kaikkia noin paljon. Täytyypä katsoa.
30-vuotiaana jo rupsahtanut ja toivottoman masentunut 42-vuotias lyhytsäärinen Marilyn-wannabe halusi pitkällä paskapätkällä huomionhakuinen kun on, niin sanoa: KATSOKAA MINUA, näin kuuma olen silti vaikka näytän naamastani viisikymppiseltä Ja oikeasti itken kadonneen nuoruuteni perään.
Aivan liian toivotonta ja se todella näkyy läpi.
Sitten teki vanhanaikaiset: VAATTEET POIS HUOMIONTAKAAMISEKSI.
Mutta koska ei osaa muuta; siksi !
Tositaiteilijan ei tarvitse itseään riisua ollakseen viehättävä tai edes seksikäs.
Anna raukka sortui kehollisuuteen (nauran)
Maailma on KYLLÄ ALASTOMUUTTA TÄYNNÄ - myös annan ikäisten keski-ikäisten osalta!
Jokainen osaa vietellä jonkun.
Anna halusi todistella.
Todistelu on aina jo häviöllä olevan osapuolen kiukuttelua ;)
Oli vähän turhan taiteellinen mun makuun. Tosin en jaksanut katsoa kuin puoleenväliin.
Ehkä tosin vaikutti se, että olin juuri katsonut uskomattoman upean Orlandon ja Tilda Swintonin mahtavan roolisuorituksen siinä. Sen jälkeen Annan kokeellinen pläjäys ei jaksanut vaan kiinnostaa riittävästi. Sorry Anna. Ehkä joskus parempana päivänä.
Paljastuvan heikon itsetuntonsa ja ei se noilla alastomuuskeekoiluilla parane ;)
Vemputtajat vemputtavat jo seuraavalle;)
Kasva isoksi.
Itse itsesi ALENSIT vemputtajien taiteilijaksi!
Vierailija kirjoitti:
Seuravaaksi laulava anus erikoislähikuvassa. Taustalla (se) joku laulaa dirlandaata.
Ja tuotos pitsataan tyyliin " ikävä Elvistä".
Ohjaaja voi sitten hoiperrella alasti ohuen hyttysverhon takana Elvis-peruukki päässä.
Palkintoja ropisee koska kukaan sano suoraan ettei tuo ole mitään elokuvaa vaan korkeintaan elokuvaleikkaajien leikkausharjoitus ekalta vuosikurssilta missä harjoitellaan skarveja.
Perskännissä olevien aloittelevien elokuvaleikkaajien tekemä harjoituistyö korkeintaan olisi noin pimee.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ilmeisen onnistunut,
koska on ärsyttänyt teitä kaikkia noin paljon. Täytyypä katsoa.
Just nimenomaan tuolla kriiterillä sun kannattaa aina jatkossakin valita taide-elämyksesi millä tajuntaasi ruokit.
Vierailija kirjoitti:
Oli vähän turhan taiteellinen mun makuun. Tosin en jaksanut katsoa kuin puoleenväliin.
Ehkä tosin vaikutti se, että olin juuri katsonut uskomattoman upean Orlandon ja Tilda Swintonin mahtavan roolisuorituksen siinä. Sen jälkeen Annan kokeellinen pläjäys ei jaksanut vaan kiinnostaa riittävästi. Sorry Anna. Ehkä joskus parempana päivänä.
Orlandon ja Tilda Swintonin jälkeen ---- erikoislähikuvaa vaginasta ja alitajunnan sekovirtausta . Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ensi kerralla kun kutsun kaverit katsomaan elokuvaa, niin tiedän minkä hyvänmielen leffan pistän pyörimään...
Ai kamala. Toivottavasti kukaan sun kavereista ei ole jo valmiiksi masentunut. Poppareiden sijasta voit tarjoilla partakoneenteriä.
Poppareiden sijasta prozaccia.
En ole katsonut enkä aio katsoa, mutta Annalla täytyy olla valtava itseluottamus ja loistavat näyttelijänlahjat jos aikoo Marilynin saappaisiin. Marilyn Monroe ei ehkä ollut maailman kaunein ja paras näyttelijä, mutta hänellä oli karismaa ja hän oli todella sensuelli. Anna taas on kuivakka ja kalvakka ja tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut enkä aio katsoa, mutta Annalla täytyy olla valtava itseluottamus ja loistavat näyttelijänlahjat jos aikoo Marilynin saappaisiin. Marilyn Monroe ei ehkä ollut maailman kaunein ja paras näyttelijä, mutta hänellä oli karismaa ja hän oli todella sensuelli. Anna taas on kuivakka ja kalvakka ja tavallisen näköinen.
Pyh. Tuossa taidepaskassa ei todellakaan ole mitään Marilynia.
Eikö muka järkevämpiä ja kunnon elokuvia ole näytettäväksi ?
Suututtaa tuollainen katsojien aliarvioinen että pitää v-tun kuvia näyttää. Muka jotain hienoa sitten tuollainen ja taiteellista.