Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - yllätetäänkö teitä koskaan kotona seksialoitteella?

Vierailija
27.02.2020 |

Pyytääkö vaimo/puoliso/tyttöystävä teiltä seksiä "yllättäen" ? Jos niin miten hän sen tekee? Tuleeko vähissä vaatteissa huoneeseen, kysyykö suoraan, alkaako suudella tai hyväillä, tarttuuko kiinni housujen päältä vai miten tekee sen?

Entä sängyssä nukkumaan mennessä tai herätessä riisuuko vihjaillen alasti, tulee kiinni , alkaa hyväillä kaluanne tai muuten ilmaisee haluavansa saada seksiä nyt?

Minulle ei ole oikeastaan koskaan suotu tuota iloa...pitkä liitto jo takana ja olen asiasta erinäisiä kertoja kohteliaasti yrittänyt hänelle puhua, mutta ei tuloksia...Minä käytännössä aina teen aloitteen seksiin, johon hän kyllä sitten useimmiten suostuukin onneksi. Aktiivisuutta muutenkaan häneltä on sängyssä aika turhaa odottaa vaikka olen siitäkin puhunut ystävällisesti

Olisi ollut vain niin tosi ihanaa joskus tulla yllätetyksi ja halutuksi aktiivisesti seksiin edes jollakin tavoin , mutta ei...

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi silloin kun ex on ollut vauvakuumeessa. Naiset ovat paljon passiivisempia kuin miehet, eivät ehdottele seksiä eivätkä esileikkejä kuin ani harvoin, jolloin sille on aina jokin muu peruste kuin seksi tai -leikit itsessään. Mutta hyvä kaunotar ottaa nöyrästi ja tottelevaisesti osaa, ja silloin nauttiikin siitä.

Vierailija
82/123 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä lukea näitä vastauksia tälleen naisena. Kuinka helppoa mies olisikaan pitää tyytyväisenä :D Todellakin ymmärrän, että yhtä lailla mies voi haluta tuntea itsensä halutuksi kuin nainenkin. Vielä ei oo omaa rakasta itselle löytynyt, mutta pidän ehdottomasti nämä vinkit mielessä jos se oikea osuu joskus kohdalle tässä elämässä :)

N32

Hyvä kun olet ymmärtänyt pointin. Olen tätä samaa yrittänyt vaimolle sanoa mutta eipä ole auttanut. Hän kuitenkin yleensä nauttii silloin kun seksiä sattuu olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee oma-aloitteisesti muutaman kerran vuodessa, ehkä kerran kvartaaliin, ja silloinkaan kyseessä ei ole mikään varsinainen viettely. Oikeastaan ei ole tullut koettua sellaista varsinaista viettelyä ja houkuttelua kuin muutaman kerran viimeisen vuosikymmenen aikana. Ei yllättäne ketään, että meillä miehillä ei ole useimmissa parisuhteissa kovin haluttu olo.

Vierailija
84/123 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä useimmiten vaimo tekee aloitteen.  3-4 kertaa viikossa. Vaimosta on tullut viime vuosina seksihullu. Usein tiedän, että pian alkaa tapahtumaan kun hän pukeutuu erilaisiin seksivaatteisiin.  Voi tuntua joiltakin hienolta jutulta mutta kun ei aina itse millään jaksaisi.

Eihän tuo 4 krt/vk ole edes usein? :( Musta joku 3 krt vk olisi minimi..

N44

Vierailija
85/123 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä useimmiten vaimo tekee aloitteen.  3-4 kertaa viikossa. Vaimosta on tullut viime vuosina seksihullu. Usein tiedän, että pian alkaa tapahtumaan kun hän pukeutuu erilaisiin seksivaatteisiin.  Voi tuntua joiltakin hienolta jutulta mutta kun ei aina itse millään jaksaisi.

Tässä toinen seksihullu nainen ja oma mies ajattelee samoin. Oon järjestänyt yllätyksiä pukeutumisesta peleihin, hemmotellut, hieronut, etsinyt uusia asentoja yms. Miehestä olen liian innokas. Seuraava parisuhde itseäni seksuaalisesti aktiivisempaan mieheen.

Samoin. Mies valittaa etten ajattele kuin seksiä. Musta joku 4krt vk ois just kiva. Seuraava mies saa olla sellainen joka käy kiinni jo eteisessä. 

Vierailija
86/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi silloin kun ex on ollut vauvakuumeessa. Naiset ovat paljon passiivisempia kuin miehet, eivät ehdottele seksiä eivätkä esileikkejä kuin ani harvoin, jolloin sille on aina jokin muu peruste kuin seksi tai -leikit itsessään. Mutta hyvä kaunotar ottaa nöyrästi ja tottelevaisesti osaa, ja silloin nauttiikin siitä.

Valitettavan yleistä. Jos sellainen nainen joka ei yleensä ole aloitteellinen, yhtäkkiä osoittaa aloitteellisuutta, voi jo mielessään alkaa kyselemään että "mistä päin nyt tuulee"? Yleensä se selviää siinä vaiheessa kun makoillaan seksin jälkeisessä hyvän olon tunteessa, niin keskustelu lähtee etenemään jotenkin näin että " Kuule... minä olen ajatellut semmoista että...." sitten jatko siihen liittyen ulkomaanmatkaan, tai kodin remontointiin, uuden auton ostoon, asunnon vaihtoon, mitä nyt milloinkin. Jos mitään tämmöistä esitystä ei tule, niin nainen on vauvakuumeessa.

Siinäpä ne syyt yleensä vähähaluisen naisen yhtäkkiseen seksinhaluun.

Vierailija
87/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteellisuus on hänen puoleltaan kyllä vähentynyt, vaikkakin meillä on yhä tosi hyvää seksiä. Asumme eri osoitteissa ja näämme enemmän vain joka toinen viikko. Itse laittelen vihjailevia viestejä, mutta en viitsi niitä kovin usein laittaa, jos vastaukset ovat suht laimeita. Toisaalta ymmärrän että hän kaipaa ensin olemista ja läheisyyttä. Kyllä silti kaipaan alkuaikojen vihjailevia kuvia alusvaatteissa tms. ja viestejä, jotka saattoivat olla hienovaraisia tai suorasukaisemmin kiihottavia. Oonkin just ostamassa uutta huulipunaa illaksi. Tuu jo pian panemaan.

Vierailija
88/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi vuodessa saattaa tulla sellainen ihan spontaani ehdotus.

Vierailija
89/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tai kaksi vuodessa saattaa tulla sellainen ihan spontaani ehdotus.

Aikalailla noin. Varmaan saan sydärin, jos/kun seuraavan kerran vaimo ehdottaa.

Vierailija
90/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehdota enää ikinä koska miestä ei kovin usein kiinnosta. Hän tietää kyllä että minä olen aina valmis sitten kun hän on. 

Vierailija
91/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ehdota enää ikinä koska miestä ei kovin usein kiinnosta. Hän tietää kyllä että minä olen aina valmis sitten kun hän on. 

Eli pihtasit sillo aiemmin mikä vei mieheltä halut. Onneksi olkoon. Voitit?

Vierailija
92/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä "pihdannut". Tollo. 

Vierailija
93/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä "pihdannut". Tollo. 

Oletha niinko kaikki muutki naiset.

Vierailija
94/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat tekee ehdotuksia, seksiä on ehkä 1-2 kertaa viikossa. Nukun yleensä alasti, joten nakuilulla ei suoraan ole yhteys halukkuuteen, mutta jos mulla tekee mieli, niin menen paljaan pyllyni kanssa ihan kiinni miehen lusikkaan.

Viimeksi tein aloitteen niin, että kun mies oli etätöissä kotona ja haki keittiöstä kahvia, niin menin istumaan alakroppa paljaana hajareisin miehen työtuoliin, joten miestä vastassa oli halukas takamus hyvällä panokorkeudella kun tuli takaisin työhuoneeseen. 

Ollaan nelikymppisiä, yhteiseloa 15 vuotta ja lapsikin löytyy. 

Vierailija
95/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ehdottaa seksiä vain silloin kun on palannut kotiin tyttöjen illasta, työpaikan pikkujouluista tai vastaavasta. Silloin hän sitä tosissaan haluaa, en muista koskaan muulloin.

Vierailija
96/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki exäni ovat tienneet, aivan varmasti, että minua suuresti kiihottaa, kun he pukeutuvat julkiseen tilaisuuteen seksikkäämmin kuin syntisen seksikkäästi. Ja, he tietenkin ovat tienneet sen, että leikki kiihottaa heitäkin. Silti, noin 48 vuoden aikana, tämä leikki on heidän aloitteestaan tapahtunut yhteensä 6 kertaa eli 0,125 kertaa vuodessa. Mutta aina he ovat leikkineet kun olen ehdottanut. Tällä(kään) viestilläni en lainkaan moiti kaunottaria, vaan totean että miehellä on jotain 10-100 kertaa vahvempi seksuaalinen vietti/halu verrattuna kaunottariin. Vanhemmissa naisissa vietti/halu on vielä paljon vähäisempi kuin kaunottarissa.

Vierailija
97/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi niin monet miehet viettävät aikaansa aivan turhaan sellaisten puolisoiden kanssa, joita seksi tai edes yhdessäolo ei kiinnosta.

Voitteko kertoa, miksi olette yhdessä? Onko rakkautta vielä teidän puoleltanne jäljellä, vai oletteko "pakolla" yhdessä (lapset, asuntolaina)?

Miksi ette lähde menemään? Miksi ette tee asialle mitään?

Minä en ainakaan katselisi kauaa, jos vaimon seksihalut menisivät nolliin, tai jos hän ei arvostaisi minua ihmisenä tai puolisona yhtään.

Se on helppo sanoa noin. Mutta 22 vuoden jälkeen vientiä ei yksinkertaisesti enää ole ja eron seurauksena olisi täydellinen yksinäisyys ja lopulta kuolema jossain yksiössä. Ja tämän sanon ihan suoraan ilman mitään liiottelua. Jos minulla olisi ase, olisin lopettanut itseni jo kauan sitten kun lopulta tajusin ettei oma avovaimoni halua minua, vaikka haluaakin seksiä. Pidä siitä kiinni että sinulla on omaakin elämää, jotta pääset pakenemaan tilanteesta jonkinlaisten resurssien kanssa jos vaimosi joskus päättää että teillä ei ole enää seksielämää.

Minulla oli rakkautta jäljellä hyvin pitkään, 20 vuoteen asti, mutta kun lopetin aloitukset, mitä avovaimoni ei ollut koskaan noiden vuosien aikana tehnyt, ja kun mitään kysymyksiäkään ei tullut, huomasin että rakkauteni, joka oli ollut enimmäkseen viimeisinä vuosina pelkkä toive enää, kuoli, ja jäljelle jäi inho ja välinpitämättömyys. Hänellä on nyt löydetty jokin kasvain alapäästä ja minua ei jaksa enää kiinnostaa. Olen kysynyt itseltäni että olenko minä se p-pää tässä kun ajattelen noin, mutta hän kasvatti minut 20 vuodessa olemaan välittämättä kun yritin kovasti hänestä välittää ja myös osoitin sen hänelle.

Vierailija
98/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehiltä kysyttiin, voin kertoa oman kokemukseni. Mies teki aloitteita ja välillä mullle sopi mutta joskus ei. Seksiä oli kyllä usein. Mutta kun minä tein selkeän aloitteen, hän raivostui: Ai NYTKÖ sulle sopisi sitten. Eli jotenkin ne pakit jäivät muhimaan. Joten tyydyn vaan liihottelemaan puolipukeissa, joskus tarttuu tarjoukseen. Olisi kyllä kiva käyttää mielikuvitustaan tämmöiseen yllättämiseen, jos se ei herättäisi suuttumusta.

Vierailija
99/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ehdottaa seksiä vain silloin kun on palannut kotiin tyttöjen illasta, työpaikan pikkujouluista tai vastaavasta. Silloin hän sitä tosissaan haluaa, en muista koskaan muulloin.

Johtunee siitä, että on saanut läheisyyttä muilta miehiltä ja on sen takia niin kiihottuneessa tilassa. Ei ole kuitenkaan mennyt niin pitkälle, että olisi lähtenyt naimaan heidän kanssaan. Se on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa, varaudu siihen.

Vierailija
100/123 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi niin monet miehet viettävät aikaansa aivan turhaan sellaisten puolisoiden kanssa, joita seksi tai edes yhdessäolo ei kiinnosta.

Voitteko kertoa, miksi olette yhdessä? Onko rakkautta vielä teidän puoleltanne jäljellä, vai oletteko "pakolla" yhdessä (lapset, asuntolaina)?

Miksi ette lähde menemään? Miksi ette tee asialle mitään?

Minä en ainakaan katselisi kauaa, jos vaimon seksihalut menisivät nolliin, tai jos hän ei arvostaisi minua ihmisenä tai puolisona yhtään.

Se on helppo sanoa noin. Mutta 22 vuoden jälkeen vientiä ei yksinkertaisesti enää ole ja eron seurauksena olisi täydellinen yksinäisyys ja lopulta kuolema jossain yksiössä. Ja tämän sanon ihan suoraan ilman mitään liiottelua. Jos minulla olisi ase, olisin lopettanut itseni jo kauan sitten kun lopulta tajusin ettei oma avovaimoni halua minua, vaikka haluaakin seksiä. P

Huh-huh! Aika hurja tarina, mutta kyllä hyvin kuvannee joidenkin miesten parisuhdetta tunnekylmän naisen kanssa.

Itse olisin kyllä eronnut tuollaisesta suhteesta - ja vaikka sitten asunut linoleumintuoksuisessa yksiössä lähiössä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan