Miehet - yllätetäänkö teitä koskaan kotona seksialoitteella?
Pyytääkö vaimo/puoliso/tyttöystävä teiltä seksiä "yllättäen" ? Jos niin miten hän sen tekee? Tuleeko vähissä vaatteissa huoneeseen, kysyykö suoraan, alkaako suudella tai hyväillä, tarttuuko kiinni housujen päältä vai miten tekee sen?
Entä sängyssä nukkumaan mennessä tai herätessä riisuuko vihjaillen alasti, tulee kiinni , alkaa hyväillä kaluanne tai muuten ilmaisee haluavansa saada seksiä nyt?
Minulle ei ole oikeastaan koskaan suotu tuota iloa...pitkä liitto jo takana ja olen asiasta erinäisiä kertoja kohteliaasti yrittänyt hänelle puhua, mutta ei tuloksia...Minä käytännössä aina teen aloitteen seksiin, johon hän kyllä sitten useimmiten suostuukin onneksi. Aktiivisuutta muutenkaan häneltä on sängyssä aika turhaa odottaa vaikka olen siitäkin puhunut ystävällisesti
Olisi ollut vain niin tosi ihanaa joskus tulla yllätetyksi ja halutuksi aktiivisesti seksiin edes jollakin tavoin , mutta ei...
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehiltä kysyttiin, voin kertoa oman kokemukseni. Mies teki aloitteita ja välillä mullle sopi mutta joskus ei. Seksiä oli kyllä usein. Mutta kun minä tein selkeän aloitteen, hän raivostui: Ai NYTKÖ sulle sopisi sitten. Eli jotenkin ne pakit jäivät muhimaan. Joten tyydyn vaan liihottelemaan puolipukeissa, joskus tarttuu tarjoukseen. Olisi kyllä kiva käyttää mielikuvitustaan tämmöiseen yllättämiseen, jos se ei herättäisi suuttumusta.
Eli mies oli saanut liian monet pakit sinulta eikä ole päässyt niistä yli. Tosin eipä sitä tarvita kuin yhdet pakit väärään aikaan, eli silloin kun ihan tosissaan himottaisi ja siitä jää sitten juopa joka kalvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ehdottaa seksiä vain silloin kun on palannut kotiin tyttöjen illasta, työpaikan pikkujouluista tai vastaavasta. Silloin hän sitä tosissaan haluaa, en muista koskaan muulloin.
Johtunee siitä, että on saanut läheisyyttä muilta miehiltä ja on sen takia niin kiihottuneessa tilassa. Ei ole kuitenkaan mennyt niin pitkälle, että olisi lähtenyt naimaan heidän kanssaan. Se on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa, varaudu siihen.
Kunhan tulee kotiin naimaan, niin aivan sama mistä kiihokkeensa saa. Win-win mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehiltä kysyttiin, voin kertoa oman kokemukseni. Mies teki aloitteita ja välillä mullle sopi mutta joskus ei. Seksiä oli kyllä usein. Mutta kun minä tein selkeän aloitteen, hän raivostui: Ai NYTKÖ sulle sopisi sitten. Eli jotenkin ne pakit jäivät muhimaan. Joten tyydyn vaan liihottelemaan puolipukeissa, joskus tarttuu tarjoukseen. Olisi kyllä kiva käyttää mielikuvitustaan tämmöiseen yllättämiseen, jos se ei herättäisi suuttumusta.
Eli mies oli saanut liian monet pakit sinulta eikä ole päässyt niistä yli. Tosin eipä sitä tarvita kuin yhdet pakit väärään aikaan, eli silloin kun ihan tosissaan himottaisi ja siitä jää sitten juopa joka kalvaa.
Ja se voi tapahtua kummalle tahansa, sukupuolesta riippumatta. Ei se naisellekaan ole aina helppo paikka tulla torjutuksi ja ne aloitteet saattaa todellakin loppua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätetä (M33). Seksiä on jo niin harvoin, etten enää viiti edes ehdottaa, koska en jaksa pettyä kokoajan. Nyt nainen sitten joutuu tekemään aloitteen kysymällä "pitäisikö tänää sekstailla" tjsp... ei kovin yllättävää, mutta kysyy näin ~2kk välein
Tämäkin seksi siis perus lähetyssaarnaajaa 5-10minuuttia
Yritetty on ehdottaa vaikka mitä kivaa ja esileikkiä, mutta kun ei niin ei väkisin.
Ei kovin innostavaa voin sanoa.
Sitten nämä samat naiset valittaa palstalla, kun mies ei enää halua.
Ahaa sulla on joku kristallipallo kun näet että on samoja naisia.
Että ootte lapsellisia.
Ei koskaan ole yllätetty.
Eikä oikein koskaan tehty alotetta.
Vaimon ainut tapa yrittää tehdä aloite on hinkata selkää tai koske johonkin. Joskus käsi menee housuihinkin. Näitä tapahtuu pari kertaa vuodessa jos itse en ole pariin viikkoon ollut aloitteellinen. Mutta jos en näistä vihjeistä ota heti ohjaita käsiin vaimo useimmiten nukahtaa siihen käsi minun housuissa. Ei järin eroottista.
Ajatus siis näissä selvästi on viestiä halukkuutta, mutta sen jälkeen ei ole muuta kykyä, kuin odottaa että minä teen kaiken muun ja hän passiivisesti ottaa vastaan.
M46
Vierailija kirjoitti:
"Mies teki aloitteita ja välillä mullle sopi mutta joskus ei. Seksiä oli kyllä usein. "
Suomeksi: Seksiä oli liian vähän miehen mielestä, mutta sinun mielestäsi usein (eli sopivasti tai liikaa).
"Mutta kun minä tein selkeän aloitteen, hän raivostui: Ai NYTKÖ sulle sopisi sitten"
Aivan. Seksiä oli ollut aivan liian vähän miehen mielestä. Minä en jäisi suhteeseen jossa nainen pihtaa kun ehdotan seksiä, mutta nainen kuitenkin joskus ehdottaa (vaatii) seksiä. Jos naisella oikeasti on jokin todellinen, todella olemassa oleva, vaiva joka estää puuhastelun niin kyse ei ole pihtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ehdottaa seksiä vain silloin kun on palannut kotiin tyttöjen illasta, työpaikan pikkujouluista tai vastaavasta. Silloin hän sitä tosissaan haluaa, en muista koskaan muulloin.
Johtunee siitä, että on saanut läheisyyttä muilta miehiltä ja on sen takia niin kiihottuneessa tilassa. Ei ole kuitenkaan mennyt niin pitkälle, että olisi lähtenyt naimaan heidän kanssaan. Se on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa, varaudu siihen.
Kunhan tulee kotiin naimaan, niin aivan sama mistä kiihokkeensa saa. Win-win mielestäni.
On siinä sekin ikävä mahdollisuus että rouva on "kokenut syvän henkisen yhteyden" pikkujouluissa, ja ymmärtää että nyt on syytä antaa seksiä omalle ukollekin. Ihan siltä varalta että siittiö ja munasolu löytävät toisensa, jolloin oma ukko voisi tehdä kiusallisia laskutoimituksia jos maha alkaa kasvamaan vaikkei seksiä ole ollut viikkokausiin.
Tätä kutsutaan varmistus-, tai alibiseksiksi.
Kuulostaa pikemminkin vastuuttomalta ja mahdolliselta tautien levittämiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä sekin ikävä mahdollisuus että rouva on "kokenut syvän henkisen yhteyden" pikkujouluissa, ja ymmärtää että nyt on syytä antaa seksiä omalle ukollekin. Ihan siltä varalta että siittiö ja munasolu löytävät toi
Tuo kuulostaa aivan järkyttävän kiihottavalta! Huh kun oma vaimo kävisi myös aktiivisesti etsimässä "syvää henkistä yhteyttä". Ai että kun siittiö ja munasolu löytäisivät valaistuksen 9kk pikkujoulujen jälkeen, tulisin varmaan hulluksi kiimasta sitä odotellessa.
"Tuo kuulostaa aivan järkyttävän kiihottavalta! Huh kun oma vaimo kävisi myös aktiivisesti etsimässä "syvää henkistä yhteyttä". Ai että kun siittiö ja munasolu löytäisivät valaistuksen 9kk pikkujoulujen jälkeen, tulisin varmaan hulluksi kiimasta sitä odotellessa."
Et ymmärtänyt mitä tarkoittaa "alibiseksiksi" tai olet lesbo?
Ei tullut.
Lopetin itse ehdotukset ja meni yli puoli vuotta ennen kuin vaimo kysyi, että pitäisikö vähän sekstailla. No siinä kohdassa olin jo todennut, että kyllä se liitto alkaa olla taputeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies teki aloitteita ja välillä mullle sopi mutta joskus ei. Seksiä oli kyllä usein. "
Suomeksi: Seksiä oli liian vähän miehen mielestä, mutta sinun mielestäsi usein (eli sopivasti tai liikaa).
"Mutta kun minä tein selkeän aloitteen, hän raivostui: Ai NYTKÖ sulle sopisi sitten"
Aivan. Seksiä oli ollut aivan liian vähän miehen mielestä. Minä en jäisi suhteeseen jossa nainen pihtaa kun ehdotan seksiä, mutta nainen kuitenkin joskus ehdottaa (vaatii) seksiä.
Meinaat, että naisen pitää haluta tasan samaan aikaan kuin sinäkin eikä koskaan silloin, kun sinä et haluaisi? Elävillä ihmisillä halut eivät aina osu tasan yksiin, joskus ensimmäinen haluaa kun toinen ei, joskus päinvastoin. Yleensä ihmiset myös pystyy elämään tämän asian kanssa, varsinkin jos he opettelevat antamaan ja vastaanottamaan pakit ystävällisesti tietäen, että tulee kyllä tilanteita, joissa molemmat haluavat.
Seksinukke on aina valmis, kun haluat, eikä koskaan ehdota mitään, kun et halua. Kokeile sellaista.
Vierailija kirjoitti:
"Tuo kuulostaa aivan järkyttävän kiihottavalta! Huh kun oma vaimo kävisi myös aktiivisesti etsimässä "syvää henkistä yhteyttä". Ai että kun siittiö ja munasolu löytäisivät valaistuksen 9kk pikkujoulujen jälkeen, tulisin varmaan hulluksi kiimasta sitä odotellessa."
Et ymmärtänyt mitä tarkoittaa "alibiseksiksi" tai olet lesbo?
Kun selvästi kaipaat yksinäiseen elämääsi reaktioita, opettele ensin trollaamaan kunnolla!
Niin. Niin aivan, vaan miten tuo 'aktiivisuutta.. sängyssä ..turha.. o d o t t a a' on mitenkään validi asia, näin yleisellä tasolla? Kun asiaa lähtee tarkastelemaan..ihminen aina, omalta kohdaltaan, toki. - Ja kysymys ('kuka heittää sen ensimmäisen kiven..') jää aina, silloinkin .. i l m a a n ..? EIKÖ.
Aivan absurdi ajatus, että nainen tekisi aloitteen.
Mä oon kyllä tehnyt aloitteita vaikka kuinka paljon varsinkin haluttomien miesten kanssa. Halukkaampien kanssa on selvinnyt vähemmälläkin. Huvittavaa että haluttomista miehistä naisten aloitteet on ahdistavaa vaatimista. Eikä ketjussa oikein näitä.naisten aloitteita kovin positiivisina.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan nykyisin lähes aina seksiä kyllä kun haluan ja haluamme onneksi yhtä usein suurin piirtein. Rakastellaan nykyään pari kertaa viikossa. Minun aloitteeni se kuitenkin aina vaatii, jotta mennään sänkyyn. Koskaan ei vaimo tee aloitetta siihen vaikka kyllä tietää 100 % varmasti, että se olisi minulle kiihottavaa kuulla tai nähdä se halukkuus joskus.
Ei vaan tajua miksi ei voi...
AP
Siis eikö vaimosi ole halukas sittekun olette sängyssä?
Ei! En ole vielä tavannut sellaista naista, vaikka olen seurustellut noin 10 kanssa, niin kukaan heistä ei ole tehnyt yhtään aloitetta vielä!
M44
Sitten nämä samat naiset valittaa palstalla, kun mies ei enää halua.