Miehet - yllätetäänkö teitä koskaan kotona seksialoitteella?
Pyytääkö vaimo/puoliso/tyttöystävä teiltä seksiä "yllättäen" ? Jos niin miten hän sen tekee? Tuleeko vähissä vaatteissa huoneeseen, kysyykö suoraan, alkaako suudella tai hyväillä, tarttuuko kiinni housujen päältä vai miten tekee sen?
Entä sängyssä nukkumaan mennessä tai herätessä riisuuko vihjaillen alasti, tulee kiinni , alkaa hyväillä kaluanne tai muuten ilmaisee haluavansa saada seksiä nyt?
Minulle ei ole oikeastaan koskaan suotu tuota iloa...pitkä liitto jo takana ja olen asiasta erinäisiä kertoja kohteliaasti yrittänyt hänelle puhua, mutta ei tuloksia...Minä käytännössä aina teen aloitteen seksiin, johon hän kyllä sitten useimmiten suostuukin onneksi. Aktiivisuutta muutenkaan häneltä on sängyssä aika turhaa odottaa vaikka olen siitäkin puhunut ystävällisesti
Olisi ollut vain niin tosi ihanaa joskus tulla yllätetyksi ja halutuksi aktiivisesti seksiin edes jollakin tavoin , mutta ei...
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista naista olekaan, joka tekisi aloitteen omasta tahdostaan. Sillä naiset kokevat seksin vastenmielisenä. Tietenkin nyt palstamammat kertovat millaisia seksipetoja he oikein ovat, mutta totuus on ihan toinen.
Sama kuin sanoisi, että kaikki miehet ovat hulluja. Evät, ole, samoin kuiin ei naisetkaan. Minä ainakin teen jatkuvasti aloitteita, sillä haluan seksiä jokapäivä. (koska saan hyvää seksiä mieheltäni).
Eivät kaikki miehet ole hulluja. Kuten eivät kaikki naisetkaan ole klitorishulluja.
Ei sellaista naista olekaan, joka tekisi aloitteen omasta tahdostaan. Sillä naiset kokevat seksin vastenmielisenä. Tietenkin nyt palstamammat kertovat millaisia seksipetoja he oikein ovat, mutta totuus on ihan toinen.